اخبار داغ

در گردهمایی تشکل‌های بسیج دانش آموزی کشور مطرح شد

پررنگ کردن مباحث اقتصادی حربه دشمن برای جدایی مردم از جمهوری اسلامی/ انتخابات فرصتی دوباره برا دمیدن روحی تازه در کالبد دولت است

پررنگ کردن مباحث اقتصادی حربه دشمن برای جدایی مردم از جمهوری اسلامی/ انتخابات فرصتی دوباره برا دمیدن روحی تازه در کالبد دولت است
مجتبی باستان گفت: دشمن نمی خواهد ایران عزیز عزت، امنیت و اقتدار داشته باشد، دشمن می خواهد مباحث اقتصادی و معیشتی را پررنگ جلوه داده و قصد دارد مردم را از مسئولان نظام جدا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، صبح امروز گردهمایی تشکل های بسیج دانش آموزی کشور به مناسبت برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری با حضور مسئولان کشوری و استانی در جوار مرقد مطهر شهید سلیمانی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

در حاشیه این مراسم مجتبی باستان مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور اظهار کرد: امروز ما تشکل های دانش آموزی به نمایندگی از دانش آموزان سراسر کشور در کنار مزار مطهر حاج قاسم سلیمانی گرد هم آمده ایم تا با آرمان های بلند این شهید بزرگوار تجدید میثاق کنیم.

,

وی افزود: شهید سلیمانی به عنوان یک الگو و مکتب سلیمانی به عنوان یک مدرسه درس آموز ویژگی ها و خصوصیات بسیاری دارد که دانش آموز و نوجوان گام دوم می تواند از این الگوها استفاده کرده و آن ها را سرلوحه کار خود قرار داده و بر اساس این خط و مشی ها حرکت کند.

,

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور ابراز کرد: دانش آموزان رای اولی انتخابات مهمی را پیش روی دارند، در جای جای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نقدهای ویژه اجتماعی به ویژه برای رای اولی ها طراحی شده است.

,

پررنگ کردن مباحث اقتصادی حربه دشمن برای جدایی مردم از جمهوری اسلامی

, پررنگ کردن مباحث اقتصادی حربه دشمن برای جدایی مردم از جمهوری اسلامی, پررنگ کردن مباحث اقتصادی حربه دشمن برای جدایی مردم از جمهوری اسلامی,

باستان عنوان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری هم بیش از ۴۰ بار از لفظ جوان و نوجوان نام برده شده که نشان دهنده آن است که رهبر معظم انقلاب هم قائل به نقش آفرینی جوانان در سرنوشت کشور و زمینه سازی برای آینده ای بهتر هستند.

,

وی یادآور شد: مجموعا نقش هایی را که سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب برای نوجوان و جوانان انقلابی طراحی کرده، نقش هایی بسیار متعالی است، یکی از این نقش ها حضور در اجتماعات و انتخابات است.

,

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور تاکید کرد: دشمن نمی خواهد ایران عزیز عزت، امنیت و اقتدار داشته باشد، دشمن می خواهد مباحث اقتصادی و معیشتی را پررنگ جلوه داده و قصد دارد مردم را از مسئولان نظام جدا کند.

,

باستانی گفت: دشمن می خواهد در این برهه حساس که نظام نیازمند حضور پر شور مردم است و در واقع در تلاش است تا ملت را مجاب کند که رای ندهند، از این رو حرکت ما در ۲۸ خرداد تیر سهمگینی بر قلب استکبار جهانی است.

,

روز جمعه ۲۸ خردادماه روز امتحان سخت ولایت مداری است

, روز جمعه ۲۸ خردادماه روز امتحان سخت ولایت مداری است, روز جمعه ۲۸ خردادماه روز امتحان سخت ولایت مداری است,

در ادامه اسماعیل بحری زاده قائم مقام معاون وزیر آموزش و پرورش در سازمان دانش آموزی گفت: روز جمعه ۲۸ خردادماه روز امتحان سخت ولایت مداری است، مردم ایران نشان دادندکه مرد روزها و آزمون های سخت هستند، ما مطمئن هستیم روز جمعه با حضور پر شور آحاد مختلف امت حزب الله به ویژه رای اولی ها صفحه زرین دیگری در تاریخ سراسر شکوه انقلاب اسلامی ایران رقم خواهد خورد.

,

وی افزود: دانش آموزان رای اولی که مخاطب اصلی این برنامه هستند باید توجه داشتند که شهید سلیمانی یک تعبیر بسیار زیبایی را در گفتمان انقلاب اسلامی وارد کردند و در وصیت نامه خود فرمودند که جمهوری اسلامی حرم است، اگر این حرم بماند سایر حرم ها هم می مانند و اگر دشمن این حرم را از بین ببرد دیگر هیچ حرمی باقی نخواهد ماند.

,

قائم مقام معاون وزیر آموزش و پرورش در سازمان دانش آموزی تصریح کرد: همه ما مسلمانان به ویژه شیعیان در طول تاریخ زندگی خود آرزو می کنیم که ای کاش در کربلا بودیم و در روز عاشورا در کنار امام حسین (ع) و یارانشان می جنگیدیم، وقتی که جمهوری اسلامی حرم است، هر دانش آموزی که در این حرم تنفس می کند در واقع یکی از یاران امام حسین (ع) است.

,

بحری زاده عنوان کرد: روز جمعه میدان دفاع از حرم است، همه دانش آموزان و مردم عزیز ایران مصمم هستند تا با حضور در انتخابات با رایی که به صندوق های رای می اندازند، تیر زهرآگینی را به سمت دشمن انقلاب شلیک کنند.

,

انتخابات فرصتی دوباره برا دمیدن روحی تازه در کالبد دولت است

, انتخابات فرصتی دوباره برا دمیدن روحی تازه در کالبد دولت است, انتخابات فرصتی دوباره برا دمیدن روحی تازه در کالبد دولت است,

حسین تاریخی دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در ادامه بیان کرد: حاج قاسم برای ما مظهر هم بستگی است، سردار عزیزی که با اقدامات خود توانست تحرک و تحول ویژه ای در جهان اسلام ایجاد کند، مقطع حساس کنونی که در آن قرار گرفته ایم، فرصت ویژه ای برای مردم است تا با تغییر دولت مردان روح تازه ای را در کشور بدمند.

,

وی افزود:  لزوما برگزاری انتخابات و تغییر دولت مردان مسئله رقابت سیاسی نیست بلکه بخش جدی آن به تغییری باز می گردد، این تغییر همواره می تواند با بروز اتفاقات مثبت همراه باشد، به نظر می رسد نسبت به این تغییر باید نگاه فرصت مدارانه داشته باشیم.

,

دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: اتفاقی که کمک می کند تا بخشی از کوتاهی ها و کاسته های گذشته، بخشی از گشایش هایی که در آینده رخ می دهد را با فرصت انتخابی که در اختیار ما قرار می گرید را تسریع کنیم.

,

تاریخی مطرح کرد: یکی از بازیگران اصلی که در این تغییر می تواند نقش اصلی ایفا کنند، قطعا دانش آموزان هستند، در کنار دانش آموزان رای اولی، دانش آموزانی که حتی حق رای ندارند می توانند تاثیر گذاری بسیاری داشته باشند.

,

وی یادآور شد: در برهه های زمانی مختلف تجربه کردیم که دانش آموزان و نوجوانان زمانی که به میدان آمدند، تاثیر بسیاری برای شرایط داشتند و در بعضی مواقع بسیار اثرگذارتر از قشرهای دیگر عمل کردند.

,

دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ابراز کرد: گردهمایی امروز دانش آموزان در گلزار شهدای کرمان نشان داد که دانش آموزان ما نسبت به آینده خود بسیار حساس هستند و امیدوار هستیم که بتوانند با انتخاب اصلح خود آینده ای درخشان را برای آینده خود ترسیم کنند.

,

انتخابات جلوه زیبا و جذاب حضور مردم است

, انتخابات جلوه زیبا و جذاب حضور مردم است, انتخابات جلوه زیبا و جذاب حضور مردم است,

در پایان رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان اظهار کرد: انتخابات جلوه زیبا و جذاب حضور مردم است، یکی از موضوعات مهم مردم این روزها انتخابات ریاست جمهوری است و این انتخابات یکی از مهم ترین انتخابات های برگزار شده در ایران است.

,

وی ادامه داد: حضور حداکثری در انتخابات در واقع تداوم راه امام خمینی (ره)  و شهدای اسلام به ویژه شهید سلیمانی است، از همه مهم تر امنیت و آرامش کشور را برگزاری انتخابات تضمین می کند.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان مطرح کرد: خانواده بزرگ ۲ میلیونی جمعیت هلال احمر که همیشه دوشادوش مردم و رهبری بوده است این بار هم با حضور در انتخابات مانند همیشه در صحنه حاضر شده و آری دیگری به نظام جمهوری اسلامی ایران می گوید.

,

در پایان این مراسم دانش آموزان با اهدای شاخه های گل رز مزار مطهر شهید سلیمانی را گلبران کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه