اخبار داغ

معاون درمان وزارت بهداشت:

بیمارستان شهدای لردگان به دستگاه "ام آر آی" مجهز می‌شود

بیمارستان شهدای لردگان به دستگاه "ام آر آی" مجهز می‌شود
دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت گفت: با آماده‌شدن ساختمان ام آر آی به‌زودی این دستگاه به دانشگاه علوم پزشکی استان جهت نصب و راه‌اندازی در بیمارستان شهدای لردگان تحویل داده می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت طی بازدید میدانی از وضعیت بهداشت و درمان شهرستان های لردگان و خانمیرزا گفت: یک قطعه زمینی که توسط خیر محترم در شهرستان خانمیرزا اهدا شد در هفته آینده مجوز قانونی آن را صادر خواهیم نمود تا بتوانیم هر چه زود تر یک بیمارستان محلی در آنجا احداث نماییم.

جان بابایی در ادامه گفت: چند کار اساسی در بیمارستان لردگان از قبیل توسعه بخش های اورژانس بیمارستان، بخش ویژه ICU به 20 تخت و اتاق عمل بیمارستان از جمله برنامه های وزارت بهداشت است که به زودی به انجام خواهد رسید.

وی، با اشاره به تخصیص دستگاه ام آر آی به بیمارستان شهدای لردگان گفت: با آماده شدن ساختمان ام آر آی به زودی این دستگاه به دانشگاه علوم پزشکی استان جهت نصب و راه اندازی در بیمارستان شهدای لردگان تحویل داده می شود.

جان بابایی همچنین به سی تی اسکن فعلی بیمارستان شهدای لردگان اشاره نمود و گفت: با توجه به قدیمی بودن سی تی اسکن فعلی در لردگان به زودی دستگاه سی تی اسکن دوم نیز برای این شهرستان از طریق وزارت بهداشت در نظر گرفته می شود.

معاون درمان وزارت بهداشت اشاره داشت: در بعضی از تخصص ها با توجه به کمبود نیرو در بیمارستان شهدا در مرداد و شهریور ماه امسال مشکل نیروی تخصصی این بیمارستان نیز حل می شود و در بخش دیالیز، سنوگرافی و دیگر قسمت ها نیز وسایل و تجهیزات مورد نیاز تامین می شود.

جان بابایی در پایان به دانشکده پرستاری در لردگان اشاره کرد و گفت: با توجه به پیگیری های آقای بامیری نماینده محترم شهرستان های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی کار دانشکده پرستاری در دستور وزارت بهداشت قرار می گیرد و به زودی عملی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه