اخبار داغ

ایران یکپارچه آماده حماسه‌آفرینی؛

نقش‌آفرینی رای‌اولی‌ها در تعیین سرنوشت کشور/ ادامه‌دهندگان راه انقلاب بلوغ سیاسی خود را در انتخابات نشان می‌‍‌دهند

نقش‌آفرینی رای‌اولی‌ها در تعیین سرنوشت کشور/ ادامه‌دهندگان راه انقلاب بلوغ سیاسی خود را در انتخابات نشان می‌‍‌دهند
مشارکت در انتخابات و حماسه حضور برای نوجوانی که تازه به بلوغ سیاسی رسیده‌اند بسیار مهم است چرا که با افکار نو و تازه در جشن سیاسی انتخابات حاضر می‌شوند تا مهر حضور و توجه به ارکان کشور را برای نخستین بار در زندگی خود تجربه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، همیشه انتخاب و انجام هر کاری برای اولین بار هیجان و لذت خاصی دارد خصوصا اینکه این نخستین بار مربوط به عرصه سیاسی و مشارکت در تعیین سرنوشت کشور باشد که هیجان و شور و شعف را دو چندان می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

نوجوانان و جوانان همیشه قشر فعال، پویا و اثر گذار در جامعه هستند، با حضور فعالانه خود در عرصه های مختلف در این سالها نشان داده اند که برای سربلندی ایران تا پای جان ایستاده اند، در دوران دفاع مقدس نوجوانان زیادی با حضور در جبهه ها به جای تکلیف و مدرسه، درس شهادت دادند و امروز نوجوانان پیرو همان شهدا خود را برای حضور در انتخابات آماده کرده اند تا اقتدار ایران را به رخ دنیا بکشند.

,

در این روزهایی که دشمن به دنبال تغییر و انحراف افکار جوانان است تا با توطئه و ترفند، بذر یاس را در دلشان بکارد اما نوجوانان ایرانی آماده خلق حماسه ای بزرگ در گام دوم انقلاب هستند، همان بیانیه ای که رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بر حضور جوانان در گام دوم انقلاب تاکید ویژه ای دارد.

,

رفتن ملت ایران خصوصا رای اولیها و جوانان به پای صندوق های رای همه هجمه دشمن را نابود می کند، سناریوی تبلیغات سیاه دشمن برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات مدتهاست آغاز شده اما شوق رای اولیها نشان می دهد که این جوانان با روحیه جهادی و انقلابی مانند شهید فهمیده و دیگر شهدا این بار در سنگر انتخابات در دفاع از انقلاب، اسلام، خون شهدا و آرمانها به پا می خیزند.

,

, ,

راه شهدا را ادامه می دهیم

, راه شهدا را ادامه می دهیم, راه شهدا را ادامه می دهیم,

محمد جواد سپهری یکی از رای اولی های لرستانی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: خیلی خوشحالم که امسال می توانم با یک رای خود در سرنوشت کشور سهیم باشم، رای من یکی است اما همین رای ها نقش مهمی در کشور دارند.

,

وی افزود: من به همراه دوستانم در روز انتخابات با حضور و انتخاب فردی که متناسب با معیارهای انتخاب اصلح باشد، نقش موثر خود را ایفا می کنیم و به دنیا می گوییم ما راه شهدا را ادامه می دهیم، راه سردار سلیمانی را ادامه می دهیم، راه امام(ره) را ادامه می دهیم.

,

این نوجوانان لرستانی تصریح کرد: اگر در دوران دفاع مقدس هم سن و سالان ما در جبهه ها نقش خود را برای دفاع از ارزشها و کشور ایفا کردند امروز ما هم در صحنه هستیم و برای سربلندی و اقتدار کشورمان در انتخابات شرکت می کنیم.

,

وی بیان کرد: دست و پا زدن دشمن برای انحراف افکار جوانان فایده ای ندارد، همه ما با تاسی از امام حسین(ع) که برای اسلام جان خود را فدا کرد ایستاده ایم و با رای خود تیری به چشم و قلب دشمن می زنیم.

,

سپهری عنوان کرد: مُهری که از حضور در انتخابات بر شناسنامه ما حک می شود، یک افتخار است و این اولین گام ما جوانان برای انقلاب اسلامی ایران خواهد بود که با تلاش و پشتکار عظمت کشورمان را به دنیا نشان می دهیم.

,

, ,

مشارکت ۲۷ هزار رای اولی در عرصه سیاسی کشور

, مشارکت ۲۷ هزار رای اولی در عرصه سیاسی کشور, مشارکت ۲۷ هزار رای اولی در عرصه سیاسی کشور,

مسعود مسعودی زاده مسئول بسیج دانش آموزی لرستان در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: امسال در استان لرستان ۲۷ هزار و ۸۷۴ دانش آموز رای اولی در عرصه سیاسی کشور مشارکت می کنند و برای نخستین بار با حضور خود نشان می دهند که پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

,

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که اولویت نخست در انتخابات حضور پرشور مردم و سپس انتخاب اصلح است چرا که دشمن مدتهاست تلاش دارد تا مشارکت را در انتخابات کمرنگ نماید اما ملت ایران با حضور خود این توطئه را خنثی می کنند.

,

مسئول بسیج دانش آموزی لرستان با اشاره به برنامه های فرهنگی با محوریت انتخابات، تصریح کرد: در بستر شبکه شاد اجرای برنامه های فرهنگی در دستور کار قرار دارد و هدف این است که دانش آموزان با آگاهی در انتخابات حضور داشته باشند.

,

مسعودی زاده عنوان کرد: دانش آموزان امروز آینده سازان و مدیران آینده در کشور هستند و با حضور در انتخابات در واقع اولین حضور خود را در عرصه سیاسی تجربه می کنند.

,

وی بیان کرد: درهمه انتخابات گذشته، حضور رای اولی های لرستانی بسیار خوب و چشمگیر بوده است.

,

, , , ,

یک میلیون و ۵۵۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند

, یک میلیون و ۵۵۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند,

محمود ثمینی رئیس ستاد انتخابات لرستان اظهار داشت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در استان فراهم شده و امسال یک میلیون و ۵۵۰ هزار نفر در استان واجد شرایط رای دادن هستند.

,

وی با اشاره به حضور رای اولیها افزود: متولدین ۲۸ خرداد ۸۲ و قبل از آن می‌توانند در انتخابات ۲۸ خرداد شرکت نمایند و اولین رای خود را به صندوق بیندازند.

,

رئیس ستاد انتخابات لرستان با بیان اینکه شعب اخذ رای ۱۵ درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: در این دوره از انتخابات هزار و ۸۷۱ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است.

,

ثمینی بیان کرد: تبلیغات انتخاباتی تا صبح روز پنج شنبه ۲۷ خرداد ادامه دارد و روز جمعه رای گیری در همه شعب اخذ رای آغاز می شود.

,

وی خاطرنشان کرد: تدابیر امنیتی و انتظامی لازم برای برگزاری انتخاباتی آرام، امن، قانونمند و بی طرفانه و به منظور مشارکت بالای مردم فراهم شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه