اخبار داغ

دعوت مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان به مشارکت حداکثری در انتخابات؛

قشر فرهنگی استان سمنان پیشتاز در حماسه ملی ۱۴۰۰/ معلمان؛ مبلّغان حضور حداکثری در انتخابات هستند

قشر فرهنگی استان سمنان پیشتاز در حماسه ملی ۱۴۰۰/ معلمان؛ مبلّغان حضور حداکثری در انتخابات هستند
محمد دستورانی گفت: معلمان و دانش آموزان همواره در عرصه های مختلف نقش تاثیر گذاری در کشور داشته و این بار نیز با مشارکت حداکثری خود حماسه ایی دیگر را در روز 28 خرداد خلق می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد دستورانی مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت  ضمن اشاره به جامعه بزرگ و فرهیخته استان و حضور ۱۵ هزار فرهنگی شاغل و باز نشسته و بیش از ۱۲۸ هزار دانش آموز در مقاطع تحصیلی مختلف گفت: در طول ۴۲ سال پس از پیروزی  انقلاب معلمان و دانش آموزان همواره در عرصه های مختلف نقش تاثیر گذاری در کشور داشته و این بار نیز با مشارکت حداکثری خود حماسه ایی دیگر را در روز ۲۸ خرداد می آفرینند.

وی در ادامه افزود: ۴۱ هزار دانش آموز و فرهنگی شهید در کشور گواه و سندی برحضور این قشر همراه و دوشادوش یکدیگر در شرایط سخت کشور است و این بار نیز امیدواریم در حماسه پیش رو پیشتاز در صحنه باشند.

مدیرکل آموزش و پرروش استان سمنان خاطر نشان کرد: با وجود آنکه شرایط  معیشتی کمی سخت و جامعه معلمین هم در شرایط معیشتی سختی قرار دارند و گله مندی هایی را دارند اما بازهم به عنوان قشر فرهیخته به وظیفه ملی و اعتقادی خود عمل می کنند و در راستای لبیک به فرامین رهبری همه در روز ۲۸ خرداد پای صندوق های رای حضور خواهند یافت.

دستورانی با بیان اینکه تلاقی انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا قطعا بر شور و شعف فضای انتخاباتی کشور خواهد افزود، تاکید کرد: آموزش و پرورش استان سمنان در راستای ایجاد مشارکت حداکثری و کمک به برگزاری مطلوب فرایند انتخابات تمام امکانات و مدارس خود را در اختیار فرمانداری و استانداری قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰هزار دانش آموز رای اولی برای اولین بار جشن تکلیف سیاسی خود را با حضور درانتخابات رقم خواهند زد، افزود: از این دانش آموزان خواهشمندم هم خودشان با ذوق و شعف در پای صندوق های رای حضور پیداکنند و هم خانواده های خود را برای مشارکت حداکثری در انتخابات تشویق کنند.

این مقام مسئول تاکید کرد: مردم ما همواره ثابت کردند در عرصه های ملی و در رویداد ملی قرار دارند فارغ از رنگ و نژاد و بدون توجه به مشکلات حضور پررنگی دارند و این بار نیز علی رغم تلاش دشمنان برای دلسردی مردم با حضور خود حماسه دیگری را خواهند آفرید.

قابل ذکر است آموزش و پرورش استان سمنان در راستای ایجاد مشارکت حداکثری اقدامات موثری را از جمله همایش رای اولی ها  در بستر شبکه شاد، جلسه حضوری با ۶۰ نفر از نمایندگان معلمان و تشکل های دانش آموزی استان با حضور وزیر آموزش و پرروش انجام داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه