اخبار داغ

سخنگوی وزارت بهداشت:

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری انتخابات ضروری است

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری انتخابات ضروری است
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی مصوب از سوی نامزدها، عوامل اجرایی و مردم در برگزاری انتخاباتی به دور از هرگونه خطر بیماری، امری لازم و ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیما سادات لاری درباره برگزاری انتخابات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد: بر این اساس پای بندی به دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی باید مورد توجه جدی مسئولان ستاد نامزدها قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی اظهارداشت: ستاد انتخابات کشور با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پروتکل‌های بهداشتی مورد نیاز در برگزاری انتخابات پیش رو را تهیه کرده است تا سلامت رأی دهندگان و مجریان برگزاری انتخابات به شکلی مطلوب تأمین شود.
,
 
,
لاری گفت: با توجه به خطر تجمعات انسانی در انتقال ویروس کووید ۱۹، ضروری است هموطنان از هرگونه حضور در تجمعات انتخاباتی که رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آن نقض شده، خودداری کنند.
,
 
,
به گزارش ایرنا، هفته گذشته چکیده پروتکل‌های بهداشتی برگزاری انتخابات منتشر شد.
,
 
,
این پروتکل ها از سوی ستاد انتخابات کشور و با همکاری وزارت بهداشت، برای برگزاری انتخابات در شرایط  وجود بیماری کرونا تهیه شده تا سلامت رای دهندگان و مجریان انتخابات حفظ شود.
,
 
,
چکیده این پروتکل را ر دو جدول ذیل قابل مشاهده است:
,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، نخستین میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام 
,
 
,
 
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه