اخبار داغ

به مناسبت دهه کرامت؛

جشنواره «زیر سایه خورشید» از ۲۹ خرداد تا ۲ تیر در استان مرکزی برگزار می شود/ حضور خدام و پرچم تبرک رضوی در شهرستان ها

جشنواره «زیر سایه خورشید» از ۲۹ خرداد تا ۲ تیر در استان مرکزی برگزار می شود/ حضور خدام و پرچم تبرک رضوی در شهرستان ها
مسئول برگزاری طرح زیر سایه خورشید در استان مرکزی گفت:جشنواره «زیر سایه خورشید» امسال در سراسر کشور از ۲۹ خردادماه آغاز خواهد شد که در استان مرکزی میزبان دو کاروان از خادمان به همراه پرچم متبرک و مقدس رضوی خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ حجت‌الاسلام سعید پیرایش مسئول برگزاری طرح زیر سایه خورشید در استان مرکزی دوشنبه ۲۴ خردادماه در تشریح برنامه حضور این کاروان در استان مرکزی در جمع خبرنگاران گفت: جشنواره زیر سایه خورشید امسال در سراسر کشور از ۲۹ خردادماه و از اواخر دهه کرامت آغاز می‌شود به دلیل اینکه از حضور خدام در مناطق مختلف کشور به دلیل مسائل انتخاباتی سوءاستفاده‌های سیاسی نشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب, .,

پیرایش ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی برنامه‌ها با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد و خیلی از برنامه‌هایی که در سال‌های گذشته انجام می‌گرفت مثل عیادت از بیماران حذف‌شده است.

,

وی افزود: امسال چون نمی‌توانیم بیشتر از سه یا چهار روز از دهه کرامت را میزبان کاروان زیر سایه خورشید باشیم درخواست کردیم تا دو کاروان اعزام شوند یعنی هر روز در دو شهرستان حضور پیدا خواهیم کرد.

,

مسئول برگزاری طرح زیر سایه خورشید در استان مرکزی تصریح کرد: ترتیب حضور این کاروان زیر سایه خورشید در سطح استان مرکزی از ۲۹ خرداد تا ۲ تیرماه به ترتیب در شهرستان‌های اراک و آشتیان، کمیجان و تفرش، خنداب و ساوه، شازند و دلیجان، خمین و محلات خواهد بود.

,

پیرایش گفت: برنامه کلی کاروان دیدار با ائمه جمعه هر شهرستان، دیدار با یک خانواده شهید شاخص شهرستان، دیدار با کادر درمان که احتمالاً در محیطی غیر از فضای بیمارستان خواهد بود و حضور در جمع کارگران یک واحد صنعتی فعال به دلیل ضرورت تولید در استان و کشور است.

,

وی اظهار کرد: موضوع بعدی جشن مردمی زیر سایه خورشید است که از شنبه در کل استان مرکزی هر شب در دو شهر ما یک جشن مردمی برگزار خواهد شد و از مردم دعوت می‌کنیم این جشن که با حضور خادمان و پرچم متبرک و مقدس رضوی برگزار می‌شود شرکت کنند.

,

پیرایش افزود: کاروان زیر سایه خورشید متشکل است از دو یا سه نفر از خادمین حرم رضوی، مبلغ و مداح و یک نفر که مدیریت کاروان را بر عهده دارد.

,

مسئول برگزاری طرح زیر سایه خورشید در استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: سامانه‌ای توسط آستان قدس رضوی طراحی‌شده است که مردم می‌توانند برای حضور کاروان در محل واحد تولیدی خود و میزبانی که احتمالاً به‌قیدقرعه خواهد بود با ارسال عدد ۸۸ به سامانه ۱۰۰۰۸۸۸ درخواست ثبت کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه