اخبار داغ

فرمانده سپاه چگنی:

انقلاب اسلامی نماد و الگوی امیدبخشی در عرصه بین‌المللی است

انقلاب اسلامی نماد و الگوی امیدبخشی در عرصه بین‌المللی است
سرهنگ علیزاده گفت: انقلاب اسلامی نماد و الگوی امیدبخشی و رهبری محور مقاومت در عرصه بین‌المللی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محمد علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک، اظهار داشت: انقلاب اسلامی نماد و الگوی امیدبخشی و رهبری محور مقاومت در عرصه بین‌المللی است، شرکت در انتخابات و حضور حداکثری، تثبیت استکبارستیزی و حمایت از رهبری محور مقاومت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک، ,

وی افزود: امروز جبهه مقاومت در فلسطین اشغالی پرچم جمهوری اسلامی را به اهتراز درمی‌آورد و در سوریه تفکر محور مقاومت بارأی حداکثری انتخاب می‌شود و زمام امور را به دست می‌گیرد.

,

فرمانده سپاه ناحیه چگنی عنوان کرد: انقلاب اسلامی نماد و الگوی امیدبخشی و رهبری محور مقاومت در عرصه بین‌المللی است، شرکت در انتخابات و حضور حداکثری، تثبیت استکبارستیزی و حمایت از رهبری محور مقاومت است. همه بدخواهان تفکر انقلابی و اسلام ناب محمدی در سراسر عالم کمر بر شکستن و نابودی ایران دارند.

,

وی با اشاره به نقش بی‌بدیل مردم در ایجاد و صیانت از نظام جمهوری اسلامی، تصریح کرد: انقلاب اسلامی به پشتوانه و تلاش مردم به ثمر رسید و همین مردم در حفظ و صیانت از ارزش‌های آن تلاش کردند.

,

علیزاده گفت: هدف ما این است که مردم همیشه در صحنه بتوانند انتخاب درستی را داشته باشند و امیدواریم با انتخاب خوب مردم و حضور پرشور آن‌ها حرکت عظیمی انجام شود تا بتوانیم از شرایط سخت فرهنگی و اقتصادی عبور کنیم و می‌طلبد که همه مردم پای‌کار بوده و برای آینده خود و کشور خود دغدغه‌اند باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه