اخبار داغ

عضو کمیسیون عمران مجلس:

مردم جذب وعده‌های پوچ و توخالی نمی‌شوند

مردم جذب وعده‌های پوچ و توخالی نمی‌شوند
عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر این‌که نامزدهای انتخاباتی نباید پشت تبلیغات و حواشی پنهان شوند، گفت: مردم دیگر جذب وعده‌های پوچ و توخالی نشده و به عملکرد و پیشینه افراد رای می‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحمت‌الله فیروزی پوربادی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز در پاسخ به این سئوال که آیا وعده‌های آرمانی تاثیری در قهر مردم با صندق‌های رای دارد؟ ، اظهار کرد: شعار می‌تواند در مقطعی اثرات جذب‌کننده برای مردم داشته باشد، اما ماندگاری ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز ,
 
,
وی گفت: امروزه و در شرایطی که همه شرایط و پتانسیل‌های کشور مشخص و روشن است، نمی‌توان با وعده‌های پوچ و توخالی آراء مردمی را تصاحب کرده و به نفع خود تغییر داد.
,
 
,
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حالی برخی نامزدها با استفاده از شعارهای خوش رنگ و لعاب به دنبال جذب آراء مردم برای خود هستند که دیگر این شیوه‌ها فایده و سودی برای آن‌ها ندارد، چرا که افراد جامعه با نگاه به پیشینه کاری و شعارهای افراد آگاهانه انتخاب می‌کنند.
,
 
,
فیروزی پوربادی با تاکید بر اینکه دیگر نمی‌توان با بزرگنمایی و شعارمحوری به دنبال فریب مردم بود، بیان کرد: پنهان شدن پشت تبلیغات و پرهیز از بیان واقعیت‌ها شایسته نبوده و در شان مردم و نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نیست.
,
 
,
وی تاکید کرد: در حالی برخی نامزدها عمده وقت خود را به تخریب رقبا اختصاص دادند که می‌بایست از آن برای بیان اهداف و برنامه‌ها و ارائه مواضع و عملکردهای اجرایی خود در آینده استفاده می‌کردند.
,
 
,
عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: در انتخابات ادوار پیشین نیز برخی نامزدها وعده‌های بسیاری به مردم دادند، اما باید دید چقدر برای محقق شدن‌شان تلاش و یا حتی به آن‌ها عمل کردند.
,
 
,
فیروزی پوربادی با اشاره به توهین و تخریب رقبا توسط برخی نامزدها موجب ناامیدی مردم می‌شود، ادامه داد: نامزدها به جای حاشیه‌سازی و تخریب میزان توانایی خود برای عملی و اجرایی کردن اهدافشان را بگویند.
,
 
,
وی تاکید کرد: در چنین شرایط و فضای انتخاباتی افراد جامعه با چشمانی باز و آگاهانه نسبت به انتخاب فرد اصلح اقدام کرده و  به درستی تصمیم خواهند گرفت.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه