اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف کهگیلویه و بویراحمد خبرداد؛

آماده‌باش اصناف و تعزیرات برای نظارت بر بنگاه‌های املاک در یاسوج

آماده‌باش اصناف و تعزیرات برای نظارت بر بنگاه‌های املاک در یاسوج
ارشدی گفت: اتاق اصناف در ماه‌های پیش رو در آماده‌باش کامل قرار گرفته است؛ با همراهی تعزیرات و سازمان صمت به تخلفات رسیدگی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ارشدی در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص نظارت بر قیمت اجاره‌بهاء و هچنین جلوگیری از تخلفات بنگاه های املاک گفت: در سال های گذشته به صورت شفاهی اعلام شد که مالکان حق ندارند بالای ۱۵درصد ملک خود را اجاره داده و افزایش دهند، از طرفی در آیین دادرسی مدنی مالکیت یک امر اختیاری است و دولت در این قضایا نتوانست مواردی تهیه کند تا جلوی تخلفات گرفته شود و هیچ گونه انعکاس مصوبه قانونی نه در دادسرا و نه در دادگاه در این خصوص اعلام نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

رئیس اتاق اصناف استان با بیان اینکه بازرسی اصناف و اتحادیه صنف بنگاه و املاک به همراه واحد اجراییات ماموریت داشته از بنگاه ها سرکشی کنند، گفت: در برخی موارد تخلفات بنگاه داران مشاهده می شود که در این راستا در بخش رسیدگی به شکایت در اتاق اصناف اقدام شده و پیگیری می شود و طرفی با موسسه های داوری به شکایات رسیدگی می شوند.

,

ارشدی با بیان اینکه نظارت های جدی بر بنگاه داران و املاک در دستور کار است، ادامه داد: در شرایط فعلی در ماه های پیش رو به صورت مرتب بر بنگاه داران سرکشی می شود و روسای اتحادیه ها با اعضای بنگاه داران جلساتی برای کنترل تخلفات برگزار می کنند.

,

وی در پایان گفت: اصناف با توجه به وضعیت معیشتی مردم در فصل تابستان در قالب یک طرح جدید در آماده باش کامل بوده و به همراه تعزیرات حکومتی و سازمان صمت بر کار بنگاه های املاک نظارت می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه