اخبار داغ

نماینده بروجرد:

هر کجا انقلابی عمل کردیم پیشرفت داشته‌ایم/ اختیار امور باید دست اهلش قرار گیرد

هر کجا انقلابی عمل کردیم پیشرفت داشته‌ایم/ اختیار امور باید دست اهلش قرار گیرد
گودرزی با بیان اینکه هر کجا انقلابی عمل کردیم پیشرفت داشته ایم، گفت: گلایه مردم از انقلاب نیست بلکه از فاصله گرفتن برخی مسئولان از اهداف و آرمان های انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، عباس گودرزی صبح امروز در اجتماع با شکوه مردم ازنا در حمایت از سید ابراهیم رئیسی اظهار داشت: مردم گلایه دارند اما گلایه آنها از انقلاب نیست بلکه از فاصله گرفتن برخی مسئولان از اهداف و آرمان های انقلاب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با اشاره به ظرفیت های کشور افزود: کشور ایران با وجود ظرفیت های سرشار قادر است اقتصاد کشور را از این وضعیت نجات بدهد و زندگی مردم را بهبود بخشد مشروط به اینکه اختیار امور دست اهلش قرار گیرد.

,

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: هر کجا انقلابی عمل کردیم پیشرفت داشته ایم؛ کشور غالبا در اختیار تفکر فعلی حاکم بر دولت بوده است و کسانی که مسبب وضع موجود هستند نمی توانند تغییر ایجاد نمایند.

,

وی تصریح کرد: موضوع ما مباحث جناحی نیست بلکه موضوع امنیت ملی، تمامیت ارضی و اقتدار کشور است که اگر با این جهت گیری ادامه یابد فرصت ها و ظرفیت ها سوخته می شوند.

,

گودرزی بیان کرد: مردم ما بهترین مردم در همه عصرها هستند، اینکه برخی جوانان را به علت ظاهری متفاوت منحرف می نامند آدرس غلط دادن به ملت است چرا که همین جوانها در اعتکاف، شب های قدر و ایام محرم و صحنه های لازم، خوش می درخشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه