اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور:

ذبح منافع مردم در برابر منافع رسانه‌ها خیانت است/ حل مشکلات کشور در گرو انتخاب آگاهانه مردم

ذبح منافع مردم در برابر منافع رسانه‌ها خیانت است/ حل مشکلات کشور در گرو انتخاب آگاهانه مردم
رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه رسانه‌ها پیام‌بر حقیقت در بین مردم هستند، گفت: رسانه‌ای که منافع مردم را در برابر خودش ذبح کند، خائن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; مسعود بصیری در نشست برخط با موضوع دوقطبی‌سازی و انتخابات با فعالان فضای مجازی استان زنجان اظهار داشت: امروز فهم و آگاهی مردم به موضوعات افزایش یافته که این را هم باید قدر و هم فرصت بدانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: وقتی مردم برای انتخابات ریاست جمهوری، آگاهانه تصمیم می‌گیرند برای موضوعات مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی دیگر نیز می‌توانند تصمیم بگیرند.

,

بصیری با بیان اینکه با مردم باید شفاف صحبت کرد، افزود: مردم در گذشته به صورت احساسی تصمیم می‌گرفتند اما امروز آگاهانه‌تر با مسائل برخورد می‌کنند.

,

وی ادامه داد: در موضوعات دیگری مانند بنزین، برجام، FATF و موافقتنامه پالرمو نیز راحت‌تر می‌توانیم با مردم حرف بزنیم و حتی سختی‌ها و عواقب آن‌ها را به مردم بگوییم.

,

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه وقتی نامزدی با رای خوبی انتخاب می‌شود باید از فرصتی که به وی دست داده، استفاده کند، گفت: برخی مسائل محرمانه است اما در برخی مسائل دیگر مانند کشاورزی، تولید و بهره‌وری نباید مردم را نامحرم بدانیم و برای حفظ امنیت خود مردم می‌توانیم با آن‌ها صحبت کنیم ضمن اینکه حقوقی که به کارمندان پرداخت می‌شود، بازخورد کافی ندارد و ارزش افزوده ایجاد نمی‌کند.

,

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهوری، مصلح اجتماعی است، اظهار داشت: رئیس‌جمهوری باید تحمل، صبر و طاقت اجتماعی زیادی داشته و با مردم روراست صحبت کند و با این اقدام، مشارکت را افزایش دهد.

,

بصیری با بیان اینکه دوقطبی‌سازی گاهی خوب است و سبب رقابت و لذت بردن از رقابت می‌شود، خاطرنشان کرد: رقابت سالم، جالب توجه بوده و الزاماً به معنای تخریب نیست اما متاسفانه گاهی برخی با طرح دعوا و توهین، تلاش بر دوقطبی‌سازی کاذب می‌کنند.

,

وی افزود: برخی‌ها متاسفانه رقابت سیاسی را را درگیری و دعوا اشتباه گرفته‌اند و سعی می‌کنند با حمله و متهم کردن یکدیگر، دوقطبی کاذب ایجاد کنند که مطلوب نیست.

,

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه رسانه، یکی از نکاتی است که باید به آن توجه کنیم، گفت: رسانه‌ها نباید ماله‌کِشی کرده و از خطاهای نامزد خود چشم‌پوشی کنند.

,

وی ابراز کرد: متاسفانه برخی رسانه‌ها خطای نامزد جریان خود را لاپوشانی کرده و کوچکترین اشتباه رقیب را سیاه‌نمایی می‌کنند و تمام 40 سال انقلاب را زیر سوال می‌برند.

,

بصیری با بیان اینکه برخی رسانه‌ها به دلیل داشتن وابستگی حزبی، تلاش می‌کنند خطاهای حزب خود را بپوشانند، خاطرنشان کرد: این خطای جدی است که نامزدها هم گاهی باعث این خطا می‌شوند اما باید توجه کنند که رسانه‌هایی را که به‌کارگیری می‌کنند، نگاه عاقلانه و آگاهی‌بخشی داشته باشند.

,

وی با بیان اینکه رسانه‌ها پیام‌بر حقیقت در بین مردم هستند، گفت: رسانه‌ای که منافع مردم را در برابر خودش ذبح کند، خائن است.

,

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور اظهار داشت: نکته دیگری که خیلی باید در مناظرات به آن توجه می‌شد این است که نامزدها به جای اینکه همدیگر را متهم به ناتوانی کنند، کل کشور و انقلاب را متهم به دزدی می‌کنند در حالی که مردم ما تلاشگر و زحمتکش هستند و بسیاری از نیازهای خود را در داخل تولید می‌کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: اگر واقعاً اینطور بوده و تاریخ انقلاب را زیر سوال می‌برید، پس مسئولیت شما در این مدت چه بوده و چه کار می‌کردید؟

,

بصیری با بیان اینکه باید دستاوردهای انقلاب را هم بگوییم، افزود: خدمات و دستاوردهای بسیاری در تاریخ انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف عمرانی، بهداشت، سلامت، علمی، صنایع موشکی و حتی خودروسازی به دست آمده و همین امروز نیز واکسن ایرانی کووبرکت، مجوز مصرف دریافت کرد.

, به,

وی تاکید کرد: وقتی با یکدیگر رقابت می‌کنیم باید مواظبت کنیم که نظام جمهوری اسلامی را قربانی نکنیم.

,

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه نتیجه رای ندادن چیزی جز بدبختی، تفرقه و جدایی نخواهد بود، گفت: اگر انتخاب کنیم می‌توانیم اصلاح هم بکنیم اما اگر انتخاب نکنیم، نمی‌توانیم مدعی باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه