اخبار داغ

در نشست بصیرت افزایی جامعه مهندسین اردبیل مطرح شد؛

مشارکت حداکثری در انتخابات، جهاد سیاسی امروز است/ تماشاگران عرصه سیاست، یاوران تخریبگران هستند

مشارکت حداکثری در انتخابات، جهاد سیاسی امروز است/ تماشاگران عرصه سیاست، یاوران تخریبگران هستند
تحلیلگر مسائل سیاسی اردبیل با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات امنیت ساز است، گفت: تماشاگران عرصه سیاست، در واقع یاوران براندازان و تخریبگران هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ، پیش از ظهر امروز نشست بصیرت افزایی جامعه مهندسین استان اردبیل با حضور فعالین فرهنگی و اجتماعی اقشار مختلف جامعه مهندسی از جمله مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی، صنعت و معدن و عمران  و معماری یا سخنرانی دکتر رضا قاسمیان کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی در سالن ولایت اردبیل برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

,

, ,

مشارکت حداکثری در انتخابات، جهاد سیاسی امروز است

, مشارکت حداکثری در انتخابات، جهاد سیاسی امروز است,

سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در این همایش با بیان اینکه همه دغدغه مندان نظام، پاسدار انقلاب هستند، گفت: صراط مستقیم 28 خرداد، منزل تا پای صندوق های رأی است.

,

وی به انتخابات سوریه نیز اشاره کرد و گفت: اغلب کشورهای اروپایی که با آغاز جنگ در این کشور و اعمال فشار برای اسد جهت براندازی ، سفارت خانه هایشان را تعطیل کرده بودند، حضور مردم در انتخابات و  خلق حماسه سیاسی  در این کشور جنگ زده  باعث شد تا کشورهای اروپایی برای بازگشت مجدد به این کشور، پشت دروازه های دمشق صف ببندند.

,

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)  برقراری امنیت و اقتدار  کشور را یکی از برکات حضور مردم در عرصه های سیاسی و اجتماعی  دانست و گفت:حضور مردم پای صندوق های رأی ، جهاد سیاسی امروز است.

,

وی تصریح کرد: هرکس خونخواه حاج قاسم سلیمانی است و درصدد انتقام از خادم جهان اسلام است، بداند که حضور در پای صندوق رأی و انتخاب اصلح، انتقام از استکبار است.

,

سردار بابازاده  با بیان اینکه مردم از مسئولین انتظار خدمت دارند، گفت:  گره گشایی از مشکلات  و راه اندازی کار مردم است که از افراد شهید باکری ها و همت ها می سازد.

,

,

, ,

قاسمیان  تحلیلگر و کارشناس مسائل سیاسی  اردبیل نیز در ابتدای  این مراسم به تبیین موقعیت جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف بین المللی پرداخت و گفت: جایگاه امروز ایران اسلامی در جهان حاصل تلاش های شبانه روزی مجاهدان فی سبیل الله در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است.

,

وی به مسیر طی شده در 42 سال گذشته اشاره کرد و گفت: تحولات ایجاد شده بعد از انقلاب اسلامی در کشور، باعث شده است که امروز ایران در قله های علم و دانش قرار گیرد و این مسیر برگشت ناپذیر است.

,

این تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه دشمنان اسلام در 42 سال گذشته هرچه در توان داشتند انجام دادند تا مانع پیشرفت های انقلاب اسلامی در داخل و عرصه های بین المللی شوند، گفت: دشمنان با ایجاد سرعت گیرهای متعدد و خطرناک سعی داشتند تا گرفتن سرعت پیشرفت  و توسعه ایران اسلامی مانع تحقق آرمان های انقلاب در احیای تمدن اسلامی و آزادی ملت ها شوند.

,

وی از فتنه های 78، 88 و 96 به عنوان پیچ های تاریخی انقلاب اسلامی نام برد و گفت: استکبار جهانی با کمک عوامل دست نشانده و عوامل خودفریفته داخلی در فتنه ها قصد داشت تا با براندازی نظام ما مانع تشکیل جبهه واحد جهانی برابر استکبار شود  اما با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و تلاش های شبانه روزی نخبگان  و مجاهدان فی سبیل الله همه فتنه های دشمنان از بین رفت و یاس و نا امیدی در اردوگاه دشمنان جریان یافت.

,

قاسمیان در ادامه سخنان خود به خرداد 97 و گرانی بنزین اشاره کرد و گفت: این توطئه دشمنان نیز با تلاش های شبانه روزی  فرزندان این آب و خاک و احداث مجتمع عظیم ستاره خلیج فارس و افزایش تولیدات بنزین با کیفیت ناکام ماند.

,

وی از بنزین به عنوان کالای استراتژیک جهانی نام برد و گفت: فناوران کشور با ایمان به توانایی درونی در عرصه های مختلف به خودکفایی رسیده و نیاز های کشور را در زمینه های مختلف برطرف کردند.

,

قاسمیان در ادامه سخنان خود به نظریات تئوریسین های غرب در مورد پیشرفت ها و شکست ناپذیری انقلاب اسلامی اشاره کرده و گفت: طبق گفته های نیچه از فیلسوفان غرب، برای قوی شدن باید قبل از پیدا کردن دوست، دشمن قوی انتخاب کرد و بنا به اقرار  تئوریسین های غرب، ایران با انتخاب آمریکا به عنوان قوی ترین دشمن، امروز به یکی از قدرت های جهان تبدیل شده است.

,

,

, ,

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه جبهه مقاومت را در واقع خود آمریکا با ایجاد داعش بوجود آورد گفت: بسیاری از اقدامات آمریکا خود باعث شده است اغلب تهدیدات به فرصت ها تبدیل شود.

,

وی با بیان اینکه امروز ایران در مسیر قدرت قرار دارد، گفت: روز به روز غرب به ویژه آمریکا رو به افول و نابودی می رود.

,

قاسمیان به اهداف غرب از مذاکره اشاره کرد و گفت: دشمنان با انجام عملیات روانی روی مردم، مذاکره را در سال 92 به مطالبه عمومی تبدیل کردند ولی علی رغم همه ترفندهایشان نظام ایران در مذاکرات با گفتمان سازی و منطق گفتگو  کاری کرد که همین مردم حق را به نظام دادند.

,

وی با بیان اینکه امروز  ایرانیان سواد سیاسی دارند، گفت:حضور حداکثری مردم در انتخابات امنیت ساز است.

,

این کارشناس مسائل سیاسی به سنگ اندازی های دشمنان، در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: عشق به مقام معظم رهبری خود به نهایی امنیت ساز است و این عشق خود یکی از عوامل وفاداری به نظام و انقلاب است.

,

وی به نقش تماشاگران در عرصه های مختلف سیاسی  اشاره کرد و گفت: تماشاگران عرصه های سیاست در واقع کمک کنندگان به تخریبگران  و اراذل هستند

,

قاسمیان به ویژگی های انتخاب اصلح اشاره کرد و گفت:اگر رأی ما از روی فکر و منطق باشد و اهل فکر به میدان بیایند و افراد اصلح و کارآمد بر سر امور بیایندکشور در مسیر پیشرفت و توسعه گام بر خواهد داشت.

,

, ,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه