اخبار داغ

امام جمعه سرایان:

حضور مردم در انتخابات باعث قوی شدن کشور و انقلاب می شود/ برخی کاندیداها مرفه بی درد و بی خبر از حال مردم هستند

حضور مردم در انتخابات باعث قوی شدن کشور و انقلاب می شود/ برخی کاندیداها مرفه بی درد و بی خبر از حال مردم هستند
حجت الاسلام والمسلمین سنجری با اشاره به برخی موارد مطرح شده در مناظرات مثل اینکه روحانی رئیس جمهور خوبی است، گرانی وجود ندارد یا پیشنهاد برای بنزین 5 هزار تومانی یا تناقضات بیان شده در مورد بورس هم گفت: این کاندیداها مرفه بی درد و از حال مردم بی خبرند و با بیان چنین سخنانی به دنبال تطهیر خود و دیگران هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر سنجری امام جمعه سرایان در گفتگو با خاورستان، با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، اظهارکرد: مردم تمام سعی و توجه خود رابکار بگیرند تا در این انتخابات فردی را که انقلابی، مردمی، ضد فساد، جهادی و خستگی ناپذیر است و تکیه و توجه او بر توان داخل و اعتمادش به جوانان است را برگزینند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، ,

وی با اشاره به شرایط فعلی اقتصادی و معیشتی جامعه و همچنین تبلیغات دشمن در خصوص تشویق به عدم مشارکت، افزود: دشمنان ما اعم از منافقین و غربیها برای نرفتن مردم به پای صندوق رای تبلیغ می کنند، اما دوستان انقلاب از حماسه عظیم ۲۸ خرداد خوشحال خواهند شد، چرا که حضور مردم باعث قوی شدن کشور و انقلاب می شود. قطعا مردم به وظیفه خود عمل خواهند کرد و دولت منتخب هم توقعات به حق مردم را جامه عمل خواهد پوشاند . 

,

امام جمعه سرایان بیان کرد: از عموم مردم شریف تقاضا دارم با حضور خود در روز انتخابات باعث سرافرازی دوستداران انقلاب و سر افکندگی دشمنان باشند. 

,

سنجری با بیان اینکه مردم از عملکردها ناراضی اند، گفت: اما کاندیداهای انتخاباتی برای جلب توجه مردم به سمت خودشان، شعارهایی می دهند که بسیاری از انها فریبنده است. شعارهای مورد قبول مردم شعارهای اقتصادی و بهبود این جریان است مثل حذف بیکاری، ساخت مسکن ،جلوگیری از تورم افسار گسیخته، دفع فساد.

,

وی ادامه داد: مردم باید ببینند دشمن کجا را می زند، همانجا جبهه خودی است، بر همین اساس با رای آگاهانه خود جلوی نفوذ و حضور نیروهای لیبرال و غش کرده به سمت غرب را خواهند گرفت. 

,

وی بیان کرد: از رئیس جمهور آینده انتظار می رود که دغدغه های مردم را ببیند و ترتیب اثر دهد، با مردم حرف راست و صدق بزند، به جد از دروغ پرهیز کند، دنبال عزت انقلاب و پشتیبان ولایت فقیه باشد . 

,

امام جمعه سرایان با اشاره به جریان مناظرات و نسبت دادن مشکلات دولت فعلی به یکی از کاندیداهای دیگر، اظهارکرد: مردم بهترین قاضی هستند، فلسفه مناظرات هم همین است که مردم بتوانند بهترین را انتخاب کنند. متاسفانه دولت دوازدهم فاجعه ای را به بار آورد که در طول تاریخ انقلاب از آن به تلخ کامی یاد خواهد شد . 

,

سنجری با اشاره به برخی موارد مطرح شده در مناظرات مثل اینکه روحانی رئیس جمهور خوبی است، گرانی وجود ندارد یا پیشنهاد برای بنزین 5 هزار تومانی یا تناقضات بیان شده در مورد بورس هم گفت: این کاندیداها مرفه بی درد و از حال مردم بی خبرند و با بیان چنین سخنانی به دنبال تطهیر خود و دیگران هستند.

,

وی تاکید کرد: قطعا چنین افرادی واقعیت زندگی مردم را درک نکرده اند و نمی توانند افراد مناسبی برای رسیدگی و حل مشکلات مردم باشند.

,

سنجری افزود: انقلاب آمد تا خادم معرفی کند نه خائنف انقلاب آمد تا بنیان دروغ و مرفهین بی درد را برکند، اما این روزها صحبت هایی می شنویم که کمترین دغدغه ای نسبت به مشکلات مردم ندارند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه