اخبار داغ

در گفت‌وگو با علمای اهل سنت هرمزگان مطرح شد؛

شیعه و سنی حضور تماشایی در انتخابات خواهند داشت/ آینده در دستان خودمان است

شیعه و سنی حضور تماشایی در انتخابات خواهند داشت/ آینده در دستان خودمان است
ائمه جمعه اهل سنت هرمزگان با تاکید بر اینکه هر برگ رای ما در انتخابات مانند مشت محکمی بر دهان دشمنان است، گفتند: شیعه و سنی حضور تماشایی در انتخابات خواهند داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ ائمه جمعه اهل سنت هرمزگان با تاکید بر اینکه  هر برگ رای  ما در انتخابات مانند مشت محکمی بر دهان دشمنان است، گفتند: شیعه و سنی حضور تماشایی در انتخابات خواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

شیعه و سنی برای ترغیب و تشویق مردم به شرکت در انتخابات تلاش کنند

شیخ بازماندگان امام جمعه اهل سنت بندرپل با بیان اینکه روحانیت معزز شیعه و سنی برای ترغیب و تشویق مردم به شرکت در انتخابات تلاش کنند، گفت: روحانیت نقش موثر و قابل توجهی در افزایش مشارکت در پای صندوق‌های رای دارند و در این برهه حساس باید برای ترغیب و تشویق مردم به شرکت در انتخابات تلاش کنند.
 شیخ بازماندگان افزود: روحانیت باید در فرصت باقی مانده تا روز رای گیری اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها و آثار مثبت آن در داخل و خارج از کشور را برای مردم تبیین کنند.

عالم اهل سنت جنوب کشور اظهار داشت : روحانیت باید در آستانه انتخابات مردم را به اخلاق مداری توصیه و سفارش کنند تا بدانجا که از نقد غیرمنصفانه و تخریب چهره نامزدهای رقیب خودداری کنند و تمرکز خود را بر روی اعلام برنامه های نامزدهای مورد نظر و افزایش مشارکت حداکثری قرار دهند.

امام جمعه شهر بندرپل با اشاره به رهنمودهای بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری پیرامون ضرورت حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق های رای و مشارکت در انتخابات، خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات حق آحاد جامعه است و علاوه بر آن یک تکلیف شرعی به شمار می رود چرا که مشارکت گسترده در انتخابات موجب تقویت اقتدار نظام جمهوری اسلامی شده و دشمنان و مستکبران را مایوس می کند.

, شیعه و سنی برای ترغیب و تشویق مردم به شرکت در انتخابات تلاش کنند,
,
,
,
,
,
,
,

هر برگ رای مشت محکمی بر دهان دشمنان است

, هر برگ رای مشت محکمی بر دهان دشمنان است,

وی با بیان اینکه دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی تلاش دارند تا اهمیت مشارکت مردم در انتخابات را زیر سوال ببرند،افزود: باید بدانیم هر برگ رای ما مشت محکمی بر دهان دشمنان بوده و از اهمیت بالایی برای تعیین سرنوشت کشور برخوردار است.

بازماندگان گفت: ما وظیفه داریم تا مشارکتی آگاهانه در پای صندوق های رای داشته باشیم و با شناخت لازم و کافی از نامزدها و اطلاع از برنامه های آنان به اصلح ترین شان چه در ریاست جمهوری و چه در شورایهای اسلامی رای دهیم.

,
,
,

آینده ما در دستان خودمان است

حاج سلیمان سلیمی امام جمعه اهل سنت بخش رویدر با تاکید بر اینکه شیعه و سنی حضور تماشایی در انتخابات خواهند داشت، گفت: مردم می توانند با انتخاب درست آینده روشن برای خود رقم بزنند.

امام جمعه بخش رویدر اظهار کرد: یکی از نعمت های انقلاب اسلامی، تعیین سرنوشت ملت به دست خود ملت است، مردم می توانند با انتخاب درست آینده روشن برای خود رقم بزنند.

وى در ادامه افزود: مردم با حضور پرشور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح می توانند آینده کشور را تعیین کنند.

شیخ سلیمان سلیمى ادامه داد: امسال با توجه به همزمان بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی از مردم فهیم ایران اسلامی می خواهیم روز ۲۸خردادبا حضور پرشور در پای صندوق های رای،خودشان سرنوشت خودشان رقم زده و افرادی که برای دیارمان مفید هستند انتخاب کنند.

امام جمعه بخش رویدر عنوان کرد: در انتخاب رئیس جمهور باید دقت شود چون با انتخاب ما سرنوشت ۴سال کشور رقم می خورد.

, آینده ما در دستان خودمان است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

نسبت به آینده کشورمان بی تفاوت نباشیم

حاج ابراهیم بوبر امام جمعه اهل سنت روستای گوین گفت: پس از استقرار انقلاب اسلامی در کشور از طُرُق مختلف از جمله انتخابات میتوان نقشی تعیین کننده در سرنوشت جامعه داشت.

امام جمعه روستای گوین اظهار کرد: لازم است با انتخابی آگاهانه، هوشمند و صحیح به سوی آینده ای روشن پیش برویم.

شیخ بوبر در ادامه افزود: امت مسلمان با مشارکت آگاهانه در انتخابات آینده امکان رسیدن به اهداف متعالی کشور را افزایش می دهند.

وى عنوان کرد: از اهالی فهیم گوین خواستارم که روز ۲۸ خرداد با حضور آگاهانه و پرشور خود در پای صندوق رای حضور داشته باشند.

, نسبت به آینده کشورمان بی تفاوت نباشیم,
,
,
,
,
,
,
,
,

حضور پای صندوق های رای مشتی محکمى بر دهان دشمنان ایران اسلامی است

, حضور پای صندوق های رای مشتی محکمى بر دهان دشمنان ایران اسلامی است,

شیخ رجب درا، امام جمعه اهل سنت روستا کنویى بخش رویدر با اشاره به آیه ((واعتصموا بحبل الله جمیعا ولا تفرقوا)) گفت: همگی به وحدت که همانا ریسمان محکم الهی است چنگ بزنید و از اختلاف و تفرقه بپرهیزید.

امام جمعه روستاى کنویى اظهار کرد: همانطور که می دانید به سیزدهمین دوره کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها نزدیک هستیم و این در حالی است که دشمنان اسلام و مسلمین با تبلیغات وسیع و گسترده و هزینه های بسیار زیاد قصد این را دارند که انتخابات ما را کم رنگ کنند تا بتوانند در میان ما مسلمانان نفوذ کرده و وحدت و اتحاد ما را مورد هدف قرار داده و اختلاف پراکنی کنند.

شیخ درا در ادامه افزود: در چنین شرایط حساس لازم و ضروری است که ما ملت ایران اسلامی به دستور خداوند متعال عمل کنیم و بر طبق این آیه شریفه لبیک گفته و با هوشیاری و بصیرت در کنار هم وحدت و اتحاد خود را حفظ کرده و همگی ان شالله با حضور پرشور و حداکثری خود در روز ۲۸ خرداد ماه پای صندوق های رای مشتی محکم بر دهان دشمنان ایران اسلامی خواهیم کوبید.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه