اخبار داغ

سخنگوی ستاد انتخابات کشور:

نتایج انتخابات را در سریع‌ترین زمان به اطلاع مردم می‌رسانیم

نتایج انتخابات را در سریع‌ترین زمان به اطلاع مردم می‌رسانیم
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: این ستاد با استفاده از فناوری‌های نوین در تجمیع و شمارش آرا در تلاش است نتایج را در سریع‌ترین زمان ممکن به اطلاع عموم مردم ایران برساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید اسماعیل موسوی با اشاره به اینکه کار انتخابات در وزارت کشور از یک سال پیش در سطح کشور آغاز شده است،  گفت: ستاد انتخابات کشور با آمادگی کامل به دنبال برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ماه سال‌جاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سخنگوی ستاد انتخابات کشور ادامه داد: این ستاد با استفاده از فناوری‌های نوین در تجمیع و شمارش آرا در تلاش است نتایج را در سریع‌ترین زمان ممکن به اطلاع عموم مردم ایران برساند.

,

موسوی با اشاره به اینکه روند رای گیری با دستور وزیر کشور در اول صبح جمعه آغاز می شود، اظهار کرد: بعد از دستور وزیر، کار رای گیری در تمام شعبه‌های مستقر در سراسر کشور شروع می‌شود و مجریان ما آماده اخذ رای از شهروندان هستند.

,

وی افزود: انتخابات سراسری ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا سراسر کشور برگزار خواهد شد و البته در ۶ استان انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و در ۴ استان انتخابات خبرگان رهبری را هم خواهیم داشت.

,

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه احراز هویت افراد، الکترونیکی انجام می‌شود و فرایندهای اخذ رای هم با رعایت  حداکثری پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود، در باره شمارش آرا گفت: در شعب اخذ رای صندوق‌ها بازگشایی و آرا شمارش و به وسیله دستگاه احراز هویت به بخشداری و فرمانداری و در نهایت به ستاد انتخابات ارسال می‌شود.

,

وی ادامه داد: در انتخابات ریاست جمهوری، اطلاعات هم زمان به شورای نگهبان هم ارسال می‌شود و تجمیع بین شورای نگهبان و وزارت کشور انجام و نتیجه به اطلاع مردم ایران اعلام خواهد شد. چینش شعبه‌ها با انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی خواهد بود و طبق همین فرایند شمارش آرا و اعلام نتایج هم به همین ترتیب است.

,

موسوی اضافه کرد: البته در برخی از مراکز استان‌ها به دلیل الکترونیکی بودن انتخابات، کار شمارش و اعلام نتایج سریع‌تر خواهد بود و امیدواریم با مشارکت همگانی انتخابات سالم، قانونی و مشارکتی در جمعه این هفته در کشور داشته باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه