اخبار داغ

سرلشکر موسوی:

انتخابات چهار سال سرنوشت کشور برای قوی شدن را تعیین می‌کند

انتخابات چهار سال سرنوشت کشور برای قوی شدن را تعیین می‌کند
فرمانده کل ارتش گفت: حضور در انتخاباتا چهار سال سرنوشت برای قوی شدن و از بین رفتن مشکلات را تعیین می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز اعطای «نشان فداکاری» به دانشگاه افسری امام علی (ع) از سوی فرمانده معظم کل قوا، گفت: سرنوشت حداقل ۴ سال آینده ما به روز جمعه (پس فردا) بستگی دارد.  حضور در انتخابات در روز جمعه ممکن است ساعتی از وقت ما را بگیرد اما چهار سال سرنوشت برای قوی شدن  و از بین رفتن مشکلات را تعیین می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: لازم است که همه در این مورد با نیت خالص به میدان بیایند تا ان شاء الله بهترین فردی را که از بین این نامزدها تشخیص می‌دهیم انتخاب کنیم تا چهار سال آینده دوران بسیار خوبی برای سربلندی هر چه بیشتر ایران و رفع مشکلات باشد.

,

وی ادامه داد: دشمنان با تمام قدرت برای ناامید سازی و مردد کردن و بی اعتماد سازی ملت ایران کار می‌کنند در این شرایط باید حتما این طرف هم کسانی که به جنبه مثبت و اثرات انتخابات آگاه هستند، مطالب خود را بگویند تا مردم انتخاب اصلح داشته باشند.

,

 امیر موسوی ادامه داد: امیدواریم مثل گذشته مردم پای صندوق های رای بیایند و انتخاب اصلح داشته باشند که حداقل برای چهارسال آینده یک رییس جمهور خوبی که بتواند هم آرمان‌ها را خوب پیش ببرد و مشکلات مردم را برطرف کند انتخابات مثمرثمر بودند خود را به مردم نشان دهد. 

,

سرلشکر موسوی در ادامه گفت: امروز ۲۶ خرداد سالروز تصویب نشان و پرچم فداکاری برای دانشگاه افسری ارتش جمهوری اسلامی توسط فرمانده کل معظم قوا بود. ما باید شرایط بهداشتی را رعایت می‌کردیم، اما لازم بود برای تشکر مجدد از عنایت پدرانه و کریمانه فرمانده معظم کل قوا به دانشگاه افسری امام علی (ع) و ارتش جمهوری اسلامی این این مراسم برگزار شود.

,

وی افزود: هراز چندگاهی تعدادی از خانواده معظم شهدا که مشمول این نشان فداکاری هستند،‌دعوت می‌کنیم و این نشان را به آنها اعطا می کنیم. امروز هم به ۵ نفر از خانواده شهدا و یکی از پیشکسوتان و جانبازان دوران دفاع مقدس این نشان اعطا شد.

,

فرمانده کل ارتش با اشاره به اهمیت مزین شدن افراد به مکارم اخلاقی گفت: برای به دست آوردن و رسیدن به ارزشهای اخلاقی باید مجاهدت و تلاش وافر داشت؛ در این مسیر اولین گام این است که انسان بتواند پا روی نفسانیات و متعلقاتش بگذارد و طالب حق و حقانیت باشد.

,

سرلشکر موسوی با اشاره به اینکه شهدا و خانواده های آنان ایثارگری کردند و ارزشهای انسانی را به منصه ظهور رساندند، گفت: یکی از فضایل اخلاقی اینست که انسان دیگران را بر خود مقدم بدارد و این همان ایثار و فداکاری است که شهدا و رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس آنرا به نمایش گذاشتند.

,

وی با بیان اینکه انسان های حق طلب و مجاهدان راه خدا جان خود را در مسیر خدا به خطر می اندازند، عنوان کرد: حضرت علی در لیله المبیت خودشان را پیش مرگ رسول اکرم صلی الله علیه قرار دادند تا او بتواند به مأموریت خودش ادامه دهد و خداوند متعال به این واسطه نشان داد که این علی است که برای نجات جان پیامبر از جان خود می گذرد.

,

فرمانده کل ارتش افزود: گاهی لازم است که برای احیای یک معروف و یک نهی از یک منکر انسان جان خود را فدا کند؛ امروز معروفی بالاتر از حفظ استقلال و برافراشته نگه داشتن پرچم کشور، حفظ نظام، ناموس و وطن وجود ندارد و ما جان خود را بر سر آرمان‌های والای اسلام و انقلاب و حفظ حدود و ثغور کشور می دهیم و به دشنمنانمان می فهمانیم که نگاه چپ به سرزمین و آرمان های ما چه تاوانی در پی خواهد داشت.

,

سرلشکر موسوی دانشگاه امام علی (ع) را دانشگاه رشد و پرورش مردان سلحشور دانست و گفت این دانشگاه راه فداکاری را از روز نخست زنده نگه داشته و از همان نقطه آغازین سنگ بنای آن سنگ بنای فداکاری بوده است.

,

وی افزود: روح یک هزار و ۱۸۴ شهید در این دانشگاه شاهد و ناظر ما هستند. بدون شک روح شهدا بر این دانشگاه نظر و عنایت دارند و برای همین است که این دانشگاه هر روز دارای رشد و بالندگی و موفقیت روز افزون است.

,

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: هر کسی که لباس مقدس سربازی برای حفظ آرمان‌ها و امنیت و حفظ استقلال کشورش به تن می کند؛ مصداق آیات شریفه جهاد در راه خدا و عملکرد او قابل تحسین است؛ دشمنان به واسطه ۸ سال رشادت و جانفشانی مردان الهی در دوران دفاع مقدس امروز می دانند که این بیشه خالی از شیران نیست و مردان این سرزمین همواره آماده دفاع از آرمان های نظام و انقلاب اسلامی هستند.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه