اخبار داغ

مقتدایی در گفت‌وگو با دانا:

دولت برای انجام وظایف قانونی اش تلاش نکرد/ مردم به عاملان ضررشان اعتماد نمی‌کنند

دولت برای انجام وظایف قانونی اش تلاش نکرد/ مردم به عاملان ضررشان اعتماد نمی‌کنند
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه اصل سوم قانون اساسی درخصوص تامین رفاه و رفع فقر و محرومیت و رسیدگی به امنیت غذایی، مسکن و اشتغال تکالیفی را برای دولت ها در نظر گرفته است گفت: وضعیت امروز کشور نشان می دهد دولت آنگونه که در قانون اساسی موظف بوده، تلاش نکرده است.
[

«عباس مقتدایی»، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه متاسفانه در طول سالیان گذشته بخش هایی از قانون اساسی که باید مورد توجه ویژه قرار می گرفت، مورد بی توجهی قرار گرفته است، گفت: دولت آینده نمی تواند با روی کار آمدن بی مسئولیت ها یا مدیران ضعیف همراه باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه اصل سوم قانون اساسی درخصوص تامین رفاه و رفع فقر و محرومیت و رسیدگی به امنیت غذایی، مسکن و اشتغال تکالیفی را برای دولت ها در نظر گرفته است ادامه داد: وضعیت امروز کشور نشان می دهد دولت آنگونه که در قانون اساسی موظف بوده است، تلاش نکرده است.

,

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه کسانی که ناکارآمدی آنها در بخشی از دولت مشهود است صلاحیت در دست گرفتن قوه مجریه را ندارند تصریح کرد: اگرچه احراز صلاحیت برخی از کاندیداها نشان می دهد که از حداقلی ترین شرایط برای کاندیداتوری برخوردار هستند اما این بدان معنی نیست که صلاحیت گرفتن رای مردم را هم داشته باشند.

,

مقتدایی با بیان اینکه مردم از بین افراد موجود کسی را انتخاب خواهند کرد که بتوانند قانون اساسی را محقق کند عنوان کرد: کسانی که ناکارآمد بودند و یا ناکارآمدی بخشی از عملکرد آنها باعث شده که ملت متضرر شوند نباید توقع داشته باشند که مردم همچنان اقبال ویژه ای به آنها داشته باشند.

,

نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد تعداد قابل توجهی از کاندیداهای موجود ظرفیت جذب آراء ملت را ندارند و صرفا در حد یک یا دو نفر مورد اقبال عمومی قرار گرفتند برخی هم به دلیل عملکرد دولت کاندیداتوریشان زیر سوال است.

,

مقتدایی با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی با اقبال حداکثری می تواند اعتماد عمومی را جلب کند خاطرنشان کرد: پیش بینی مراکز نظرسنجی این است که آیت الله رئیسی رئیس جمهور آینده کشور باشد.

,

انتهای پیام/ک

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه