اخبار داغ

نمکی:

توزیع واکسن‌های ایرانی کرونا از امروز آغاز شد/ ازسرگیری ورود واکسن خارجی

توزیع واکسن‌های ایرانی کرونا از امروز آغاز شد/ ازسرگیری ورود واکسن خارجی
وزیر بهداشت با اعلام "اولین واکسن تولید داخل از امروز توزیع می‌شود"، گفت: تا پایان تابستان به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان واکسن در جهان تبدیل می‌شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید نمکی صبح امروز در حاشیه افتتاح بیمارستان ثامن شهرستان آران و بیدگل، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: ما برای افتتاح دو پروژه مهم که سال‌ها معوق مانده بود تلاش کردیم و خوشبختانه با سرعت بخشیدن به آن به ثمر رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان اینکه "بعد از شیوع ویروس کرونا این پروژه نخستین پروژه‌ای بود که به‌صورت حضوری در آن شرکت کردم"، افزود: این موضوع به‌دلیل مشکلات ناشی از کرونا بود و حضور در این پروژه نیز به‌دلیل احترام ویژه به مردم خطه شهیدپرور آران و بیدگل است.
,
 
,
 
,
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با ابراز اینکه بر اساس برخی بدعهدی‌ها ورود واکسن به کشور با مشکلاتی مواجه شد، اعلام کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت‌گرفته ورود واکسن به کشور از سر گرفته شد و از این هفته مشکلی برای تزریق نداریم.
,
 
,
وی با تصریح به اینکه "با پیگیری‌های یک‌ساله راه 20ساله را در سال‌های اخیر پیمودیم"، گفت: اولین واکسن‌های تولید داخلی از امروز توزیع می‌شود و هفته بعدی دومین گروه مجوز می‌گیرند و تا پایان تابستان به یکی از تولیدکنندگان بزرگ واکسن در جهان تبدیل می‌شویم.
,
 
,
انتهای پیام/
 منبع: تسنیم
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه