اخبار داغ

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

خانواده محور برنامه‌های فرهنگی دولت‌ها باشد

خانواده محور برنامه‌های فرهنگی دولت‌ها باشد
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت توجه دولت‌ها به موضوعات و نیازهای فرهنگی کشور، گفت: خانواده باید محور برنامه‌های فرهنگی دولت‌ها قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسین جلالی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز در ارتباط با مهم‌ترین مطالبات فرهنگی از دولت سیزدهم، اظهار کرد: اگرچه فرهنگ زیربنای مباحث اقتصادی و معیشتی است، اما در شرایط کنونی و با توجه به تنگناهای مالی مسائل اقتصادی به ناچار در اولویت دولت‌ها قرار گرفته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز ,
 
,
وی گفت: با وجود شرایط سخت اقتصادی حاکم بر کشور، مسئولان و دولتمردان همه توان و تمرکز خود را بر روی مباحث اقتصادی گذاشته‌اند تا راه نجاتی برای عبور از مصائب کنونی پیدا کنند، البته در کنار آن‌ها باید مسائل مهم فرهنگی را نیز در اولویت کاری قراردهند.
,
 
,
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: با توجه به اثربخشی و اهمیت مباحث مرتبط با خانواده، موضوعاتی مانند جوانی جمعیت و تکریم خانواده باید یکی از مهم‌ترین اولویت‌های فرهنگی دولت سیزدهم باشد.
, عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: با توجه به, اثربخشی و اهمیت مباحث مرتبط با خانواده، موضوعاتی مانند جوانی جمعیت و تکریم خانواده باید یکی از مهم‌ترین اولویت‌های فرهنگی دولت سیزدهم باشد.,
 
,
جلالی بیان داشت: تکریم و حمایت نقش مادر از سوی دولت و متولیان دستگاه‌های فرهنگی موجب تحقق سیاست‌هایی همچون افزایش فرزندآوری و جوانی جمعیت در کشور شده و زمینه تربیت فرزندانی باشخصیت را در جامعه فراهم آورده و در این صورت دیگر خانه‌داری به عنوان یک آسیب در جامعه شناخته نمی‌شود.
,
 
,
وی افزود: زنان در کنار پذیرش مسئولیت‌های شغلی و اجتماعی، وظیفه خطیر مادر و همسر بودن را در کانون خانواده بر عهده دارند که در صورت عدم حمایت از آنان آسیب‌های دو چندانی را برای بانوان همراه می‌آورد.
,
 
,
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: درصورتی که خانواده در مباحث فرهنگی به عنوان محور اصلی قرار گرفته و از آن حمایت شود، آنگاه مشکلات مرتبط با جمعیت و فرزندآوری به خودی خود حل و موجب جلوگیری از کاهش جمعیت جوان و موضوعات مرتبط با اشتغالزایی می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه