اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

غایت انتخابات حرکت به سوی وضعیت مطلوب است

غایت انتخابات حرکت به سوی وضعیت مطلوب است
غلامرضا منتظری گفت: باید بپذیریم بین حضور موثر و نحوه انتخاب ما با تحولات آینده رابطه معناداری وجود دارد و در حقیقت غایت انتخابات حرکت به سوی وضعیت مطلوب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا منتظری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: بر اساس آموزه های دینی مهمترین مولفه در تغییر سرنوشت، اراده و خواست عموم مردم است و این اراده در اشکال مختلف تجلی می یابد و در نقطه اوج خود در انتخابات ظاهر می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: باید بپذیریم بین حضور موثر و نحوه انتخاب ما با تحولات آینده رابطه معناداری وجود دارد و در حقیقت غایت انتخابات حرکت به سوی وضعیت مطلوب است.

,

منتظری تصریح کرد: اگر از وضع موجود رنج می بریم، اگر وضع فعلی پاسخگوی سطح انتظارات متعالی ما نیست باید برای ایجاد تحول آستین همت را بالا بزنیم و تحول را با انتخاب خود فراهم کنیم.

,

وی عنوان کرد: هر اندازه این انتخابات با شکوه و عظمت بیشتری برگزار شود پیامدها، آثار و برکات آن را همه ملت لمس می کنند که از پیامدهای حضور باشکوه ارتقاء جایگاه و منزلت ایران اسلامی در مقیاس ملی و بین المللی است که قدرت چانه زنی ما را در مقابل دشمنان افزایش می دهد.

,

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت و همدلی پیامدهای بعدی حضور باشکوه در انتخابات است که با آن می‌توانیم بسیاری از گره ها را باز و مشکلات را حل کنیم، امنیت کشور و سربلندی بیشتر رئیس جمهور آینده از دیگر پیامدهای حضور باشکوه در انتخابات است.

,

منتظری تصریح کرد: در واقع به هر نسبت که رئیس‌جمهور با آرای بهتری انتخاب شود پشتوانه خوبی برای وی محسوب می‌شود زیرا رای کم شکننده است و اسباب سوء استفاده دیگران را فراهم می کند.

,

وی افزود: اگر به هر دلیلی نگران و ناراحت هستیم و در مواردی بی اعتماد شده ایم و اینکه شنیده می‌شود از سوی برخی عزیزان گفته می‌شود تا حالا که در انتخابات شرکت کرده ایم نتیجه آن چه شده باید گفت به هر دلیلی اگر وضعیت خوب نبوده ما هم مقصر هستیم زیرا نام رئیس جمهور خود به خود از صندوق بیرون نمی‌آید بلکه هنگامی که اکثریت ما می‌نویسیم حاصل آن انتخاب می‌شود.

,

منتظری خاطرنشان کرد: باید تجدید نظر کنیم و بر روی گزینه ای اتفاق نظر داشته باشیم که شاخص ها و توانمندی های بیشتری را نسبت به دیگران داشته باشد اما راه آن قهر کردن و نرفتن پای صندوق‌های رای و برگه سفید نیست زیرا هیچ یک تحول ایجاد نمی‌کند بلکه مشکلات و نگرانی ها را افزایش می‌دهد.

,

وی عنوان کرد: باید تصمیم بگیریم با حضور باشکوه یک بار دیگر کارنامه درخشانی از خود در انتخابات به یادگار بگذاریم و امید و اعتماد را در جامعه تقویت و پشتوانه قوی برای نظام در افق پیشرو باشیم و با انتخاب آگاهانه و احسن بتوانیم این حلقه حضور خود را تکمیل کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه