اخبار داغ

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان مرغ و تخم‌مرغ مرکز مازندران:

آرامش به بازار مرغ برگشت/ قیمت ۳۷ هزار تومانی تخم مرغ در مازندران

آرامش به بازار مرغ برگشت/ قیمت ۳۷ هزار تومانی تخم مرغ در مازندران
کامران هاشمی از قیمت ۳۵ تا ۳۷ هزار تومانی تخم مرغ در استان مازندران خبر داد و گفت: قیمت مرغ به نرخ مصوب بازگشته است و آرامش به بازار برگشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کامران هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص افزایش قیمت این روزهای تخم مرغ در بازار مازندران، اظهار کرد: قیمت هر شانه تخم مرغ که پیش از این از مرز 30 هزار تومان تجاوز نمی‌کرد به نیمه کانال 30 هزار تومان پر کشید.

وی افزود: قیمت امروز هر شانه تخم مرغ در خرده فروشی‌های سطح استان برای مصرف‌کننده بین 35 تا 37 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان مرغ و تخم‌مرغ مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: علت اصلی گرنی این روزهای تخم مرغ به صادرات این محصول بر می‌گردد.

این مسئول صنفی، ادامه داد: البته گفته می‌شود به دلیل قیمت پایین‌تر از نرخ مصوب مرغ و تخم مرغ، برخی از تولیدکنندگان اقدام به سرزدن گله‌های مرغ کردند و از سویی دیگر افزایش تقاضا پس از ماه رمضان در کنار کاهش عرضه تخم مرغ، مزید بر علت شده است.

هاشمی گفت: قیمت مرغ در بازار در تمامی خرده فروشی‌ها به قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار برگشته است و آرامش نسبی به بازار بازگشته است.

وی با اشاره به نظارت و رصد منسجم مرغ در مبدأ و مقصد توزیع و عرضه، بیان کرد: طبق برنامه ریزی دولت، هم مرغداری‌ها ساماندهی شده‌اند و هم واحدهای خرده و هم عمده با اخذ کد یکتا و اتصال به سامانه جامع انبارها، برابر نرخ مصوب مشغول عرضه مرغ به مشتریان هستند.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان مرغ و تخم‌مرغ مرکز مازندران، عنوان کرد: فروش مرغ بسته بندی و قطعه بندی شده در واحدهای عرضه کاملا ممنوع است و با واحدهای متخلف، برخورد می‌شود.

هاشمی گفت: نظارت مستمر بر بازار مرغ از واحدهای تولیدکننده تا واحدهای عرضه موجب شده است تا بازار از تنش‌های قیمتی فاصله بگیرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه