اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جویبار:

حضور با شکوه ملت ایران در پای صندوق رای، تداوم نهضت عاشوراست

حضور با شکوه ملت ایران در پای صندوق رای، تداوم نهضت عاشوراست
قنبرعلی بهرامی حضور حداکثری و انتخاب اصلح ملت ایران را مشابه ادامه راه اهل بیت در احیای دین اسلام و شهدای انقلاب اسلامی، مدافع حرم شهروندان جویباری دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام قنبرعلی بهرامی در گفت‌وگو با بلاغ با اشاره به تبیین روشنگری برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح اشاره ای به نقل از بیانات آیت الله مشکینی پرداخته که عرصه انتخابات و زمان انقلاب را تشبیه به کربلا کردو

وی بیان کرد:واقعه کربلا در حقیقت یک تشبیه زیبا ودرس بزرگی است به جامعه انسانیت که عده ی برای حفظ و حراست اعتقاداتشان و اصلاح امور جامعه از جان خود می گذرند.

بهرامی درخصوص نقش خطبه های حضرت زینب(س) در مجلس ابن زیاد و یزید انجام داده اند که رای حاضرین در مجلس را به نفع دین اسلام عوض کرده است، تصریح کرد:در حالی که شرایط یاران و همراهان اهل بیت در زمان اسارت مهیا نبود اما یاران اهل بیت با وجود شرایط سخت (اسارات، گرسنگی، تشنگی، کتک و رفتن به بازار برده فروشی و ...)به وظیفه خود عمل کرده اند امروزبا وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی ، ملت ایران در پای صندوق های رای حضور می‌یابند.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس در خصوص مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور که با حضور با شکوه و انتخاب اصلح مردم ایران از بین می رود ، گفت: برای رهایی از مشکلات اقتصادی کشور باید در روز ۲۸ خرداد با حضورحداکثر و انتخاب درست مردم عزیزایران که ادامه راه ائمه اطهار می باشد به پای صندوق رای انتخاباتی حاضر شوند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی جویبار ادامه راه ائمه اطهار در هشت سال جنگ و شهدای مدافع حرم برای حفظ و ثبات نظام انقلاب اسلامی با گذشت ایثار به شهادت رسیده اند اظهار کرد : عده ای همانند شهید سردار سلیمانی برای حفظ این نظام از زن و فرزند و پدر و مادر و زندگی خود دل بریده اند و به میدان جنگ رفته اند ،ما ملت ایرانی میراث دار این عزیزان هستیم و نسبت به آنها وظیفه داریم و برای اینکه شرمنده شهدای انقلاب و مدافع حرم حضرت زینب(س) نباشیم و پاسخی داشته باشیم. لذا یکی از مهمترین وظیفه احادجامعه ایرانی ،حضورحداکثری و انتخاب اصلح درروز انتخابات که بسیار سرنوشت ساز می باشد، شرکت کنند.

بهرامی به چگونگی انتخاب اصلح در انتخابات ۲۸ خرداد پرداخت و تصریح کرد : درانتخاب به بهترین فرد که در مسیراهل بیت وشهداءاست و راه اهل بیت و شهداء را سر لوحه کار خود قرار داده است و همچنین به منافع داخلی و ملی کشورایران توجه شایانی دارد باید انتخاب نماییم که معرف به انتخاب اصلح است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه