اخبار داغ

امام جمعه قرچک:

رئیس جمهور عدالت‌خواه، فسادستیز و جهادی باشد

رئیس جمهور عدالت‌خواه، فسادستیز و جهادی باشد
امام جمعه قرچک با تاکید بر اینکه رئیس جمهور عدالت‌خواه، فسادستیز و جهادی باشد، گفت: اجرای بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی دولت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حجت‌الله اسماعیلی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، اظهار کرد: انتظار می‌رود نامزدهایی که خود را مهیای حضور در عرصه انتخاباتی پیش‌رو کرده‌اند، باید با درک دشواری‌های ریاست جمهوری و نگاه به وضعیت خاص موجود برای حل آن‌ها راهکار و برنامه داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی عنوان کرد: نامزدهای مدعی تصاحب کرسی ریاست جمهوری باید اولویت‌های اقتصاد، امنیت، مسائل سیاست خارجی، آسیب‌های اجتماعی و موضوعات فرهنگی کشور را به درستی شناسایی کرده و برای حل آن‌ها برنامه ارائه کنند.
,
 
,
امام جمعه قرچک در بیان مهمترین شاخصه‌ها و ویژگی‌های رئیس جمهور خاطرنشان کرد: اصلح کسی است که ایمان و کفایت داشته و عدالت‌خواه، مردمی، توانمند، فسادستیز، دارای عملکرد انقلابی و جهادی و معتقد به توانمندی جوانان باشد.
,
 
,
اسماعیلی افزود: اگر بتوان خواسته حقیقی نظام، ملت و رهبر فرزانه انقلاب از رئیس جمهور آینده را در یک جمله خلاصه کرد، آن همانا پیاده‌سازی اهداف و مفاهیم بیانیه گام دوم انقلاب است.
,
 
,
وی ادامه داد: تقابل دوگانه جدید اسلام و استکبار، مدیریت جهادی و انقلابی، اعتقاد به اصل ما می‌توانیم و عامل عزت و پیشرفت باید از مهمترین معیارها و اصول کاری اولویت‌دار رئیس جمهور آینده باشد.
,
 
,
امام جمعه قرچک با تاکید بر به اوج رساندن مشارکت مردمی و به راه افتادن مسابقه خدمت‌رسانی و به جای قدرت‌طلبی، گفت: ایستادگی در برابر مستکبران به عنوان موضع جهانی آزادی‌خواهان موضوعی است که باید مورد توجه و تاکید رئیس جمهور قرار گیرد.
,
 
,
اسماعیلی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را بزرگترین مسئله کشور برشمرد و تاکید کرد: افزایش معنویت و اخلاق در فضای عمومی جامعه و استفاد هاز ظرفیت جوانان به عنوان محور تحقق نظام اسلامی از دیگر موضوعالت اصلی است که نباید از آن‌ها غافل شد.
,
 
,
وی اظهار کرد: دفاع ابدی از نظریه نظام انقلابی، توسعه علم و فناوری مدرن به دور از هیاهوی دشمن، تقویت بصیرت و بینش سیاسی مردم اولویت‌هایی هستند که ماحصل آن‌ها دولت اسلامی انقلابی به روز جوان است که توان فارغ  آمدن بر بسیاری ازمشکلات را خواهد داشت.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه