اخبار داغ

در گفت و گو با نمایندگان مجلس عنوان شد؛

مشارکت گسترده و انتخاب آگاهانه گره گشای مشکلات کشور/ انتخابات عامل انسجام ملی است

مشارکت گسترده و انتخاب آگاهانه گره گشای مشکلات کشور/ انتخابات عامل انسجام ملی است
نمایندگان مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی مشارکت گسترده را عامل اقتدار نظام دانستند و بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، انتخابات تبلور مشارکت همه جانبه مردم عزیز در تعیین سرنوشت خود و تجلی حضور آگاهانه ملت بزرگوار در صحنه و لبیک پرطنین و انقلابی در خلق حماسه سیاسی است.
بنا به فرموده حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات وظیفه شرعی، قانونی، ملی و حق هر ایرانی است که برای تعیین سرنوشت خود با حضور در پای صندوق‌های رأی به تکلیف خویش عمل کند.

مشارکت گسترده و انتخاب آگاهانه گره گشای مشکلات کشور

حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان در گفت و گو با خبرنگار ما، بیان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات اهمیت بسیاری دارد چراکه دشمنان معیار مقبولیت نظام جمهوری اسلامی را با میزان مشارکت بالای مردمی می سنجند و این حضور گسترده تیری بر قلب دشمن است.

وی افزود: اگر ایرانی قدرتمند می خواهیم باید حضوری گسترده و انتخابی اصلح در انتخابات پیش رو داشته باشیم، مشارکت گسترده مردم در کنار انتخاب آگاهانه می تواند کشور را از مشکلات نجات دهد، اگر رییس جمهور با رای بالای ملت انتخاب شود دولتی مردمی و قوی خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب نکات قابل تاملی درباره دولت جوان انقلابی بیان کردند، دولتی که سر کار می آید باید از جوانان نخبه و دانشمند و از تمام ظرفیت ها استفاده کند، اکنون همه کاندیدا بر لزوم بکار گیری استفاده از ظرفیت نسل جوان تاکید دارند و امیدواریم پس از روی کار آمدن نیز این مهم محقق شود.

شهریاری تاکید کرد: ریس جمهور اصلح طبق گفته مقام معظم رهبری باید در راستای مبارزه با فساد گام بردارد و رفع تبعیض و بی عدالتی، استفاده از نخبگان و شایسته سالاری را در صدر امور قرار دهد و به دور از قوگرایی از همه استعدادها استفاده کند.

وی اذعان کرد: دشمنان آرزو دارند مردم پای صندوق های رای حضور پیدا نکنند و یا فردی که انتخاب می شود چشم به غرب و آمریکا داشته تا آنها به اهدافشان برسند اما مردم ما دشمن را مایوس خواهند کرد.

 انتخابات عامل انسجام ملی

فداحسین مالکی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: انتخابات به دو دلیل حائز اهمیت است، انسجام ملی بین ملت و نظام جمهوری اسلامی با شرایط روز زمان مستحکم تر می شود و دنیا در هردوره به تعریف جدیدی از ارتباط مردم و نظام می رسد.

وی افزود: جهان نظاره گر حضور ملت ایران در انتخابات است و هر چه انسجام و مشارکت قوی تر باشد دشمنان مایوس تر خواهند شد، انتخاباتی که پیش رو داریم فوق العاده حائز اهمیت است چراکه به دلیل ضعف های دولت قبل در سیاست خارجه و در داخل کشور، دغدغه های جدی وجود دارد و مردم به دلایلی مانند گرانی و تورم نگران هستند.

 مشارکت گسترده و انتخاب اصلح آینده خوبی را برای کشور رقم می زند

وی خاطرنشان کرد: تصمیمات خلق الساعه دولت در مواردی مانند گرانی بنزین همه معادلات مردم را بر هم زد اینها سبب دغدغه ملت شده و از طرف دیگر در دنیا نیز کاری نکردند تعریف آنها از جهان تنها غرب و آمریکا است اما ما تعریفی متفاوت داریم و معتقدیم می توانیم از ظرفیت تمام کشورها از جمله همسایگان اطراف خود استفاده کنیم.

مالکی تاکید کرد: دولت دوازدهم الویت ها را درنظر نگرفت و آسیب های جدی به کشور وارد کرد و امیدواریم مشارکت مردم در انتخابات پیش رو گسترده، آگاهانه و تاثیرگزار باشد و با انتخاب اصلح سرنوشت و آینده خوبی را برای کشور رقم بزنند.

نماینده زاهدان اذعان کرد: مردم ما هوشیار هستند و می دانند که انتخاب رییس جمهور اصلح مطابق با شرایط روز است یعنی روی کارآمدن فردی که نگرانی ها و دغدغه های ملت در مواردی مانند مبارزه با فساد، تبعیض و بی عدالتی، تصمیمات غیر کارشناسی، گرانی و تورم را درک و برطرف کند.

لزوم استفاده از ظرفیت جوانان در دولت آینده

وی ادامه داد: فردی که به عنوان رییس جمهور انتخاب می شود باید خداترس بوده و صادقانه به مردم خدمت کند در برخورد با فساد قاطع باشد و مردم براساس این شاخصه ها کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

مالکی تصریح کرد: کشور ما کشوری جوان و با ظرفیت های بیشمار است و دولت آینده باید با همان نگاه مورد تاکید رهبر انقلاب در بهره گیری از پتانسیل جوانان وارد عمل شود و به تعبیر مقام معظم رهبری باید از این استعدادها در کنار افراد با تجربه استفاده کرد، مشارکت آنان در دولت آینده باید به اندازه ای باشد که آنها سرنوشت و آینده کشور را به دست بگیرند.

وی گفت: شرایط کشور ما برای جهان حائز اهمیت است چرا که ایران اسلامی همواره در برابر زیاده خواهی آمریکا و غرب ایستادگی کرده است و آنها به دنبال آسیب زدن به انقلاب هستند ، ایران اسلامی حرف اول را در منطقه می زند، رشادت های سردار شهید سلیمانی در مقابله با داعش برگ زرینی را در تاریخ کشور رقم زد اینها عامل قدرت و ثبات نظام است و دشمنان از این صلابت و اقتدار می هراسند.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
, مشارکت گسترده و انتخاب آگاهانه گره گشای مشکلات کشور, مشارکت گسترده و انتخاب آگاهانه گره گشای مشکلات کشور,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,  انتخابات عامل انسجام ملی ,  انتخابات عامل انسجام ملی ,
,
,
,
,
,
,  مشارکت گسترده و انتخاب اصلح آینده خوبی را برای کشور رقم می زند,  مشارکت گسترده و انتخاب اصلح آینده خوبی را برای کشور رقم می زند,
,
,
,
,
,
,
,
, لزوم استفاده از ظرفیت جوانان در دولت آینده, لزوم استفاده از ظرفیت جوانان در دولت آینده,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه