اخبار داغ

استاندار لرستان:

افزایش مشارکت در انتخابات به قوام جمهوری اسلامی کمک می‌کند

افزایش مشارکت در انتخابات به قوام جمهوری اسلامی کمک می‌کند
خادمی گفت: افزایش مشارکت در انتخابات به قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک سید موسی خادمی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی یک اصل است و از تمامی ظرفیت ها برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ماه بهره گیری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک ,

وی افزود: کمک به افزایش مشارکت در انتخابات یک وظیفه است و اعضای شورای اداری استان با آمادگی کامل و با بهره گیری از تمامی تجهیزات و امکانات انتخابات ۲۸ خرداد ماه را برگزار خواهند کرد و همه جوانب برای حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای مهیا شده است.

,

استاندار لرستان ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت در انتخابات عنوان کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه مهم است و از مردم می‌خواهیم با حضور خود در ساعات آغازین روز انتخابات در شعب اخذ رای، در این امر ملی مشارکت کنند.

,

خادمی بیان کرد: در روز انتخابات به لحاظ مباحث بهداشتی همه جوانب و پروتکل ها به خوبی تمهید شده و هیچ مشکلی در این زمینه برای مردم وجود نخواهد داشت.

,

وی با بیان اینکه افزایش مشارکت در انتخابات به قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک خواهد کرد، یادآور شد: دستگاه های اجرایی استان تمامی امکانات و ظرفیت های خود را در اختیار انتخابات قرار دهند.

,

استاندار لرستان با اشاره به اعتبارات و بودجه جاری در استان گفت: با توجه به اینکه فرصت جذب اعتبارات سال ۹۹ تا پایان تیرماه جاری است، دستگاه های اجرایی نسبت به تسریع در جذب این اعتبارات اقدام کنند و برنامه ریزی لازم را در این زمینه انجام دهند.

,

خادمی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی اقدامات لازم برای جذب آن دسته از ردیف های بودجه ای که باید از طریق سازمان های مبدا صورت گیرد را پیگیری کنند و قرار گرفتن در روزهای پایانی دولت تاثیری بر اراده مدیران در انجام وظایف نداشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه