اخبار داغ

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس:

انتخابات ۱۴۰۰ در تراز بیانیه گام دوم انقلاب است/ ۲۸ خرداد تماشایی‌ترین انتخابات به نمایش گذاشته می شود

انتخابات ۱۴۰۰ در تراز بیانیه گام دوم انقلاب است/ ۲۸ خرداد تماشایی‌ترین انتخابات به نمایش گذاشته می شود
حسین جلالی گفت: پس از ۲۸ خرداد ماه دنیا خواهد فهمید که جمهوری اسلامی ایران کشوری منسجم و متفق است و قوای سه گانه و چهار چرخ نظام با دیگر هماهنگ خواهند بود؛ لذا این انتخابات ماندگار و سرنوشت ساز است و زیبا ترین و تماشایی ترین انتخابات به نمایش گذاشته می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین حسین جلالی در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه انتخابات ۲۸ خرداد ماه، انتخاباتی متفاوت از انتخابات گذشته است، گفت: این انتخابات پس از چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران صورت می گیرد و مردم ما نسبت به تشخیص انتخاب به یک سطح بسیار عالی رسیده اند و مشابه انتخابات پیش رو را در ۴۳ سال گذشته نداشته ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتخابات پیش رو آن دوقطبی کاذبی که همواره وجود داشت و غبار شبهه و فتنه را ایجاد می کرد به گونه ای که مردم مسیر صحیح را گم می کردند را از بین برده است و این بار دو قطبی کاذب بین چپ وراست، اصلاح طلب و اصولگرا، لیبرال و بنیادگرا وجود ندارد.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در انتخابات ۲۸ خرداد ماه اولین باری است که دشمن برای ما کاندید تعیین نکرده است؛ چرا که آنان همواره برای ما تعیین می کردند که به چه کسی رأی بدهیم و به چه فردی رأی ندهیم و این بار با توجه به اصل مشارکت، عنوان کرده اند که مردم در انتخابات شرکت نکنند و برای ما مصداق تعریف نکرده اند و این مسئله انتخابات را متفاوت تر کرده است.

,

وی با بیان اینکه این انتخابات در تراز بیانیه گام دوم انقلاب است و می توان از آن به عنوان انقلاب سوم یاد کرد، گفت: این مسئله به این معنی است که برای اولین بار در کشور هم افزایی، همراهی و مشارکت صورت می گیرد به گونه ای که چهار چرخ ماشین نظام در یک راستا عمل خواهد کرد.

,

حجت الاسلام و المسلمین حسین جلالی افزود: تاکنون متأسفانه یک چرخ نظام معکوس، یکی دیگر پیش و دیگر پس می رفته است و نهادها هر کدام به گونه ای اقدام می کردند؛ اما در این دوره انتخابات مردم و داوطلبین در یک راستا عمل می کنند.

,

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: دنیا نیز این تعامل، هم افزایی و ارتباط را می بینند که همه پشت سر هم و هم سو هستند، از چنین انتخاباتی استقبال می کنند.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: پس از ۲۸ خرداد ماه دنیا خواهد فهمید که جمهوری اسلامی ایران کشوری منسجم و متفق است و قوای سه گانه و چهارچرخ نظام با دیگر هماهنگ خواهند بود؛ لذا این انتخابات ماندگار و سرنوشت ساز است و زیبا ترین و تماشایی ترین انتخابات به نمایش گذاشته می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه