اخبار داغ

اصناف گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند

اعلام آمادگی اصناف خراسان‌جنوبی برای حضور در انتخابات و دعوت به مشارکت حداکثری

اعلام آمادگی اصناف خراسان‌جنوبی برای حضور در انتخابات و دعوت به مشارکت حداکثری
اصناف خراسان‌جنوبی علی‌رغم تمام مشکلات اقتصادی و زیان‌های مالی ناشی از کرونا در انتخابات شرکت کرده و همگان را به مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح دعوت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، با شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و خراسان جنوبی، اصناف، بازاریان و صاحبان مشاغل جزو اولین گروه‌هایی بودند که تحت تاثیر سوء این ویروس منحوس قرار گرفته و متضرر شدند. علاوه بر این مسائل اقتصادی، افزایش قیمتها، تورم، تحریم و … از جمله مسائلی بود که به طور مستقیم در کسب درآمد اصناف تاثیر گذاشته و آنها را با مشکلات زیادی مواجه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

با شیوع کرونا و تعطیلی چند نوبته مغازه‌های اصناف مختلف و بازار در بازه‌های زمانی طولانی مدت باعث شد اصناف آسیب‌های مالی فراوانی متحمل شوند. عقب افتادگی اجاره بهای مغازه‌ها، سررسید اقساط و چک‌های اصناف از جمله مشکلاتی بود که در پی شیوع کرونا به این حوزه وارد شد.

,

علی رغم عدم حمایت از این حوزه اما اصناف خراسان‌جنوبی هر زمانی که ستاد ملی کرونا دستور تعطیلی مغازه‌ها و بازار را صادر کرد برای حفظ سلامت و جان شهروندان اطاعت امر کرده و مغازه‌های خود را علی رغم مشکلات مالی تعطیل کردند. 

,

حال که در آستانه سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا هستیم اصناف خراسان جنوبی ضمن اعلام آمادگی برای حضور در انتخابات و انتخاب اصلح از تمامی هم استانی‌ها برای حضور حداکثری در انتخابات دعوت کردند. اصناف خراسان جنوبی معتقد هستند مشکلات اقتصادی و به ویژه ضرر و زیان مالی که کرونا و مسائل اقتصادی به این حوزه وارد کرد دلیلی برای عدم حضور در انتخابات نیست و باید با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در تعیین سرنوشت خود دخیل بوده و فردی را انتخاب کرد که بتواند مشکلات را مرتفع کند.

,

حضور اصناف در صحنه‌های مختلف 

, حضور اصناف در صحنه‌های مختلف , حضور اصناف در صحنه‌های مختلف ,

سید علی اسماعیل زاده مسئول اتحادیه پوشاک بیرجند در گفت‌وگو با خاورستان، در مورد انتخابات و حضور حداکثری، اظهار کرد: اصناف همیشه در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی حاضر بودند و ان‌شاءالله امسال نیز اصناف در انتخابات حضور خواهند داشت و اصلح را انتخاب خواهند کرد.

,

وی با بیان این‌که میزان رای ملت است، افزود: امیدواریم با حضور در انتخابات و رای دادن به فرد اصلح، فردی را انتخاب کنیم که به مشکلات صنفی، اقتصادی و سیاسی کشور آگاهی کامل داشته و برطرف کند.

,

مسئول اتحادیه پوشاک بیرجند بیان کرد: رای هر نفر تعیین کننده است. اگر هر فردی به دلیل وجود مشکلات در انتخابات شرکت نکند باعث کاهش اقتدار کشور در سطح جهانی می‌شود.

,

اسماعیل زاده گفت: امیدواریم همه در انتخابات شرکت کرده و این عرق ملی را داشته باشند.

,

وی خاطرنشان کرد: تمام اصناف می‌دانند مشکلاتی داشته و داریم اما با تمام مشکلات پای صندوق رای خواهیم آمد و اصلح را انتخاب خواهیم کرد.

,

اصناف از ابتدای انقلاب تاکنون مفید عمل کردند

, اصناف از ابتدای انقلاب تاکنون مفید عمل کردند, اصناف از ابتدای انقلاب تاکنون مفید عمل کردند,

علیرضا اربابی رئیس اتحادیه مشاورین املاک خراسان‌جنوبی نیز به خاورستان، گفت:اصناف از سال 1342 که پا در عرصه انقلاب گذاشتند تاکنون خوب و مفید عمل کرده و ان‌شاءالله این بار نیز به وظیفه خود عمل خواهند کرد.

,

وی افزود: با توجه به این‌که انتخابات تعیین کننده سرنوشت مردم و  به تعبیر مقام معظم رهبری هر رای علاوه بر تعیین سرنوشت، دشمن شکن است با حضور در انتخابات پیروزی جدیدی را رقم خواهیم زد.

,

رئیس اتحادیه مشاورین املاک خراسان‌جنوبی بیان کرد: اصناف حرف اول را در تمام کشور زده و خواهند زد. اصناف یار و یاور مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی بوده و خواهند بود.

,

اربابی عنوان کرد: از تمام مردم درخواست می‌شود در انتخابات شرکت کنند اصناف نیز همیشه در عرصه انتخابات حضور داشته و خواهند داشت.

,

وی در مورد انتخاب اصلح، اظهار کرد: مردم باید برای انتخاب اصلح با بررسی و شناخت افراد چه در ریاست جمهوری که قرار است سکان‌دار مدیریت کشور باشد و چه شورای شهر و روستا به افرادی رای دهند که اصلح و مورد تایید اکثریت آحاد مردم بوده و باشند.

,

رئیس اتحادیه مشاورین املاک خراسان‌جنوبی  تصریح کرد: با رای خود تو دهنی محکمی بر دهان آمریکا و ابرقدرتها خواهیم زد.

,

دعوت همگان برای حضور در انتخابات

, دعوت همگان برای حضور در انتخابات, دعوت همگان برای حضور در انتخابات,

جعفرپور مسئول اتحادیه تایپ و تکثیر بیرجند نیز در مورد انتخابات به خبرنگار ما گفت: اگر انتخاب در سرنوشت ما تاثیر نداشت این همه شبکه‌های ماهواره ای و دشمنان تبلیغ نمی‌کردند‌ در انتخابات شرکت نکنیم.  

,

وی با بیان این‌که به ملاک انتخاب نیز باید توجه کنیم، افزود: معیار و ویژگی‌هایی را که مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های خود به آن اشاره کردند و بارها در رسانه های گروهی به آن اشاره شده را باید مطالعه و مورد توجه قرار داد.  

,

مسئول اتحادیه تایپ و تکثیر بیرجند ضمن دعوت همگان برای حضور در انتخابات، بیان کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری وظیفه شرعی هر فردی است که در انتخابات شرکت کرده و دیگران را به شرکت در انتخابات دعوت کند.  

,

جعفر پور عنوان کرد: از تمام اقشار جامعه که نسبت به سرنوشت خود حساس هستند و دل در گرو ایران آباد و آزاد داشته و خواستار استمرار نظام جمهوری اسلامی، پاسداشت خون شهدا و خواسته‌های شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی که تاکید زیادی روی این مسایل داشتند، هستند تقاضا می‌کنم در انتخابات شرکت کنند.

,

وی اظهار کرد: ان‌شاءالله ۲۸ خرداد با رای اصلح سرنوشت خود برای چند سال آینده مشخص خواهیم کرد.

,

محمود آبادی رئیس اتحادیه اغذیه فروشان و چلوکبابی های بیرجند نیز به خبرنگار ما گفت:تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات، مطالبه مقام معظم رهبری است که جا دارد اتحادیه ها و واحدهای صنفی با فضاسازی و برجسته سازی موضوع در راستای تحقق آن تلاش کنند.

,

وی با بیان اینکه انتخابات سرنوشت ساز ۲۸ خرداد با حضور باشکوه و پرشور مردم به حماسه ماندگار تبدیل خواهد شد، افزود: اصناف خراسان جنوبی به ویژه صنف اغذیه فروشان،رستورانها و تالار داران خراسان جنوبی موقعیت شناس هستند و یکبار دیگر دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی را ناامید می کنند.

,

محمودآبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شیوع کرونا، افزود: در سال گذشته بیشترین آسیب از ویروس کرونا را بخش اصناف کشور متحمل شد و اما با همه این مشکلات تنها راکار حل مشکلات حضور پرشور در انتخابات و انتخاب شخص اصلح می باشد.

,

اصناف همیشه پای نظام هستند

, اصناف همیشه پای نظام هستند, اصناف همیشه پای نظام هستند,

رضا علیزاده بیرجندی رئیس اتاق اصناف خراسان‌جنوبی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: با توجه به این‌که در حوزه اصناف و بازار بیشترین خسارت، ضرر و زیان را در بحث کرونا داشتیم اما متاسفانه حمایتی از ما نشد و مورد بی مهری قرار گرفتیم. 

,

وی با بیان این‌که در بحث انتخابات باید مشارکت حداکثری داشته باشیم، افزود: اصناف نیز در انتخابات شرکت کرده و ان‌شاءالله فردی را انتخاب می‌کنیم که بتواند از اصناف پشتیبانی کرده و تمام مشکلات را برطرف کند.

,

رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبیبا بیان اینکه اصناف مانند همیشه پای نظام بوده و مشکلی با نظام نداریم و اگر مشکلاتی وجود دارد از منتخب است،گفت: حل مشکلات اقتصادی، تحقق شعار سال  در گرو مشارکت گسترده مردم در انتخابات و انتخاب شخص اصلح  است.

,

علیزاده عنوان کرد: از تمام اصناف و بازاریان درخواست می‌کنم در انتخابات مانند همیشه پرشور شرکت کنند تا ان‌شاءالله شاهد انتخاب فرد اصلحی باشیم که مشکلات و تمام دغدغه‌ای که در حوزه اصناف داریم را بتواند برطرف کند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه