اخبار داغ

گزارش دانا از همراهی سلبریتی‌ها به واکسن ایرانی؛

ایران به وقت همدلی/ هنرمندانی که بجای حاشیه‌سازی، پیشمرگ مردم شدند

ایران به وقت همدلی/ هنرمندانی که بجای حاشیه‌سازی، پیشمرگ مردم شدند
بسیاری از هنرمندان و چهره‌های شناخته شده، قبل از شروع واکسیناسیون عمومی و در مراحل تست و کارآزمایی به صورت داوطلبانه اقدام به تزریق واکسن ایرانی برکت کردند تا با این کار خود نشان دهند که به تلاش دانشمندان ایرانی اعتماد دارند.
[

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به همت و تلاش دانشمندان ایرانی، واکسن های ایرانی یکی پس از دیگری در راه آماده شدن برای قرار گرفتن در چرخه واکسیناسیون عمومی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سعید نمکی، وزیر بهداشت بعد از ظهر دوشنبه بود که در گفتگوی تلفنی با شبکه خبر به جزئیات روند تولید واکسن‌های ایرانی پرداخت و گفت: مرحله سوم کارآزمایی واکسن برکت بر روی ۱۴ هزار نفر و واکسن پاستور نیز بر روی ۲۵ هزار نفر انجام شد و در نهایت مدارک این مرحله به وزارت بهداشت ارسال گردید. اکثر کشورهای دنیا در مرحله سوم در صورتی که فاز یک و دو به خوبی پیش برود و بی عارضه بودن واکسن تایید شود آن واکسن به مرحله واکسیناسیون عمومی رسیده و مجوز اضطراری آن صادر می‌شود.

, سعید نمکی، وزیر بهداشت, ., .,

نمکی با اشاره به اینکه روز گذشته در جلسه سازمان غذا و دارو دو واکسن برکت و پاستور واجد شریط تشخیص داده شد، گفت: مدارک واکسن برکت کامل بود و مجوز مصرف اضطراری برای آن صادر شد و واکسن پاستور نیز بعد از تکمیل دو مدرک، اوایل هفته آینده مجوز آن صادر می‌شود.

, واکسن برکت و پاستور, .,

وی با اشاره به اینکه امروز محموله واکسن برکت تحویل وزارت بهداشت می‌شود، تاکید کرد: این واکسن هفته آینده در چرخه واکسیناسیون عمومی قرار می‌گیرد.

, .,

به گفته وزیر بهداشت، واکسن فخرا و رازی وارد فاز دو شده‌اند و واکسن بقیه الله نیز وارد فاز بالینی شده است. در یکی دو ماه آینده یکی از موفق ترین کشورهای جهان در تولید واکسن کرونا خواهیم بود و در زمستان نیز آماده صادرات خواهیم شد.

, واکسن فخرا و رازی, واکسن بقیه الله, .,

این ها همه خبرهای خوشی بود که به نقل از وزیر بهداشت رسانه ای شده بود و تلاش شبانه روزی دانشمندان ایرانی را روایت گری می کرد.

,

در این میان، بسیاری از هنرمندان، ورزشکاران و چهره های شناخته شده، قبل از شروع واکسیناسیون عمومی و در مراحل تست و کارآزمایی به صورت داوطلبانه اقدام به تزریق واکسن ایرانی برکت کردند تا با این کار خود نشان دهند که به تلاش دانشمندان ایرانی ارج می نهند و به کارشان باور و اعتماد قلبی دارند و از طرفی رسالت هنریشان را در هدایت و تشویق عموم مردم انجام داده باشند.

, در این میان، بسیاری از هنرمندان، ورزشکاران و چهره های شناخته شده، قبل از شروع واکسیناسیون عمومی و در مراحل تست و کارآزمایی به صورت داوطلبانه اقدام به تزریق واکسن ایرانی برکت کردند تا با این کار خود نشان دهند که به تلاش دانشمندان ایرانی ارج می نهند و به کارشان باور و اعتماد قلبی دارند و از طرفی رسالت هنریشان را در هدایت و تشویق عموم مردم انجام داده باشند.,

هنرمندان، سلبریتی ها و افراد و چهره های شناخته شده ثابت کرده اند که اگر در کارهایی که به نفع عموم مردم است، پیشران و جلودار باشند، می توانند تاثیر بسزایی در هدایت افکار عمومی داشته باشند و با این کار خود علاوه بر جلب اعتماد عمومی، باعث افزایش محبوبیت خود در بین مردم نیز خواهند شد و البته این موضوع می تواند در شرایطی کاملا بر ضد آنها نیز عمل کند؛ یعنی در مواقعی که از روی ناآگاهی و هیجانات کاذب هنرمندی شروع به دفاع و یا علیه موضوعی اظهار نظر می کند و در طول زمان خلاف اظهارات او ثابت می شود، آن موقع است که جز پشیمانی و اظهار ندامت کاری از دست او برنمی آید و اعتبار خود را در بین مردم کم کم از دست خواهد داد.

, هنرمندان، سلبریتی ها و افراد و چهره های شناخته شده ثابت کرده اند که اگر در کارهایی که به نفع عموم مردم است، پیشران و جلودار باشند، می توانند تاثیر بسزایی در هدایت افکار عمومی داشته باشند و با این کار خود علاوه بر جلب اعتماد عمومی، باعث افزایش محبوبیت خود در بین مردم نیز خواهند شد و البته این موضوع می تواند در شرایطی کاملا بر ضد آنها نیز عمل کند؛ یعنی در مواقعی که از روی ناآگاهی و هیجانات کاذب هنرمندی شروع به دفاع و یا علیه موضوعی اظهار نظر می کند و در طول زمان خلاف اظهارات او ثابت می شود، آن موقع است که جز پشیمانی و اظهار ندامت کاری از دست او برنمی آید و اعتبار خود را در بین مردم کم کم از دست خواهد داد.,

هنرمندان و چهره های شناخته شده ای در روزهای گذشته با اقدام داوطلبانه خود در تزریق واکسن ایرانی خود را پیشمرگ مردم خطاب کردند تا با بالا بردن اعتماد عمومی نسبت به واکسن ایرانی، سهم بسزایی در این کار داشته باشند. در ادامه این گزارش به مرور هنرمندان و چهره های شناخته شده ای پرداخته ایم که داوطلبانه واکسن برکت تزریق کرده اند.

,

 

,

, ,

همسر هدایت هاشمی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که او و همسرش واکسن ایرانی کوو برکت زده اند

, هدایت هاشمی, ,

همسر هدایت هاشمی با انتشار تصاویری از دریافت واکسن نوشت:

, :,

«من و هدایت هم داوطلب فاز سوم واکسن برکت شدیم ...به امید واکسیناسیون سراسری، به امید جهانی بدون کرونا

, ...,

خسته نباشید به کادر درمان و دانشمندان عزیزمون»

,

 

,

, ,

دنیا مدنی، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر که فرزند رویا تیموریان است، با انتشار پستی اینستاگرامی، از دریافت واکسن برکت خبر داد. این بازیگر، در پستی اینستاگرامی، به همراه انتشار عکسی از خودش در هنگام زدن واکسن، نوشت: «مردم ایران، پیش مرگ‌تان بشوم»

, دنیا مدنی, .,

 

,

, ,

الهام پاوه‌نژاد نیز با تزریق واکن برکت به جمع هنرمندانی پیوست که این واکسن را داوطلبانه تزریق کردند. این بازیگر با انتشار چند عکس در اینستاگرامش، در این‌باره نوشته است:
«با پیگیری و هماهنگی‌ها توانستیم به همراه تعدادی از گروه اجرایی تئاتر جدیدم، مرحله‌ اول واکسن برکت را بزنیم….
امید که به‌زودی و با سرعت، تایید سازمان بهداشت جهانی را دریافت و با گستردگی بیشتری برای همه تزریق شود… با آرزوی سلامتی برای همه‌ مردم در جهان….»
 

, الهام پاوه‌نژاد , :,
, ….,
, ….,
,

, ,

سیاوش خیرابی بازیگر سینما و تلویزیون خبر از تزریق واکسن کرونا داد و اینطور نوشت: « وزیر بهداشت اعلام کرد واکسیناسیون عمومی با واکسن ایرانی انجام می شود. من هم با اینکه می تونستم برم و واکسن خارجی بزنم ترجیح دادم داوطلب بشم برای فاز آزمایشی واکسن ایرانی بدون هیچ گرایش سیاسی و فقط با اعتماد به دانشمندان کشورم. خواستم کنار مردمم باشم.»

, سیاوش خیرابی, ., ., .,

 

,

, ,

حامد همایون خواننده موسیقی پاپ با انتشار تصویری از خود خبر داد که به صورت داوطلبانه واکسن ایرانی برکت را تزریق کرده است.

, حامد همایون,

این خواننده در صفحه رسمی خود در اینستاگرام نوشت: «سلام من هم واکسن برکت زدم، گذاشتم زمان بگذره تا با اطمینان کامل بهتون بگم که حالم خوبه و جای هیچ نگرانی نیست با تشکر از جامعه پزشکان و محققان سرزمین مادری که بهترینند من داوطلب تزریق واکسن شدم و کاملا خوبم.»

,

 

,

, ,

سید علی صالحی، بازیگر سریال «نون خ» با انتشار پستی در صفحه‌اش از تزریق واکسن ایرانی کرونا خبر داد.

, سید علی صالحی, .,

«از ابتدای همه گیری کرونا در دنیا و تلاش همه پزشکان و محققان در همه جهان، نگرشم این بود در این روزهای سخت و ملتهب که قطعا به گونه ای تمام جوامع را درگیر کرده است فارغ از هر مقوله سیاسی متخصصان و دانشمندان ایرانِ ما نیز شبانه روز در تلاشند که برای نجات جان انسانها از این ویروس منحوس اقدامی مثمر ثمر و کارامد در تولید واکسن بکنند و امروز برای من به شخصه روز بزرگ و قشنگی بود که با افتخار و اعتماد در” فاز سه مطالعات بالینی واکسن کوویران برکت”  به صورت داوطلبانه شرکت کردم
امیدوارم بزرگترین سرمایه بشری یعنی عشق و اعتماد و نوع دوستی سرلوحه همه مردم جهان با هر نژاد، کشور و جامعه ای باشد…. با تشکر و خدا قوت به همه متخصصان و عوامل تولید واکسن ایرانی و به امید ریشه کن شدن این ویروس منحوس و ریشه دواندن عشق و شادی در همه جهانسید علی صالحی»

, ,
, ,

 

,

, ,

سیما خضرآبادی، بازیگر نقش شیوا در سریال بچه مهندس 4 با انتشار استوری در صفحه‌اش از حال خود پس از دریافت واکسن کووایران برکت نوشته است.

, سیما خضرآبادی،, .,

 

,

, ,

پندار اکبری، بازیگر سریال «گاندو» با انتشار ویدئویی در صفحه‌اش از شرکت در فاز مطالعات بالینی واکسن کووایران برکت خبر داد.

, پندار اکبری, .,

 

,

, ,

مژده لواسانی نیز با اشتراک گذاشتن تصاویری در فضای مجازی از دریافت واکسن کووایران برکت خبر داد. این مجری شناخته شده در صفحهاش نوشت:

, مژده لواسانی, , :,

«حقیقتش اینه که شعار دادن بلد نیستم!
لذا مدت ها تحقیق کردم
با بسیارى از پزشک هاى مطمئن و معتبر صحبت کردم
به نتیجه ى تلاش محققین و دانشمندان ایرانى اعتماد کردم و به امید روزهاى روشنِ بدونِ کرونا، امروز به صورت داوطلبانه در فاز دو و سه مطالعات بالینى واکسن برکت شرکت کردم و الان هم از این بابت خوشحالم»

, !,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه