اخبار داغ

کارشناس مسائل خاورمیانه:

مردم با حضور در انتخابات نتیجه نبرد بسیار حیاتی با دنیای استعمار را تعیین می‌کنند

مردم با حضور در انتخابات نتیجه نبرد بسیار حیاتی با دنیای استعمار را تعیین می‌کنند
سید جعفر قنادباشی گفت: مردم با حضور در انتخابات، نتیجه یک نبرد بسیار مهم و حیاتی چندین ساله را با دنیا استعمار تعیین می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جعفر قنادباشی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به انتخابات 28 خرداد در جمهوری اسلامی ایران گفت: در منطقه ای که بیشتر کشورها از ساختار حکومتی سیاسی پادشاهی برخوردار هستند و به دلیل نداشتن پایگاه های مردمی به کشورهای استکباری و غربی متکی شده اند؛ مسلما انتخابات و حضور مردم در این امر خطیر در کشوری که حکومت آن مبتنی بر مردم سالاری است، می تواند زمینه های برتری این کشور مردم سالار را نسبت به کشورهای وابسته فراهم کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

این کارشناس مسائل خاورمیانه ادامه داد: اگر کشورهای دیکتاتوری و ارتجاعی منطقه، حمایت قدرت های بزرگ و استعمارگران را از خود به رخ ما می کشند؛ ما نیز مهمترین اهرم را برای نشان دادن جایگاه خود در برابر آنان داریم و آن حمایت مردمی است؛ به این معنا که ما صف آرایی مردمی را در برابر استعمار داریم.

,

وی افزود: مردم کشور ما از نظامی حمایت می کنند که این نظام، نظام مردم سالاری است و دشمنانی قسم خورده در میان رژیم های پادشاهی و دیکتاتوری داریم و با توجه به اینکه، این حکومت ها مورد حمایت غرب هستند، خود به خود مردم با حضور در شعب اخذ رأی در برابر اجتماعی صف آرایی می کنند که از حدود سیصد سال پیش آغاز شده و همواره کوشیده اند تا منطقه ما را که یکی از ثروتمند ترین مناطق جهان و بزرگترین منطقه عرصه نفتی و گازی است در اختیار بگیرند.

,

قنادباشی با اشاره به مطلب فوق تأکید کرد: مردم ما با حضور در انتخابات تنها یک رئیس جمهور و 300 هزار مدیریت در عرصه اجرایی را تعیین نمی کنند؛ بلکه مسئله انتخابات فراتر از آن است؛ مردم با انتخاب خود زمینه اقتدار و افزایش قدرت نظامی کشور را فراهم می کنند؛ نظامی که نه تنها در برابر حملات و تهدیدات دنیای استعمار ایستاده بلکه توانسته پیروزی های خوبی را در حفظ پیشرفت و  امنیت جمهوری اسلامی ایران به دست بیاورد.

,

این کارشناس مسائل خاورمیانه تصریح کرد: مردم ما می دانند که انتخابات جمهوری اسلامی ایران تنها به مسائل داخلی، اجرایی و معیشتی محدود نیست در واقع انتخابات و حضور در این عرصه مبارزه جدی با استعمارگران است چرا که استعمارگران به صورت مشخص آمریکا، انگلیس، فرانسه به طور جد خواستار این هستند که نظام مردم سالار ایران به رژیم پادشاهی همانند سایر کشورهای منطقه تبدیل شود تا مخازن عظیم گاز و نفت خود را به اصطلاح غربی ها همانند گاو شیرده در اختیار آنها بگذارد.

,

وی با تأکید بر اینکه مردم با حضور در انتخابات، نتیجه یک نبرد بسیار مهم و حیاتی چندین ساله را با دنیا استعمار تعیین می کنند، ابراز کرد: اگر در گذشته شاهد بودیم که انگلستان با آوردن سربازهای هندی و از طریق قایق های توپ دار به ایران حمله می کرد؛ امروزه استعمار با استفاده از شیوه های تبلیغاتی و رسانه ای و با سو استفاده از فضای مجازی کوشش می کند تا با وارد جنگ شود و بر ما تسلط پیدا کند.

,

قنادباشی با اشاره به مطلب فوق و با بیان اینکه صفوف مردمی دستان استعمار را در پشت پرده اینگونه تبلیغات شناخته است، اظهار کرد: بر همین اساس زمانی مشاهده می کنیم که شبکه های تلویزیونی عربستان را تأسیس می کنند، استعمار هزینه های آن را علیه ما می پردازد و از این رو این رسانه ها از مردم ما می خواهند که در صحنه انتخابات شرکت نکنند و شعار رأی بی رأی را سر می دهند و البته جای تعجب نیست؛ چرا که دست نشانده های قدرت های غربی از ما می خواهند در انتخابات شرکت نکنیم.

,

این کارشناس مسائل خاورمیانه در پایان خاطر نشان کرد: مردم هوشیارانه با توجه به اهمیتی که انتخابات دارد کوشش کنند تا در این نبرد بسیار سرنوشت ساز، پیروزی بزرگ را کسب کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه