اخبار داغ

رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد خبرداد؛

دستگیری یک کلاهبردار در سایت دیوار با عنوان دریافت وام

دستگیری یک کلاهبردار در سایت دیوار با عنوان دریافت وام
رئیس پلیس فتا کهگیلویه‌و بویراحمد از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به درج آگهی کذب پرداخت وام در سایت دیوار کرده بود، خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ روح الله شهبازی‌پور در گفتگو با صبح زاگرس در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت یک نفر از شهروندان یاسوجی به پلیس فتا مبنی بر کلاهبرداری در سایت دیوار، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد شاکی با مشاهده آگهی اخذ وام در سایت دیوار، مبلغ 70 میلیون ریال به شماره حساب اعلام شده واریز کرده و پس از آن وی دیگر جوابگو شماره تلفن نبوده است. 

,

این مقام مسئول در ادامه افزود: با انجام تحقیقات بیشتر و اقدامات پلیسی توسط کارشناسان این پلیس متهم مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی به این پلیس دعوت شد. 

,

سرهنگ شهبازی‌پور بیان کرد: متهم پرونده در تحقیقات اولیه منکر هر گونه بزه ارتکابی می‌شود ولی پس از مواجهه با مستندات و مدارک جمع‌آوری شده از سوی کارشناسان ضمن اقرار به جرم خود، گفت با درج آگهی جعلی در سایت دیوار با موضوع وام بانکی، از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد.

,

وی هشدار داد: برای دریافت وام حتما به بانک مراجعه کنند و به هیچ عنوان به تبلیغاتی که در فضای مجازی"سایت دیوار و شیپور" یا شبکه‌های اجتماعی می‌شود اعتماد نکنند، چرا بانک‌ها هیچگونه تبلیغاتی در فضای مجازی برای فروش وام یا تسهیلات بانکی ندارند و این تبلغات از سوی کلاهبرداران منتشر می‌شود. 

,

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایند.

, www.cyberpolice.ir,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه