اخبار داغ

در میزگرد هرمز مطرح شد؛

حضور پرشور در انتخابات؛ راهکار برون‌رفت از بحران‌ها و مشکلات اخیر

حضور پرشور در انتخابات؛ راهکار برون‌رفت از بحران‌ها و مشکلات اخیر
برای روی کار آمدن دولت انقلابی معتقد به تحول نیازمند مشارکت حداکثری در انتخابات هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میزگرد سیاسی هرمز در روستاى کشار با حضور امام جمعه اهل سنت و شیعه٬ امامان جماعت، کارشناس سیاسی و فعال اجتماعی و رسانه ای کشار با موضوع انتخابات و دعوت به حضور حداکثری و انتخاب اصلح مردم منطقه کشار در انتخابات برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

برای روی کار آمدن دولت انقلابی معتقد به تحول نیازمند مشارکت حداکثری در انتخابات هستیم

, برای روی کار آمدن دولت انقلابی معتقد به تحول نیازمند مشارکت حداکثری در انتخابات هستیم,

قدرت الله رئیسی کارشناس سیاسی در ابتدای این میزگرد عنوان کرد: راهکار عبور از مشکلات کنونی کشور به فرموده رهبری فرزانه انقلاب «روی کار آمدن دولتی است که معتقد به تحول باشد».

,

وی با تاکید بر اینکه برای دستیابی به این اهداف نیازمند راه های میان بُر هستیم افزود: برای روی کار آمدن دولت مومن، انقلابی معتقد به تحول، عدالتخواه، فساد ستیز، معتقد به جوان ها، باورمند به ملت و آشنا به درد مردم و مستضعفان نیازمند مشارکت حداکثری در انتخابات هستیم.

,

کارشناس سیاسی منطقه کشار در ادامه تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات ۲۸ خرداد، دشمن درصدد القای مشکلات معیشتی و خستگی مردم از دولت و نظام است تا با این شیوه بتواند ناامنی و آسیب ها به کشورمان را بیشتر کند، اما مردم باید آگاه باشند و با حضور گسترده در انتخابات توطئه دشمن را خنثی کنند .

,

رئیسى گفت: مردم برای انتخاب رئیس جمهور و همچنین انتخاب شوراهای اسلامی شهر و روستا، مسئولیت مهمی دارند.

,

وى ادامه داد: ما تکلیف و وظیفه داریم که از حق خود استفاده و در انتخابات شرکت کنیم و باید در راستای حضوری باشکوه در انتخابات همه مردم تلاش داشته باشیم.

,

راهکار عبور از بحران ها و مشکلات اخیر حضور پر شور در انتخابات است

, راهکار عبور از بحران ها و مشکلات اخیر حضور پر شور در انتخابات است,


سید احمد آذرنگ امام جمعه اهل سنت کشار ضمن تایید حرف های کارشناس سیاسی اظهار کرد : برای داشتن یک شهر خوب به مدیریت خوب نیاز است.

,
,

شیخ آذرنگ افزود: مردم منطقه کشار همیشه همگام با انقلاب خود هستند و اینبار نیز این قضیه را در عمل ثابت خواهند کرد .

,

امام جمعه کشار ادامه داد: دشمن باید این را بداند که مردم دست از انقلاب، آرمان های آن و یاری مجاهدان واقعی برنمی دارند و گلایه مندی ها تنها به خاطر حضور برخی مسئولان ناکارآمد و فراهم شدن میدان برای حضور افراد ناصالح است.

,

وی عنوان کرد: بنابراین راهکار عبور از بحران ها و مشکلات اخیر تنها حضور در انتخابات و انتخاب مطلوب نیست بلکه باید جریان شرکت در انتخابات موثر و عمومی شود.

,

شیخ آذرنگ خاطر نشان کرد: داشتن شورای قوی و مدیریت کارآمد برای هر روستا واجب است و باید همشهریان در این انتخابات شرکت کرده و افراد صالح را انتخاب کنند.

,

حضور حماسی در انتخابات مختلف نشان دهنده مشت محکم مردم بر یاوه گویان استکبار است

, حضور حماسی در انتخابات مختلف نشان دهنده مشت محکم مردم بر یاوه گویان استکبار است,


در ادامه نیز حجت الاسلام سالاری امام جماعت مسجد امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: تلاش در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه و قانونمند که با مشارکت حداکثری مردم باشد باید مورد تاکید قرار بگیرد.

,
,

حاج آقا سالارى افزود: مردم با مشارکت در این انتخابات می توانند چهار سال آینده کشور را رقم بزنند و همچنین مدیریت شهری و روستایی را انتخاب ‌کنند.

,

امام جماعت مسجد امام جعفر صادق(ع) ادامه داد: ایستادگی ملت ایران در مقابل استکبار جهانی مهمترین دلیل است چرا که خلق حماسه سیاسی در ایران اسلامی خود یک شکست بزرگ برای آنهاست.

,

وى عنوان کرد: ان شا الله ۲۸ خرداد ماه خواهیم دید که مردم غیور ایران اسلامی تا چه اندازه انقلاب اسلامی را علی رغم مشکلات اقتصادی و معیشتی فراوان دوست دارند و حضور حماسی در انتخابات مختلف نشان دهنده مشت محکم مردم بر یاوه گویان استکبار است.

,

هر فرد با شرکت در انتخابات، در سرنوشت آینده خود سهیم می شود

, هر فرد با شرکت در انتخابات، در سرنوشت آینده خود سهیم می شود,


عبدالصمد اورامن امام جماعت مسجد علی ابن ابی طالب(ع)کشار گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا محکم و استوار به راه خود ادامه می دارد و باید مشارکت حداکثری را در پای صندوق های اخذ رای رقم زد تا عهد و پیمان مان را با خون شهدا و آرامان های امام راحل و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری را به نمایش بگذاریم.

,
,

امام جماعت مسجد علی ابن ابی طالب(ع)کشار افزود: هرگاه ایران اسلامی صحنه باشکوه و حماسی را در عرصه انتخابات به نمایش گذاشته در واقع جواب دندان شکنی به کینه ها دشمنان قسم خورده ایران عزیز داده است.

,

اورامن در ادامه عنوان کرد: با حضور پرشور در انتخابات اول ان شا الله فرد اصلح انتخاب می شود و در پس آن نیز یک دلگرمی برای دولت آینده ایجاد می شود و تعیین سرنوشت مردم با مشارکت در انتخابات رقم خواهد خورد و هر شخصی با انتخاب خود سرنوشت اش را تغییر میدهد.

,

هرچه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، دوام و پایداری یک حکومت بیشتر می‌شود

, هرچه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، دوام و پایداری یک حکومت بیشتر می‌شود,

مهدى خورسنجابی فعال اجتماعی و رسانه ای کشار اظهار کرد: سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی در وصیت خود بر حفظ حریم و پشتیبانی از ولایت فقیه تاکید نموده اند که خلاصه آن یعنی اینکه باید همه در ۲۸ خرداد باری دیگر خلق حماسه سیاسی کنیم.

,

فعال اجتماعی و رسانه ای کشار گفت: مردم همیشه حافظان و نگهبانان این انقلاب اسلامی هستند و خواهند بود و بار دیگر با حضور در انتخابات پیش‌رو سدی در مقابله حربه ها و دشمنی های استکبار و حامیانش خواهند شد.

,

وى در ادامه افزود: هرچه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، دوام و پایداری یک حکومت بیشتر می‌شود.

,

خورسنجابى ادامه داد: شرکت در انتخابات حق اولیه و هم تکلیف شرعی هر فرد است و حضور حداکثری یک نوع نمایش مشارکت عظیم مردمی را برای جهانیان به نمایش می گذارد.

,

فعال اجتماعی و رسانه ای کشار خاطر نشان کرد: مردم دوستدار نظامی هستند که بتواند به صورت مستقل عمل کند و این حکومت وابسته به بیگانگان نباشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه