اخبار داغ

امام جمعه سربیشه مطرح کرد؛

مشارکت حداکثری در انتخابات ابزار بازدارندگی استکبار جهانی/ فرار رو به جلوی برخی نامزدها به جای ارائه برنامه

مشارکت حداکثری در انتخابات ابزار بازدارندگی استکبار جهانی/ فرار رو به جلوی برخی نامزدها به جای ارائه برنامه
حجت الاسلام نجمی‌پور گفت: افتخار امروز نظام جمهوری اسلامی این است که سرنوشت کشور به دست خودشان رقم خورده، سهیم هستند و حتی قابل تغییر است و حضور پرشور مردم در انتخابات یکی از ابزار بازدارندگی استکبار جهانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام‌والمسلمین احمد نجمی‌پور امام جمعه سربیشه در گفت‌وگو با خاورستان، در مورد انتخابات اظهار کرد: از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون انتخابات‌های زیادی داشته‌ایم و در هر انتخابات دو تکلیف بر عهده مردم بوده که یکی مشارکت در انتخابات و دومی انتخاب اصلح است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، ,

وی افزود: در انتخابات سال 1400 تکلیف سومی که بسیار مهم است نیز به گردن همگان است و آن بحث تشویق افرادی است که نسبت به حضور در انتخابات مردد هستند و تاکنون برای حضور پای صندوق رای به تشخیص نرسیده‌اند.

,

امام جمعه سربیشه بیان کرد: طی هفته گذشته مقام معظم رهبری بر این مسئله تاکید کردند که تمامی افرادی که برای حضور در انتخابات شرکت می‌کنند باید افرادی که نسبت به حضور در انتخابات مردد هستند را برای حضور پای صندوق رای تشویق کنند.

,

حجت الاسلام نجمی پور عنوان کرد: تشویق همگان برای حضور در انتخابات منبع فقهی نیز دارد و در قرآن نیز در آیه وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ … به فراهم کرده عِده و عُده در برابر دشمن اشاره شده و این تنها برای جنگ‌های نظامی نیست.

,

وی اظهار کرد: امروز ارتباط بین مشارکت بالا و بین اِعداد قوه که در قرآن اشاره شده بسیار مهم است. امروز تمام استکبارجهانی، سلطنت‌طلبان، معاندین، جاسوسان، فضای مجازی و ... مردم را برای عدم حضور پای صندوق رأی تشویق می‌کنند.

,

امام جمعه سربیشه گفت: قرآن می‌گوید تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّه… باید مردم با حضور خود دشمن را بترسانند لذا دعوت همگان به حضور در انتخابات تکلیف بسیار مهمی است که برگردن همه ما است.

,

حجت الاسلام نجمی‌پور بیان کرد: هرگاه مردم ایران مقاومت کرده و محکم در برابر دشمن ایستادگی کردند دشمن عقب نشینی کرده است. اما هر گاه دولت‌ها به دنبال مذاکره بودند دشمن جری‌تر شد.

,

وی تصریح کرد: اگر مردم در انتخابات حضور فعالی داشته باشند دشمن را از تبلیغات سوء نسبت به عدم مشارکت ناامید خواهند کرد. با مشارکت حداکثری زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم می‌کنیم.

,

بهترین راه کمک به جمهوری اسلامی حضور در انتخابات است/ تقویت امنیت داخلی و خارجی با مشارکت حداکثری در انتخابات

, بهترین راه کمک به جمهوری اسلامی حضور در انتخابات است/ تقویت امنیت داخلی و خارجی با مشارکت حداکثری در انتخابات, بهترین راه کمک به جمهوری اسلامی حضور در انتخابات است/ تقویت امنیت داخلی و خارجی با مشارکت حداکثری در انتخابات,

امام جمعه سربیشه تاکید کرد: یکی از بهترین راه‌های کمک به جمهوری اسلامی که دشمن را ناامید می‌کند، حضور در انتخابات است.

,

حجت الاسلام نجمی‌پور افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات امنیت داخلی و خارجی کشور را تقویت می‌کند.

,

وی خاطرنشان کرد: همه وظیفه داریم به این موضوع بسیار مهم که مشارکت حداکثری در انتخابات است توجه کنیم. باید یک ستاد گفتمان مشارکت مردمی در همه جا شکل بگیرد و مردم کمک کنند تا به تعبیر مقام معظم رهبری طرح دولت جوان حزب الهی در کشور شکل بگیرد و یکی از کارهایی که در این خصوص می‌توان انجام داد دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات است.

,

مشارکت حداکثری در انتخابات ابزار بازدارندگی استکبار جهانی

, مشارکت حداکثری در انتخابات ابزار بازدارندگی استکبار جهانی, مشارکت حداکثری در انتخابات ابزار بازدارندگی استکبار جهانی,

امام جمعه سربیشه عنوان کرد: افتخار امروز نظام جمهوری اسلامی این است که سرنوشت کشور به دست خودشان رقم خورده، سهیم هستند و حتی قابل تغییر است و حضور پرشور مردم در انتخابات یکی از ابزار بازدارندگی استکبار جهانی است.

,

حجت الاسلام نجمی پور با بیان این‌که ان‌شاءالله شاهد حضور پرشور در انتخابات باشیم، گفت: ان‌شاءالله خروجی این انتخابات شادی دل امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و مردم ایران باشد.

,

فرار رو به جلوی برخی نامزدها به جای ارائه برنامه

, فرار رو به جلوی برخی نامزدها به جای ارائه برنامه, فرار رو به جلوی برخی نامزدها به جای ارائه برنامه,

وی در مورد اظهارات برخی از کاندیداها در مناظرات و انداختن مشکلات موجود به گردن بقیه و طلبکار بودن، بیان کرد: متاسفانه در مناظرات از سوی برخی کاندیداها بی اخلاقی‌های زیادی شد. برخی از نامزدها به جای این‌که کارنامه و برنامه خود را برای مردم بیان کنند، فرافکنی و فرار رو به جلو داشتند.

,

امام جمعه سربیشه ادامه داد: مستندات مشکلات موجود و این‌که بانیان چه افرادی هستند وجود دارد، به موقع مشخص خواهد شد و رو سیاهی برای این افراد باقی خواهد ماند.

,

تردید برای رای دادن یا ندادن ناشی از ناکارآمدی دولت است

,

حجت الاسلام نجمی‌پور تصریح کرد: اگر امروز بخشی از جوانان و مردم ما نسبت به موضوع انتخابات مردد بوده و هنوز تصمیم نگرفته‌اند که پای صندوق رأی بروند، این نگرش و رویکرد به دلیل ناکارآمدی دولت است. 

,

وی با بیان این‌که دولت به گونه‌ای ناکارآمد بوده که امروز مردم دغدغه معیشت دارند، گفت: بحث افزایش قیمت دلار، طلا، مسکن، خودرو و ... که جای خود دارد. شرایط اقتصادی به جایی رسیده که یک پدر نمی‌تواند شکم اعضای خانواده را سیر کند، یک جوان نمی‌تواند ازدواج کند و بسیاری مشکلات دیگر. 

,

امام جمعه سربیشه تصریح کرد: نامزدهایی که از دولت حمایت می‌کنند و ادعا می‌کنند گرانی نیست به کف جامعه بروند و با مردم صحبت کنند ببینند نظر مردم چیست؟

,

حجت الاسلام نجمی‌پور عنوان کرد: لذا امروز مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... که وجود دارد ربطی به اصل انقلاب اسلامی ندارد و مردم باید باور کنند مشکلات نتیجه انتخاب است. مردم اگر بتوانند رئیس جمهور جوان، جهادی، حزب الهی، انقلابی و مطیع فرامین مقام معظم رهبری انتخاب کنند قطعا برخی از مشکلات طی چهار سال حل می‌شود.

,

وی افزود: تجربه ثابت کرده هرجا نیروهای انقلابی و جهادی پای کار بودند مشکلات بهتر برطرف شده چون مسئولان بین مردم حضور داشتند. 

,

امام جمعه سربیشه با بیان این‌که مردم نباید با صندوق رای قهر کنند، تاکید کرد: راه حل مشکلات کشور قهر کردن با صندوق رای نیست چون دشمن خوشحال می‌شود. مقام معظم رهبری در این خصوص فرمودند:" هر کس من و نظام جمهوری اسلامی را قبول ندارد اما امنیت کشور را دوست دارد به دلیل امنیت کشور در انتخابات شرکت کند". لذا امروز وظیفه همگان سنگین است و باید مرددین شرکت در انتخابات را برای حضور حداکثری در انتخابات تشویق و دعوت کرد.

,

خوشحالی دشمن با رای ندادن 

, خوشحالی دشمن با رای ندادن , خوشحالی دشمن با رای ندادن ,

حجت الاسلام نجمی‌پور بیان کرد: با رای ندادن ما دشمن خوشحال شد و کدام ایرانی است که غیرتش اجازه دهد با این کار زمینه ساز خوشحالی دشمن شود. 

,

وی به سخن سردار سلیمانی در خصوص این‌که جمهوری اسلامی حرم است اشاره کرد و گفت: اگر حرم جمهوری اسلامی آسیب ببیند حرم علوی، نبوی و حسینی آسیب خواهد دید.

,

امام جمعه سربیشه خاطرنشان کرد: درست است که در جمهوری اسلامی ایرادات و مشکلاتی در صحنه مدیریتی وجود دارد اما امروز وظیفه ما این است که نقاط قوت جمهوری اسلامی تقویت و نقاط ضعف آن برطرف شود و این کار دولت است. 

,

حجت الاسلام نجمی‌پور افزود: مردم با حضور در انتخابات رئیس قوه مجریه‌ای را انتخاب می‌کنند که بیش از 80 درصد اقتصاد کشور در حوزه‌های مختلف در اختیارش است. 

,

وی تصریح کرد: اگر مردم انتخاب اصلحی داشته باشند تاثیر آن برای چند ده سال باقی خواهد ماند در مقابل اگر انتخاب درستی نداشته باشیم تبعات آن برای چندین سال وجود خواهد داشت که اینها همه طی سالیان گذشته و انتخاب‌های قبل تجربه شده است.

,

امام جمعه سربیشه تاکید کرد: انتخابات یک تکلیف ملی، شرعی و عقلی است لذا لازم است همگان در انتخابات شرکت کرده و این مسیری که بسیاری از مشکلاتش به دلیل انتخاب طی سال‌های گذشته است را با انتخاب اصلح تغییر دهند. قانون به مردم اجازه داده که با رای خود در سرنوشت خود سهیم باشند.

,

حجت الاسلام نجمی‌پور عنوان کرد: انتخاب از بین اعضای جبهه انقلاب برای ریاست جمهوری، انتخاب اصلح است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه