اخبار داغ

تصاویری از شور و حال انتخاباتی در قم

تصاویری از شور و حال انتخاباتی در قم
با نزدیک شدن به روز انتخابات شور و حال انتخاباتی در قم نیز افزایش پیدا کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   قم فردا،با نزدیک شدن به روزهای پایانی تبلیغات انتخاباتی و نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهرها و روستاها انتخاباتی در قم شور و حال افزایش پیدا کرده است.

مردم قم از روش‌های مختلف برای تبلیغ کاندیدای مورد نظر خود بهره می برند پیرمرد قمی با در دست گرفتن عکس کاندیدای مورد نظر خود رساعت ها زیر آفتاب در کنار خیابان ایستاده است وقتی از او
پرسیده میشود که انگیزه ای برای این کار چیست در پاسخ می گوید فقط رضای خدا برای اینکه وظیفه خود را برای استحکام بخشیدن به حکومت اسلامی را به خوبی انجام دهم ،ما به خون شهدا مدیون هستیم و از طرفی برای بهتر شدن اوضاع کشور باید در انتخابات شرکت کنیم با وجود اینکه بیمار است می گوید تا زمانی که توان دارم در خیابان ایستاده و مردم را به شرکت در انتخابات دعوت می‌کنم.

 ابزار فروش میانسالی که در میدان کهنه مغازه ای دارد پوستر کاندیدای مورد نظر خود را کنار عکس سردار سلیمانی پشت شیشه مغازه نصب کرده و عقیده دارد اگر حاج قاسم را دوست داریم باید در انتخابات نیز شرکت کنید زیرا اگر او نیز بود در انتخابات شرکت می کرد.

 این روزها علاوه بر تبلیغات مجازی تبلیغات خودرویی نیز افزایش پیدا کرده است و مردم از طریق چسباندن تصاویر کاندیداهای مورد نظر خود روی خودروها و عکس نوشت مردم را تشویق به شرکت در انتخابات می کنند.

همچنین در گوشه کوچه و خیابان مشاهده می‌کنیم گروه‌های چند نفر ایستاده و بحث انتخاباتی می‌کنند و هر کدام دیگران را توجیه می‌کنند که کاندیدای مورد نظر آنها شخصی بهتری است و بهتر است که به وی رای دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   قم فردا،, قم فردا, قم فردا, ،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
, ,
 
,
, ,



 
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه