اخبار داغ

با یک نماینده از ایران؛

داوران و فیلم‌های بخش کوتاه کن معرفی شدند/ «ارتودنسی» در فهرست

داوران و فیلم‌های بخش کوتاه کن معرفی شدند/ «ارتودنسی» در فهرست
داوران بخش فیلم‌های کوتاه و سینه‌فونداسیون جشنواره فیلم کن ۲۰۲۱ معرفی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت جشنواره کن، داوران بخش فیلم‌های کوتاه و بخش رقابتی سینه‌فونداسیون مختص فیلم‌های مدرسه‌ای هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم کن تعیین شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این گروه باید برنده نخل طلا را از میان ۱۰ نامزد بخش فیلم کوتاه و برنده سه جایزه بخش سینه‌فونداسیون را از میان ۱۷ فیلم منتخب که توسط دانشجویان مدرسه‌های فیلمسازی ساخته شده‌اند، تعیین کنند.

,

هیات داوران بخش کوتاه و سینه فونداسیون جشنواره کن شامل کوثر بن هنیه، کارگردان و نویسنده تونسی؛ تووا نووِتنی کارگردان، نویسنده و بازیگر سوئدی؛ آلیس وینوکُر کارگردان و نویسنده فرانسوی؛ سامه علا کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده مصری، کارلوس موگوئیرو فیلمساز و مدرس اسپانیایی و نیکلاس پاریسه کارگردان و فیلمنامه‌نویس فرانسوی است.

,

امسال در مجموع ۳۷۳۹ فیلم کوتاه به کمیته انتخاب ارسال شدند که از این میان ۱۰ فیلم برای بخش رقابتی فیلم کوتاه کن پذیرفته شدند.

,

محمدرضا میقانی از ایران با فیلم ١٤ دقیقه‌ای «ارتودنسی» یکی از این فیلم‌هاست که باید با فیلم‌هایی از مقدونیه، کوسوو، دانمارک، فرانسه، پرتغال، برزیل، هنگ کنگ، ایسلند و چین رقابت کند.

, محمدرضا میقانی از ایران با فیلم ١٤ دقیقه‌ای «ارتودنسی» ,

این فیلم‌ها ۱۶ جولای نمایش داده می‌شوند تا برای کسب نخل طلای این بخش رقابت کنند. برنده این بخش شنبه ۱۷ جولای در مراسم اختتامیه معرفی می‌شود.

,

برای بیست و چهارمین دوره بخش سینه فونداسیون ویژه فیلم‌های دانشجویان مدارس سینمایی هم از میان ١٨٣٥ فیلم ارسال شده به این بخش، ١٧ فیلم برای رقابت انتخاب شدند که توسط ٨ کارگردان زن و ٩ مرد ساخته شده‌اند. این فیلم‌ها شامل ۱۳ فیلم زنده و ۴ فیلم انیمیشن هستند.

,

کوتاه‌ترین این فیلم‌ها ۶ دقیقه و بلندترین آنها ۵۰ دقیقه‌ای است. برندگان این بخش ۱۵ جولای در سینما بونوئل معرفی می‌شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه