اخبار داغ

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد:

برنامه کاندیداهای ریاست جمهوری را مورد سنجش قرار دهیم

برنامه کاندیداهای ریاست جمهوری را مورد سنجش قرار دهیم
حجت‌الاسلام متقی نیا گفت: بایستی برنامه کاندیداهای ریاست جمهوری را مورد سنجش قرار دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام قاسم متقی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: انتخابات یک روز است ولی تأثیر چهارساله، هشت‌ساله و گاهی اوقات بیش از ده‌ها سال بر سرنوشت فرد، خانواده، شهر، استان و کشور و حتی منطقه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: تعیین سرنوشت و رقم زدن آینده سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور درگرو انتخاب درست است و لذا در این مقطع حساس مقام معظم رهبری در آخرین توصیه‌هایی که داشتند چند کد را برای انتخاب اصلح به مردم معرفی کردند یکی از مهم‌ترین موارد مورد توصیه مقام معظم رهبری این است که به شعارها و گفتارها به‌تنهایی توجه نکنید به عملکردها بنگرید و عملکرد کاندیداها در زمان مسئولیتشان خصوصاً در چند سال اخیر را باید ملاک قرارداد.

,

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد عنوان کرد: درنتیجه کد اول توجه به کارنامه، کد دوم تلاش برای حضور حداکثری و به تک‌تک افراد مأموریت جدیدی دادند و این یعنی کارهایی که تابه‌حال انجام دادید کافی نیست و باید فصل جدیدی از فعالیت را آغاز کنید.

,

وی تصریح کرد: فصل جدید در فعالیت یعنی یکایک آحاد بروید و فعالیت کنید به نظرم شامل دو مورد می‌شود یکی اینکه تابه‌حال در جمع‌های موافق گفتگو و استدلال می‌کردیم الآن در جمع‌های به‌ظاهر مخالف که معتقدند اصلاً انتخابات فایده‌ای ندارد و قصد شرکت در انتخابات ندارند برویم آن‌ها را متقاعد و جذب کنیم.

,

متقی نیا خاطرنشان کرد: اگر تابه‌حال تیم‌های گفتگو مشورت و تبادل‌نظر ما در جمع‌های موافق بود الآن باید به جمع‌های مخالف سرایت بدیم و تلاش چند برابر در این زمینه، برخی دوستان بعد از فرمایش مقام معظم رهبری چهار برابر وقت گذاشتند و در شهرها و روستاها مشغول کار جهادی و گفتگو با دیگران برای حضور حداکثری هستند.

,

امام‌جمعه خرم‌آباد بیان کرد: یکی از مهم‌ترین مسائل، شیوه انتخاب افراد اصلح است که چگونه اصلح را انتخاب کنیم به‌صورت منطقی و بی‌طرفانه و عقلانی به‌دوراز هیجان و احساس بدون حالت و تصمیم هیجانی در یک فضای آرام بررسی عقلانی به نتیجه برسیم.

,

وی تأکید کرد: به‌وسیله دو ملاک معدل‌گیری کنیم تا در بین هفت کاندیدا به اصلح برسیم اولین ملاک، ملاک برنامه است، برنامه کاندیداها را مورد سنجش قرار بدهیم، برنامه نامزدها را با نیازهای واقعی مردم که مهم‌ترین و نیاز واقعی مردم امروز اشتغال و بعد مسکن و ازدواج و دشمن این سه مورد تورم است را مقایسه کنیم، سه اولویت اول نیازهای عامه مردم این سه مورد است.

,

متقی نیا گفت: نخستین سنجش ارزیابی این است که آیا این برنامه آمده که سه نیاز را بررسی کند و راه‌حل اساسی ارائه دهد یا خیر، نیاز واقعی مردم اکنون اشتغال بوده و آب‌بازی مردم در پارک و یا ارسال و عدم ارسال پیامک بی‌حجابی و بدحجابی و فضای مجازی نیست اولویت نیست؛ البته فضای مجازی در قسمت اشتغال بله ولی اینکه شعار بدیم نیاز مردم فضای مجازی است قابل‌قبول مردم نیست.

,

 امام‌جمعه موقت خرم‌آباد بیان کرد: نگاه به کارنامه اهمیت دارد ببینیم در این دو سال اخیر این هفت کاندیدا در این هفت سال اخیر اگر شعار یا برنامه‌ای دادند اهل عمل بودند یا خیر که رهبر معظم انقلاب هم‌روی این نکته تأکید داشتند، این هفت کاندید را باهم مقایسه کنیم ببینیم در این سال‌های اخیر توانستند به شعارهای خود عمل کنند یا خیر؛ و اینکه چه تضمینی است که به برنامه‌های خود را عمل کنند تنها تضمین کارنامه آن‌ها است.

,

مدرس حوزه و دانشگاه گفت: اگر قبلاً اهل عمل بوده‌اند اکنون هم عمل می‌کنند اگر کارنامه شعاری داشته امروز هم نمی‌توانند اهل عمل باشند، آن فرد کاندید ریاست جمهوری که بیان می‌کند پنج نفر بیشتر در سیستم دولت را از بین بانوان انتخاب می‌کنم اگر در سازمان قبلی حتی یک نفر خانم مدیر را منصوب نکرده معلوم است که شعار می‌دهد لذا توجه به نیازهای مردم و کارنامه‌ی قبلی می‌تواند به‌راحتی و درستی، راستی آزمایی کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه