اخبار داغ

در آیین اجتماع بزرگ حامیان رئیسی در لنده مطرح شد؛

مردم ایران در همه صحنه‌های انقلاب نقش‌آفرینی کردند/ ٢٨خرداد؛ تکرارکننده حماسه۵٧

مردم ایران در همه صحنه‌های انقلاب نقش‌آفرینی کردند/ ٢٨خرداد؛ تکرارکننده حماسه۵٧
محمد موحد گفت: همان ملتی که سال ۵٧ در سخت‌ترین روزها پای انقلاب اسلامی ایستاد، ٢٨خرداد نیز حماسه آن روزها را تکرار خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس اجتماع بزرگ حامیان رئیسی در شهر لنده با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی و اقشار مختلف مردم در خیابان سادات این شهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
, ,

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با قدردانی از حضور پرشور مردم در تمام عرصه های مختلف گفت: برای مردمی که در تمام عرصه ها همیشه فعال و در صحنه هستند باید قدردانی کرد.

وی افزود: از عدم حضور در بین مردم عزیز شهرستان لنده عذرخواهی می کنم که شرایط کرونایی باعث شد نتوانیم در جمع این عزیزان باشیم.

حجت الاسلام سیدمحمد موحد گفت: انتخابات با سرنوشت دین ما و ارادت ما بستگی دارد که ما در طول چهار دهه و قبل از پیروزی انقلاب در مجامع و مجالس مختلف نشان دادیم که میراث شهدا یعنی نظام شهدا است.

وی تاکیدکرد:  انتخابات باعث شد که حساسیت های دشمنان برای آن چیزی که در طول چهل وسال برای آن خون دادیم و صدها هزار جانباز و اسیر دادیم تا این انقلاب زنده و پویا بماند.

وی گفت: مگر می توان نسبت به مشکلات و شرایط زندگی مردم بی تفاوت باشیم و ما معتقدیم قهرمردم با صندوق های رای در راستای بی توجهی هابوده است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

, ,

موحد گفت: مردم با همه نگرانی ها و مشکلات در صحنه های مختلف برای دفاع از نظام و ارزش ها حضور یافتند و نمی گذارند دشمن برنامه های خود را اجرایی کند.

وی گفت:فضای صندوق های رای در روز ٢٨خرداد صف همدلی و همزبانی و حضور حداکثری خواهد بود و این را در طول تاریخ و برهه های حساس ثابت کردند.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام، لنده گفت:همه در این انتخابات شرکت خواهند کرد چرا که انتخابات به عنوان یکی از برنامه های است که وقتی از مردم سوال می کنند چرا در انتخابات شرکت می کنید می‌گویید می روم تا از آرمان های شهدا و حاج قاسم دفاع کنم و تیری دیگر به قلب دشمن بزنم و بگوییم دنیای استکبار،دنیای رانت تو به دنبال اجرایی برنامه های خود نخواهید بود.

وی گفت:مردم کوله باری از گلایه ها و نقدهای خود هستند ولی پایبند شهدا و آرمان های شهدا هستند و تمام توان خویش را برای شکست توطئه های دشمنان اجرایی خواهیم کرد.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران همان ملت سال ۵٧است که در سخت ترین روزها پای انقلاب خویش ایستادند و در روز ٢٨خرداد نیز حماسه آن روزها را تکرار خواهند کرد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
, ,

وی گفت: ما در این انتخابات یک مشق بی نظیری را خواهیم نوشت و همه کاندیدای محترم حاضر را محترم می شماریم و در بین آنان کارنامه آیت الله رئیسی را به دقت مطالعه کردیم و برخورد با مفاسد و قاطعیت در تصمیم گیری با برای دفاع از حقوق مردم در قوه قضائیه از شاخصه های مهم وی بوده است.

موحد گفت: آیت الله رئیسی در وهله اول رضایت خداوند را و در ادامه نیز به دنبال خدمت به مردم بوده است.

وی گفت: تمام زندگی آیت الله ریسی را زیر و رو کردند و نکته ای برای مبارزه به وی ندیدند و برخورد وی با دشمنان و عوامل ترور مردم بیگناه را به عنوان یکی از مسائلی مطرح می کنند که شخصیت انقلابی وی را تخریب کنند ولی غافل از اینکه وی از حقوق مردم دفاع کرد.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت:مردم این شهرستان همان مردمی هستند که در تمام صحنه ها همیشه در مسیر سعادت و نظام بودند و در این دوره نیز رای به قاطع خویش علمدار محرومین را یاری خواهند کرد.

,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه