اخبار داغ

جلیلی در جمع تاکسیرانان:

بیمه تاکسیرانان و خانواده هایشان را پیگیری می‌کنیم

بیمه تاکسیرانان و خانواده هایشان را پیگیری می‌کنیم
نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به مشکلات تاکسیرانان گفت: کم‌تر از نصف راننده‌ها بیمه هستند و ما ان‌شاءالله موضوع بیمه تاکسیرانان و خانواده‌هایشان را پیگیری می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید جلیلی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، پیش از ظهر امروز (دوشنبه ۲۴ خرداد) با حضور در پایانه تاکسیرانان میدان آزادی تهران با تاکسیرانان گفت‌وگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اختصاص بنزین به همه مردم، مسئله بیمه تاکسیرانان و عمل به وعده‌ها در صورت رئیس‌جمهور شدن از جمله دغدغه‌هایی بود که تاکسیرانان در گفت‌وگو با جلیلی مطرح کردند.

,

جلیلی گفت: من چندین سال از همین ترمینال با تاکسی به محل زندگی خود در کرج می‌رفتم و با مشکلات شما تاکسی‌ران‌ها آشنا هستم.

,

یکی از تاکسیرانان گفت: اولین باری است که یک مسئول در جمع تاکسیرانان حضور می‌یابد و حرف آن‌ها را می‌شنود. از شما می‌‌خواهیم که در صورت رأی‌آوری، این حضور را ادامه دهید.

,

یکی دیگر از تاکسیرانان گفت دولت تدبیر و امید که امید ما را برید، در هشت سال گذشته یک راننده را بیمه نکرد.

,

در ادامه این گفت‌وگو، جلیلی گفت: اگر می‌گوییم کشور در 4 سال سال آینده باید جهش پیدا کند، یکی از مواردی که باید شاهد جهش در آن باشیم، جهش در خدمات است که تاکسیرانی یکی از مظاهر آن است.

,

وی با اشاره به مشکلات تاکسیرانان گفت: کم‌تر از نصف راننده‌ها بیمه هستند و ما ان‌شاءالله موضوع بیمه تاکسیرانان و خانواده‌هایشان را پیگیری می‌کنیم.

,

جلیلی ادامه داد: بسیاری از رانندگان ممکن است بر اثر حادثه‌ یا یک پیش‌آمد، برای مدتی درآمدی نداشته باشند؛‌همچنین ممکن است یک هفته با خانواده به سفر بروند و درآمدی نداشته باشند. بنابراین نیاز است که دغدغه درآمد این صنف را رفع کرد. برای رفع این دغدغه، یک کارت اعتباری را در اختیار رانندگان قرار خواهیم داد.

,

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری، موضوع بیمه تکمیلی رانندگان را حائز اهمیت خواهند و گفت: لازم است بیمه تکمیلی رایگان یا با هزینه اندک در اختیار رانندگان قرار بگیرد.

,

جلیلی با بیان اینکه در هشت سال گذشته با اینکه مسئولیت دولتی هم متوجه ما نبود به همه استان‌های کشور سفر کردیم و با اصناف مختلف از جمله رانندگان جلسه داشتیم، گفت: در این ایام هم سعی کردیم طرح‌های شعاری مطرح نکنیم.

,

وی گفت: برادری که از سنقر همدان آمده است و می‌گوید من دامداری را رها کردم و به تهران آمدم برای کار، به ایشان می‌گویم اگر روستای شما در وضعیت مطلوب قرار داشت، آیا به تهران می‌آمدید؟ (پاسخ تاکسی‌ران: نمی‌آمدم)

,

نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: برادر دیگری می‌گوید دانشجوی دکتری عمران هستند و در بخش اداری ترمینال مشغول است. اگر زمینه اشتغال شما در حوزه تحصیلی خودت فراهم میشد، کار غیرتخصصی می‌کردید؟ در این هشت سال به هر دلیلی که قطعا غیرموجه است، بیمه رانندگان تاکسی دچار مشکل شده است. خدای ناکرده اگر حادثه یا کسالتی برای راننده تاکسی پیش بیاید، وضعیت درآمدی او دچار مشکل می‌شود.

,

انتهای پیام/ک

, انتهای پیام/ک]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه