اخبار داغ

دعوت مادر شهید شاخص رسانه هرمزگان از مردم برای شرکت در انتخابات؛

با حضور حداکثری در انتخابات از خون شهدا پاسبانی کنیم

با حضور حداکثری در انتخابات از خون شهدا پاسبانی کنیم
مادر شهید "یوسف دقت" ضمن دعوت از آحاد ملت ایران برای شرکت در انتخابات گفت: با حضور حداکثری در انتخابات از خون شهدا پاسبانی می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا جلال زاده، مادر شهید "یوسف دقت" در گفتگو با خبرنگار هرمز ضمن دعوت از آحاد ملت ایران برای شرکت در انتخابات اظهار کرد: کشور سربلندمان ایران، اکنون در آستانه یک انتخاب سرنوشت ساز قرار گرفته است، سرنوشتی که به دست خود ما تعیین می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

مادر شهید شاخص رسانه هرمزگان با تاکید بر اینکه رای دادن یک حق است، عنوان کرد: اگر از این حق استفاده نکنیم و نقش خود را در رشد و پیشرفت کشورمان ایفا نکنیم، در پیشگاه خداوند و نسل آینده مسئولیم.

,

جلال‌زاده تصریح کرد: شهدای والامقام برای حفظ امنیت ما جان شیرین خود را تقدیم کردند و امروز وظیفه ماست که هم نوا با آرمان‌های امام و شهدا و در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب، با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، از انقلابی که با رای خود مردم به پیروزی رسیده، دفاع کنیم.

,

گفتنی است؛ شهید دقت به‌عنوان خبرنگار در روزنامه جمهوری اسلامی مشغول به کار شد و در تیرماه سال ۱۳۵۸ به عضویت سپاه پاسداران درآمد و به‌عنوان مسئول روابط عمومی سپاه، در شورای فرماندهی به خدمات ارزنده و خالصانه‌اش ادامه داد، سرانجام در صبحگاه ۲۲ مردادماه سال ۱۳۶۰ به هنگام نجات یک هم‌وطن، در حمله تروریستی منافقین در سن ۱۹ سالگی با زبان روزه به شهادت رسید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه