اخبار داغ

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایلام :

انتخابات، نشانه وحدت مردم و نظام اسلامی است

انتخابات، نشانه وحدت مردم و نظام اسلامی است
یکی از دلایل مشارکت در انتخابات این است که می خواهیم نشان دهیم به رغم همه اختلاف نظر های سیاسی و دیدگاهی با هم متحد و در کنار هم هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  دکتر"فتح اله محمدیان"، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در گفتگوی اختصاصی با ایلام بیدار گفت:یکی از زیبایی های ما انسان ها این است که موجودات انتخابگری هستیم و تمایل داریم که این انتخاب بهترین باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی اظهار کرد: یکی از جلوه های انتخابات پیش رو این است که ما در مورد جلوه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی در سطح ملی تصمیم بگیریم و طبق انتظارات، تفکرات و خواسته هایی که داریم اولین شخص اجرایی کشور را برای 4 سال انتخاب کنیم.

,

محمدیان افزود: برای انتخاب مطلوب حتما نیاز به مطالعه و تحقیق،آشنایی باتفکر و کارکردهای مختلفی داریم و همچنین نیازمند زمان هستیم. و خوشبختانه زمان ایجاد شده برای نامزدهای انتخاباتی توسط صدا و سیما و پلتفرم های مجازی به اندازه کافی ایجاد شده است که ما در بین این هفت کاندید محترم یک انتخاب آگاهانه داشته باشیم.

,

وی تصریح کرد: سوال اینجاست که چرا باید انتخاب بکنیم و چرا باید در انتخابات شرکت کنیم؟ دلایل متعددی وجود دارد، یکی از دلایل مشارکت این است که می خواهیم نشان دهیم علی رغم همه اختلاف نظر های سیاسی و اختلاف دیدگاهی و...  با هم متحد و در کنار هم هستیم و یکی از جلوه های اتحاد این است که 28 خرداد پای صندوق های رٱی حاضر باشیم و این نشانه وحدت مردم و نظام اسلامی است.

,

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: یکی دیگر از دلایل، بحث ضرورت است و ضرورت مشارکت نشانه وحدت ماست و بیانگر این است که به نظام و کشور احساس تعلق می کنیم و چنانچه برگ های زرین تاریخ را مرور کنیم قطعا ما ایرانی ها به ایرانی بودن خودمان افتخار می کنیم.

,

محمدیان با بیان این مطلب که انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز مهم است، اضافه کرد: یکی دیگر از ضرورت های مشارکت این است که هر چه مشارکت بالاتر باشد اصولا فرد انتخاب شده برای تصمیم گیری دستش بازتر می شود.

,

وی در پایان بیان داشت: بنده به عنوان یک ایرانی و به عنوان فردی که در دانشگاه مشغول فعالیت هستم از همه قشرها، همه سنین، زنان و مردان باغیرت ایرانی اعم از از جوانان، سالمندان، رای اولی و کلا همه آحاد ملت بنا به دلایلی که ذکر کردم دعوت می کنم که در انتخابات روز  28 خرداد شرکت کنند.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه