اخبار داغ

همایش رای اولی ها در کرمان برگزار شد/ جوانان پای کار ایران+ فیلم

همایش رای اولی ها در کرمان برگزار شد/ جوانان پای کار ایران+ فیلم
جشن تکلیف سیاسی رأی اولی‌های کرمان در جوار مزار سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیین کشوری حماسه حضور دانش آموزان آینده ساز با حضور رئیس سازمان دانش آموزی و تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور در جوار مرقد مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
این مراسم با عطرافشانی قبور شهدا و حضور نمادین دانش آموزان رای اولی کرمان در انتخابات همراه بود و دانش آموزان کرمانی چند روز قبل از برگزاری انتخابات نخستین حماسه حضور خود در پای صندوق‌های رای را جشن گرفته و با شهید سپهبد قاسم سلیمانی و دیگر شهدای آرمیده در گلزار شهدای کرمان پیمان بستند که با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای در 28 خردادماه انتقام سختی از دشمنان حاج قاسم خواهند گرفت.
,
 
,
مجتبی باستان رئیس سازمان بسیج دانش آموزی در حاشیه مراسم نهضت رای اولی ها در کرمان گفت: دانش آموزان و نوجوانان با درس گرفتن از زندگی حاج قاسم امروز به اینجا آمده ام تا تجدید میثاقی با شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی داشته باشند تا در روز 28 خرداد ماه با دو هدف پای صندوق های رای بیایند، امید آفرینی و هدف دوم مشارکت حداکثری .
,
 
,
یکی از دانش آموزان در حاشیه این مراسم گفت: انگیزه ام برای رای دادن این است که از نظر سنی، می توانم در امورات سیاسی کشورم نقش آفرینی کنم و در آینده کشورم سهیم باشم.
,
 
,
یکی دیگر از رای اولی ها گفت: خیلی از دشمنان اسلام می خواهند مانع حضور ما در پای صندوق های رای شوند اما ما با امید به خدا در انتخابات شرکت می کنیم و به فرد اصلح رای خواهیم داد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه