اخبار داغ

با حضور فرمانده کل ارتش:

مراسم گرامیداشت سالروز اعطای نشان به دانشگاه امام علی (ع) برگزار شد

مراسم گرامیداشت سالروز اعطای نشان به دانشگاه امام علی (ع) برگزار شد
مراسم پاسداشت سالروز اعطای نشان فداکاری به دانشگاه افسری امام علی (ع) که از سوی فرمانده معظم کل قوا به این دانشگاه با حضورسرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم پاسداشت سالروز اعطای نشان فداکاری به دانشگاه افسری امام علی (ع) که از سوی فرمانده معظم کل قوا به این دانشگاه با حضورسرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این مراسم که صبح چهارشنبه در دانشگاه افسری امام علی برگزار شد، سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش و امیر یوسف قربانی فرمانده هوانیروز و دیگر فرماندهان ارشد این نیرو حضور داشتند.

,

در این مراسم از تمبر یادبود این نشان با حضور سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران رونمایی شد.

,

همچنین در این مراسم، برخی از خانواده‌های شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران نشان فداکاری دانشگاه افسری امام علی (ع) را از دستان فرمانده کل ارتش دریافت کردند.

,

دانشگاه افسری امام علی (ع) با نزدیک به یک قرن سابقه در تربیت افسران جوان، در دوران دفاع مقدس نیز خوش درخشید و نقش ویژه‌ای ایفا کرد.

,

این دانشگاه هزار و ۱۸۴ شهید را تقدیم آرمان‌های انقلاب اسلامی کرده است. رهبر معظم انقلاب اسلامی این دانشگاه را کانون علم و دانش عنوان کرده‌اند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه