اخبار داغ

سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرد؛

بارش پراکنده باران در برخی استان‌ها/ وزش باد شدید و خیزش گرد‌ و خاک در شرق و جنوب غربی کشور

بارش پراکنده باران در برخی استان‌ها/ وزش باد شدید و خیزش گرد‌ و خاک در شرق و جنوب غربی کشور
سازمان هواشناسی از وزش باد شدید و بروز گرد و خاک در برخی نقاط کشور تا سه روز آینده خبر داد و برای برخی آستان‌ها بارش بارش پراکنده باران پیش بینی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ براساس اعلام سازمان هواشناسی؛ در پنج روز آینده در اکثر مناطق کشور، آسمانی صاف و آفتابی و جوی پایدار پیش بینی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

امروز در برخی مناطق استان‌های گیلان و مازندران بارش پراکنده و در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات البرز مرکزی، جنوب سیستان و بلوچستان، در ارتفاعات جنوب کرمان و شمال شرق هرمزگان رگبار پراکنده باران، افزایش ابر، رعد و برق و باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

,

فردا در استان‌های ساحلی دریای خزر بارش پراکنده و در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات البرز مرکزی، جنوب کرمان و شمال شرق هرمزگان رشد ابر گاهی، رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است.

,

روز جمعه در استان‌های ساحلی دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی و روز شنبه و یکشنبه هفته آینده در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و شمال استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش پراکنده پیش بینی شده است.

,

از امروز تا روز جمعه در برخی نقاط شرق و جنوب شرق کشور به ویژه زابل‌ و در بخش‌هایی از استان‌های خوزستان، ایلام و بوشهر‌ وزش باد شدید رخ خواهد داد که نقاط مستعد خیزش گرد و خاک و غبار آلود شدن هوا را خواهیم داشت.

,

خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان تا پایان هفته مواج خواهد بود و روزهای جمعه و شنبه دریای خزر مواج است.

,

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از افزایش ارتفاع موج در سواحل بین ۱.۵ تا ۲ متر و در فراساحل ۲ تا ۲.۵ متر در نواحی ساحلی خلیج فارس و دور از ساحل بوشهر از بعدازظهر امروز تا فردا خبر داد احتمال غرق شدن شناگران و قایق‌های کوچک و احتمال آسیب دیدن شناورهای سبک، نیمه سنگین، قفس‌ها و تورهای صیادی و اختلال در ترددها و فعالیت‌های دریایی در ساحل و فراساحل وجود دارد.

,

آسمان تهران امروز صاف در بعد از ظهر همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است و حداکثر و حداقل دمای در تهران ۳۹ و ۲۶ درجه خواهد بود.

,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه