اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

هر دولتی که با مشارکت خوب مردم انتخاب شود می‌تواند تصمیمات بهتری اتخاذ کند

هر دولتی که با مشارکت خوب مردم انتخاب شود می‌تواند تصمیمات بهتری اتخاذ کند
اسماعیل حسین زهی گفت: هر دولتی که با مشارکت خوب مردم انتخاب شود می تواند تصمیمات بهتری اتخاذ کند و برنامه ریزی بهتری ارائه دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل حسین زهی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: مردم باید در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا  پای صندوق های اخذ رای مشارکت خوبی داشته باشند.

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه های انتخابیه نیز مردم را به حضور با شکوه در انتخابات دعوت می کنیم، افزود: با توجه به اینکه رهبران دینی در سیستان و بلوچستان اعلام کرده اند مردم حتما در انتخابات شرکت کنند امیدواریم مردم در انتخابات مشارکت بالایی  داشته باشند.

حسین زهی گفت: مردم باید در انتخابات مشارکت خوبی به‌عمل آورند تا دولت منتخب بتواند با پشتوانه محکمی در سطح جهانی حرف برای گفتن داشته باشد.

وی عنوان کرد: هر دولتی که با مشارکت خوب مردم انتخاب شود می تواند تصمیمات بهتری اتخاذ کند و برنامه ریزی بهتری ارائه دهد.

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نگاه کشورهای همسایه و کشورهای غربی به این است که مردم ایران روز بیست و هشتم خرداد چکار می کنند امیدواریم مردم در این انتخابات مشارکت خوبی به عمل آورند.

حسین زهی تصریح کرد: ملت ما مردمانی بزرگ و فهیم دارد و نباید کاری به عملکرد برخی افراد داشته باشند بلکه باید بتوانند حضوری پرشور داشته باشند.

وی افزود: با وجود وضعیت معیشت مردم و ناراحتی از اعمال برخی افراد باز هم مردم باید در انتخابات مشارکت خوبی به عمل آورند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه