اخبار داغ

مشارکت حداکثری مردم خنثی‌کننده توطئه‌های دشمن است

مشارکت حداکثری مردم خنثی‌کننده توطئه‌های دشمن است
انتخابات به‌عنوان یکی از راه‌های رسیدن به یک فصل مشترکت در تعیین سرنوشت ملت ایران است که هرچه مشارکت بیشتر باشد میزان مقبولیت و جمهوریت دولت و رئیس‌جمهور منتخب مردم نیز چندین برابر خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس، به منظور تهیه گزارش در بین جمعی از فرهختگان و فرهنگیان شهرستان لنده آمدیم تا نظرات و دیدگاه های آنان را در خصوص مشارکت در انتخابات روزهای آینده جویا شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

, ,

حاج ابراهیم علیزاده از فرهنگیان شهرستان لنده با اشاره به اهمیت این انتخابات نسبت به سایر انتخابات در کشور گفت: انتخابات تجلی پیشرفت مردم سالاری دینی در کشور و خواستگاه ملت در تعیین سرنوشت خویش است.

,

وی افزود: آن چه امروز لازم و ضروری است مشارکت حداکثری در این انتخابات و انتخاب فرد اصلح است که انتظار داریم مردم با شور و هیجان در این انتخابات مشارکت کنند.

,

عضو هیئت اجرایی ستاد انتخابات شهرستان لنده تصریح کرد:همه برای حفظ عزت و اقتدار ایران اسلامی مشارکت کنیم و دشمنان را یکبار دیگر ناکام بگذاریم.

,

, ,

محمد دادجو یکی دیگر از فرهنگیان شهرستان لنده گفت: مشارکت حداکثری در این انتخابات یک تلکیف شرعی و دینی و وظیفه قانونی است.

,

وی افزود: همه ما برای تعیین سرنوشت خویش باید پای صندوق های رای حاضر شویم و توطئه های دشمنان را مبنی بر عدم حضور در انتخابات را ناکام بگذاریم.

,

این فرهنگی لنده ای گفت: باید همه ما در این انتخابات شرکت کنیم و اگر حضور پیدانکنیم به نظر من یک گناه کبیره است که ما مرتکب خواهیم شد.

,

, ,

در ادامه نیز اسماعیل زارعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده گفت: انتخابات خردادماه سال جاری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این مهم هم در ریاست جمهوری و هم در شورای شهر کاملا مشهوداست.

,

وی افزود: عدم مشارکت و حضور کمرنگ مردم در این انتخابات باعث خواهد شد تا برنامه های شبکه های معاند و دشمنان ما شاد شوند لذا باید همه در این انتخابات شرکت کنند.

,

زارعی تاکیدکرد: مقام معظم رهبری و همه مسولان ملی ما تاکید ویژه ای بر حضور حداکثری در این انتخابات دارند چرا که سرنوشت خویش را باید در این انتخابات تعیین کنیم.

,

, ,

علی ضامن طهماسبی از فرهنگیان شهرستان لنده و برادر شهیدطهماسبی گفت: از عموم مردم تقاضامندیم فارغ از هرگونه گرایش سیاسی باید در این انتخابات شرکت کنیم.

,

وی اظهارکرد: عدم حضور ما و عدم مشارکت ما در این انتخابات باعث خواهد تا ما در سرنوشت خویش سهیم نباشیم و دیگران برای ما تصمیم بگیرند.

,

طهماسبی گفت: آنچه امروز مورد تقاضای همه مسولان در راس مقام معظم رهبری است مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه