اخبار داغ

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس:

همتی دست‌نشانده دولت فعلی است/کاندیدای نزدیک به روحانی با خلاف‌گویی به دنبال کلاه گذاشتن بر سر مردم است

همتی دست‌نشانده دولت فعلی است/کاندیدای نزدیک به روحانی با خلاف‌گویی به دنبال کلاه گذاشتن بر سر مردم است
حجت‌الاسلام سلیمی با اشاره به اظهارات همتی در مناظره‌ها گفت: تأسف‌بار است که روبه روی ملت بنشیند و چشم در چشم ملت خلاف بگویند و این عین روش منافقین است و کسی که هنوز رئیس جمهور نشده اینگونه خلاف گویی می کند و دنبال کلاه گذاشتن بر سر مردم است در آینده چه کار خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم دلیجان و محلات و عضو هیئت‌رئیسه مجلس در گفتگو با دیار آفتاب؛ با اشاره به اینکه آقای همتی در مناظره های انتخاباتی هیچ دستاوردی نداشت، گفت: آقای همتی با اظهارات عجیب و غریب در مناظره ها در خصوص ماجرای افزایش قیمت بنزین، بورس و اینکه تورم وجود ندارد، نشان داد که به ملت ایران دروغ می گوید و البته از دست نشانده های دولت فعلی این مسائل بعید نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: دولت فعلی همان هایی هستند که می گفتند ما زبان گفتگو با دنیا را بلد هستیم و امروز بعد از هشت سال به ملت ایران می گویند چرا تحریم ها برداشته نشده و طلبکار هم هستند.

,

عضو هیئت‌رئیسه مجلس اظهار کرد: امثال آقای همتی کارگزار دولتی هستند که می گفتند ما کاری می کنیم که هم چرخ سانتریفیوژ بچرخد و هم چرخ زندگی مردم که خلاف گفتند و هردو را تعطیل کردند.

,

وی ادامه داد: امثال آقای همتی برآمده از دولتی هستند که می گفتند ما کاری می کنیم که مردم به صدقه نیاز نداشته باشند و در حالی که چندین یارانه به مردم دادند.

,

سلیمی اضافه کرد: اینها کارگزاری دولتی هستند که رئیسشان می‌گفت مسئله گرانی بنزین را صبح جمعه متوجه شدم و به ریش مردم خندید.

,

وی گفت: امثال آقای همتی کارگزار دولتی هستند که به منتقدین القاب ترسو و بزدل می‌گفتند و هشت سال به منتقدین خود هر توهین و بی‌احترامی می‌توانستند کردند و خیلی زود ثابت شد که همه حرف‌هایشان خلاف و دروغ است و همتی به راحتی در مناظرات دروغ گفت و جالب اینجاست به راحتی می گوید من پاسخ نمی دهم.

,

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با بیان اینکه متأسفانه رونویسی از حرف های منافقین در مناظرات از برخی از آقایان عیان شد، گفت: بعضی از حرف ها همان اظهارات منافقین بود و بدتر اینکه هدف منافقین که می گویند هدف وسیله را توجیه می کند هم به کار برده شد.

,

وی افزود: تأسف بار است که عده ای روبه روی ملت بنشینند و چشم در چشم ملت خلاف بگویند و این عین روش منافقین است و کسی که هنوز رئیس جمهور نشده اینگونه خلاف گویی می کند و دنبال کلاه گذاشتن بر سر مردم است در آینده چه کار خواهد کرد.

,

سلیمی اظهار کرد: آیا کسی که توئیت می کند و بعد می گوید ادمین توئیت کرده آیا برای اداره کشور قابل اعتماد است؟!

,

وی با اشاره به اینکه امروز به راحتی مدیران میانی روحانی حساب خود را از دولت جدا می کنند بیان کرد: امروز مدیران میانی آقای روحانی پیش ما حضور پیدا می کنند و می گویند ما با دولت نبودیم و در طی این چند روز بیش از ۲۰ نفر از مدیران میانی آمده اند و حساب خود را از آقای روحانی جدا می کنند و دیری نیست که وزرا هم به این حرکت بشتابند.

,

عضو هیئت‌رئیسه مجلس افزود: متأسفانه برخی از مسئولین دولتی برای کسب قدرت و ثروت به این مسئولیت ها آمدند و بدتر از این مسائل عدم زیر بار رفتن بسیاری از کارهایی است که انجام شده و به وضوح دیدیم که در برخی از کارها جلوی ملت می گویند کی بود کی بود من نبودم!

,

وی خاطر نشان کرد: جالب اینجاست امروز اولین شاکیان دولت روحانی، وزار و کارگزاران خود ایشان است و با این شیوه که در حال پیشرفت هستیم شکایت وزرا از آقای روحانی دور از انتظار نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه