اخبار داغ

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان:

حرکت حماسی ملت ایران با انتخاب صحیح، اقتدار نظام را تضمین می‌کند

حرکت حماسی ملت ایران با انتخاب صحیح، اقتدار نظام را تضمین می‌کند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ گفت: حرکت حماسی ملت ایران، بار دیگر با مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب صحیح، اقتدار نظام جمهوری اسلامی را تضمین خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; علیرضا فیروزفر با اشاره به اهمیت انتخابات اظهار داشت: برای روشن شدن لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو باید نگاهی به ظهور پُرفروغ انقلاب اسلامی داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در میان رویاهای لیبرالی و سکولاری استکبار، قد برافراشت، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران، خواب و خیال آن‌هایی که فکر می‌کردند کار دین در حکومت‌ها پایان یافته است را بر هم زد.

,

فیروزفر افزود: چنین شد که پیچ سوم تاریخی در جهان، رقم خورد و جمهوری اسلامی در مقابل نظام سلطه جهانی، علم برداشت.

,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: طبیعی است که انقلاب اسلامی ایران در طول 4 دهه بالندگی خود همواره مورد هجمه‌های داخلی و خارجی قرار بگیرد چرا که منافع ظالمان را هدف قرار داده است.

,

وی با بیان اینکه دشمنان، چشم به انتخابات جمهوری اسلامی دوخته و مشارکت حداقلی را در فکر خام خود متصور هستند، تصریح کرد: اما این از مرام ملت ایران به دور است که در آخرین میثاق خود ثابت کردند که مضیقه‌ها و تنگناهای ناشی از دسیسه‌های دشمنان، آن‌ها را از کشور خودشان دلسرد نخواهد کرد.

,

فیروزفر اظهار داشت: ملت ایران با سردار شهید خود حاج قاسم سلیمانی، پیمان بستند که پای نظام و انقلاب خود خواهند ماند و با مشارکت حداکثری در انتخابات به فرمان رهبر انقلاب، لبیک گفته و طمع دشمن زبون را از مملکت خود خواهند برید.

,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: حرکت حماسی ملت ایران، بار دیگر با مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب صحیح، اقتدار نظام جمهوری اسلامی را تضمین خواهد کرد.

,

وی اظهار داشت: ملتی که انقلاب را به پیروزی رسانده و تاکنون از کیان آن محافظت کرده‌اند با انتخابی درست و اصلح در انتخابات 28 خرداد، سرنوشت خود را رقم خواهند زد.

,

فیروزفر با اشاره به معیارهای انتخاب اصلح خاطرنشان کرد: انتخاب اصلح یعنی دادن سکان جمهوری اسلامی ایران به دست فردی که گذشته و فعل او گویای پاکدستی و درستی باشد، در بحران‌ها مرد میدان و در میان مردم باشد و مصداق کامل فرمایش امیرالمومنین حضرت علی(ع) باشد که فرمودند: «خود را از چشم ملت پنهان مدارید.»

,

وی تصریح کرد: انتخاب اصلح، فردی است که اولویت کاری او مصالح طبقه محروم باشد، مرعوب دشمنان نشود و با شجاعت ودرایت، اقتدار نظام را رقم بزند.

,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مطالبه ملت بااراده جمهوری اسلامی، ایران قوی و ادامه راه شهدا است که با ولایتمداری همیشه این راه را پیموده‌اند، گفت: رئیس‌جمهوری آینده باید در این راه باشد.

,

وی خاطرنشان کرد: اتکا به توان داخل و تقویت پتانسیل‌های داخلی، لازمه امروز مملکت ماست و ملت به پشتوانه این توان و ظرفیت داخلی تحت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی به راحتی می‌توانند از مشکلات فعلی، عبور کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه