اخبار داغ

عضو لیست شورای هماهنگی اصولگرایان قم:

کاهش مشارکت به دلیل عملکرد دولت فعلی است/ باید اولویت اعضای شورای شهر دفاع از منافع مردم باشد

کاهش مشارکت به دلیل عملکرد دولت فعلی است/ باید اولویت اعضای شورای شهر دفاع از منافع مردم باشد
عضو لیست شورای هماهنگی اصولگرایان قم در انتخابات شورای اسلامی شهر قم گفت: بحثی مطرح است که امسال مشارکت نسبت به سال های قبل کمتر خواهد بود که این موضوع می تواند ناشی از فضای کلی حاکم در کشور و عملکرد فعلی دولت باشد. مخصوصا این مسئله در جوانان به دلیل عدم اعتماد به مسئولین بیشتر دیده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، محسن محرری عضو لیست شورای هماهنگی اصولگرایان قم در میزگرد قم فردا که به مناسبت انتخابات شورای اسلامی شهر در دفتر این رسانه برگزار شد با اشاره به فضای انتخاباتی شورای شهر در شهر، اظهار داشت: انتخابات شورای شهر تحت تاثیر فضای انتخابات ریاست جمهوری کل کشور است.
کاهش مشارکت به دلیل عملکرد دولت فعلی است
وی ادامه داد: بحثی مطرح است که امسال مشارکت نسبت به سال های قبل کمتر خواهد بود که این موضوع می تواند ناشی از فضای کلی حاکم در کشور و عملکرد فعلی دولت باشد. مخصوصا این مسئله در جوانان به دلیل عدم اعتماد به مسئولین بیشتر دیده می شود.
این کاندیدای انتخابات شورای شهر با اشاره به اینکه در قم به دلیل عملکرد خوب مدیریت شهری و رضایت نسبی مردم و برخی مسئولین، انگیزه حضور بیشتر است، گفت: امیدواریم حضور به حد مطلوب برسد.
وی اضافه کرد: یکی از مواردی که در این دوره شاهد هستیم حضور چهره های جوان و متخصص در بین کاندیداهاست مخصوصا حضور چند نفر از دوستان رسانه در بین کاندیداها که اگر رای بیاورند بسیار خوب و اگر هم رای نیاورند باعث حضور عده ای در این انتخابات خواهند شد.
کوتاه بودن زمان تبلیغات یک عامل محدود کننده است
محرری با اشاره به مدت زمان تبلیغات برای کاندیدای شورای شهر، افزود: کوتاه بودن زمان برای تبلیغ یک عامل محدود کننده است. به نظر می رسد اگر زمان تبلیغات را دو هفته در نظر بگیرند که هفته اول تبلیغات صرفا به صورت مجازی باشد و هفته دوم تبلیغات فضای میدانی باشد اوضا بهتر خواهدشد.
وی خاطرنشان کرد: تعدد کاندیداها عامل محدود کننده نیست و به عنوان یک فرصت است که می تواند قدرت انتخاب را بیشتر کند و مشارکت بیشتر مردم را به دنبال داشته باشد.
عضو لیست شورای هماهنگی اصولگرایان قم بیان داشت: همزمانی انتخابات شورای شهر با انتخابات ریاست جمهوری چالش نیست البته شاید آن را تحت الشعاع قرار دهد ولی از آن طرف مخصوصا در شهر های کوچک باعث جذب مردم و افزایش مشارکت درانتخابات می شود و انگیزه های مردم و دلیل علاقه افراد به همشهری ها خود حضور پای صندوق های رای را بیشتر خواهد کرد.
هر فردی بر اساس منابع و اختیارات باید کار انجام دهد/نباید تعهد مازاد بر شهرداری ایجاد کرد
وی عنوان داشت: برخی دوستان به گونه ای صحبت می کنند که گویی ما منابع نامحدودی  با اختیارات نامحدود داریم و هر مشکلی را می توانیم به راحتی حل کنیم. از بیرون که به مجموعه نگاه کنید این گونه تصور می شود.
 محرری اضافه کرد: در هرحال هر کسی در هر مسئولیتی که قرار می گیرد متناسب با اختیارات و منابعی که به او داده شده است باید تصمیم بگیرد. ما نمی توانیم در این دوره چهار ساله کلی تعهد مازاد برتوان شهرداری  ایجاد کنیم و بعد از چهار سال بگوئیم ما این کار را کردیم و رفتیم.
یکی از افتخارات شورای فعلی مدیریت هزینه ها متناسب با منابع است
وی ابراز داشت:  اتفاقا یکی از افتخارات ما در این دوره این است که هزینه ها متناسب با منابع مدیریت شده است. در این دوره بسیاری از لوایح بودجه شهرداری مدیریت شده است.
این کاندیدای انتخابات شورای شهر با اشاره به مسائل فرهنگی ، گفت: در خصوص ماموریت های فرهنگی در شهر باید گفت میزان ماموریت های شهرداری با دیگر دستگاه ها که متولی فرهنگ در شهر هستند چقدر است؟ چرا در این خصوص از دستگاه های دیگر مطالبه نمی شود؟
وی عنوان داشت: در شرایطی که رشد هزینه نسبت به درامد ها هر روز بیشتر شده است مدیریت منابع رخ داده است. ما افتخار می کنیم در پایان این شورا تعهد و بدهکاری های نسبت به قبل بیشتر نشده که کمتر هم شده است.
محرری با اشاره به اینکه در ترکیب شورا از تخصص گرایی دفاع می کنم، افزود: در دوره پنجم حداقل پنج نفر از افراد مدیر بودند و یا در شهرداری مستقیم کار کرده اند یا مدیر دستگاه اجرایی بوده اند.
وی اضافه کرد: شهرداری قم از شهردار های برند کشور است. کسی که 12سال در اصفهان شهردار بوده است و کارنامه خوبی دارد.
این کاندیدای انتخابات شورا با اشاره به اینکه نمی توانیم بگوئیم فقط ضعف مدیریت داریم و مشکلات زیاد است، گفت: به بیشتر این مشکلات وارد شده ایم اما منابع برخی از آنها در دست کسی دیگری بود.
تملک دلیل اصلی کمبود پارکینگ در هسته ای مرکزی شهر است
وی اضافه کرد: در هسته مرکزی شهر مشکل پارکینگ داریم که دلیل آن تملک و بالا بودن هزینه ملک است. هر سال بودجه قابل توجهی برای تملک در نظر گرفته می شود اما 50 درصد بیشتر نمی توانیم تملک کنیم چرا که  برخی در بافت مرکزی حاضر نیست منزل خود را حتی  بالاتر از قیمت کارشناسی به فروس برساند.
منوریل در مطالعات و جانمایی ایراد دارد
محرری با اشاره به منوریل در قم گفت: در خصوص منوریل هم باید گفت منوریل در مطالعه و جانمایی ایراد دارد. بنده هم نمی توانم در خصوص گذشته ها تصمیم گیری کنم. در آن زمان دولت وقت اعلام کرده است که حمایت می کند و مسئولین استان تصمیم گرفته اند اینگونه اجرا کنند.
منوریل باید از پردیسان شروع می شد
وی اضافه کرد: شروع پروژه منوریل باید از پردیسان بود نه از فرهنگیان. چه انگیزه ای برای مردم فرهنگیان وجود دارد که از فرهنگیان تا حرم را با منوریل بیاییند. اگر از پردیسان شروع شده بود قطعا انگیزه بیشتر بود. از طرفی دولت هم تغییر کرد هیچ انگیزه ای برای ادامه و پایان وجود نداشت.
این عضو فعلی شورا بیان داشت: در شورای فعلی هم در خصوص منوریل تصمیم گیری شد؛ تصمیم سختی هم بود ؛ با اینکه اعتقاد به آن نداریم و اگر هم راه اندازی شود صرفه اقتصادی ندارد؛ اعلام کردیم 4.7کیلومتر از پایانه شمالی تا میدان مطهری راه اندازی شود. البته نمایندگان محترم گفتند شما تصویب کنید ما بودجه آن را از دولت می گیریم . که ما تصویب کردیم که منابع آن را هم نتوانستند بگیرند.
وی در ادامه تصریح کرد: بحثتی که اعلام می کنند تصمیم گیری ها و سیاست گذاری ها در شورای شهر تحت تاثیر منافع اصحاب قدرت و سیاست است باید گفت  این بحث ها شعاری است و این گونه نیست. البته کاربرد این نوع سخنان برای انتخابات است.
محرری با اشاره به اینکه شهرداری دارای برنامه پنج سال اول و دوم دارد، گفت: شهرداری دارای بودجه راهبردی است. بخش قابل توجهی از بودجه که در لایحه می آید برای برنامه های راهبردی و مطالعات است.
تمام پروژه ها مسیر قانونی خود را طی می کنند
وی اضافه کرد: تمام پروژه ها باید مسیر قانونی خود را طی کند. پروژه ها باید در شورای عالی شهرداری و در شورای عالی ترافیک و... تصویب شود. این گونه نیست که مجموعه ها دخالت کنند و بگویید فلان پروژه انجام شود و یا انجام نشود.
این کاندیدای انتخابات شورای شهر افزود: کسانی که لیست را معرفی می کنند و مردم به آنها به عنوان معتمدو بزرگان و تشکل های سیاسی و اجتماعی نگاه می کنند منفعتی ندارند که بخواهند در آن دخالت کنند. آیا این ها سازنده هستند یا کارخانه دارند و یا سرمایه در پروژه ها دارند که بخواهند در آن دخالت کنند. هیچ کدام از تشکل ها این چنین منافعی ندارند که بخواهند دخالت کنند.
باید اولویت اعضای شورای شهر دفاع از منافع مردم باشد
وی بیان داشت: باید اولویت اعضای شورای شهر دفاع از منافع مردم باشد. منافع مردم و شهرداری در تقابل یکدیگر نیست . منافع شهرداری هم منافع مردم است. ولی رویکرد باید رویکرد  منطقی در موضع گیری نسبت به تصمیمات شورا و شهرداری باشد.
محرری در ادامه با اشاره به مشکلات پردیسان، عنوان کرد:احداث پردیسان مگر در اختیار شهرداری بوده است. شهرداری چه چیزی را تحویل گرفته است. شورای شهر در آن زمان با این پروژه های نیمه تمام ، نداشتن زیرساخت ها  زیر بار تحویل گرفتن شهرداری پردیسان نمی رفت.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در آن زمان شورای شهر و شهرداری منطقه پردیسان را قبول نمی کرد قول و وعده هایی داد اما هنوز این وعده ها پابرجاست. شهرداری مازاد بر وظایف خود برای این منطقه تلاش کرده است. به عنوان مثال  بزرگراه آیت الله بروجردی اگر توسط شهرداری احداث نمی شد چه بحران در پردیسان داشتیم.
مشکلات پردیسان در حال برطرف شدن است
این کاندیدای انتخابات شورا با اشاره به اینکه شورای شهر بر روی مشکلات و مناطق شهر اشراف کامل داشته است، گفت: هر کسی در حوزه خدمات خود به مناطق برای بازدید و سرکشی حاضر شده است. پردیسان مشکلات زیادی داشته است و بخشی حل شده و بخشی هم حل نشده و به تدریج حل خواهد شد.
وی تاکید کرد: شورای شهر تابع تصمیمات شهردار نیست. دلیل نمی شود که از یک لیست واحد باشیم و اختلاف سلیقه نباشد. اختلاف سلیقه کاملا وجود دارد با توجه به اینکه ما همه از یک لیست واحد هستم.
قانون اجازه برگزاری جلسات در مناطق را نمی دهد
محرری ادامه داد: این گونه نیست که بتوانیم جلسات را در مناطق برگزار کنیم چرا که قانون اجازه نمی دهد. حتی کمیسیون ها هم باید در ساختمان شورا برگزار شود. شورای یاری کار بسیار خوب است .
وی در پاسخ به این سوال که عملکرد شورا را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: هر دوره ای را باید با دوره خود دید و با همان زمان مقایسه کرد.
این کاندیدا با اشاره به اینکه لیست دوره پنجم برای زمان خود بسیار مناسب بوده است ، گفت: لیست دوره ششم که بسته شده است ترکیبی از تخصص ها و مدارک است و می توانیم بگوئیم از لیست رقبا هم بالاتر است.
وی اضافه کرد:  در لیست جدید هشت نفر فرد جدید وارد شده اند و گردش نخبگانی رخ داده است و ترکیب لیست بر اساس کمیسیون ها چیده شده است.
کاندیدای در حد وزیر را باید از بین ثبت نام کنندگان انتخاب کرد
محرری با اشاره به اینکه برای انتخاب کاندیدهایی که در حد وزیرباشند نمی تواند از شهرهای دیگر کاندید بیاوریم، گفت: باید از بین این 400 نفر که ثبت نام کرده اند برای لیست فرد انتخاب کنیم. از بین کسانی که ثبت نام کرده بودند فراخوان داده شد بیش از صد نفر آمدند و یک کمیته هفت نفره متناسب با نیاز کمیسیون ها این لیست را انتخاب کردند.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   قم فردا، , قم فردا, قم فردا, ،, محسن محرری عضو لیست شورای هماهنگی اصولگرایان قم در میزگرد قم فردا که به مناسبت انتخابات شورای اسلامی شهر در دفتر این رسانه برگزار شد با اشاره به فضای انتخاباتی شورای شهر در شهر، اظهار داشت: انتخابات شورای شهر تحت تاثیر فضای انتخابات ریاست جمهوری کل کشور است.
کاهش مشارکت به دلیل عملکرد دولت فعلی است
وی ادامه داد: بحثی مطرح است که امسال مشارکت نسبت به سال های قبل کمتر خواهد بود که این موضوع می تواند ناشی از فضای کلی حاکم در کشور و عملکرد فعلی دولت باشد. مخصوصا این مسئله در جوانان به دلیل عدم اعتماد به مسئولین بیشتر دیده می شود.
این کاندیدای انتخابات شورای شهر با اشاره به اینکه در قم به دلیل عملکرد خوب مدیریت شهری و رضایت نسبی مردم و برخی مسئولین، انگیزه حضور بیشتر است، گفت: امیدواریم حضور به حد مطلوب برسد.
وی اضافه کرد: یکی از مواردی که در این دوره شاهد هستیم حضور چهره های جوان و متخصص در بین کاندیداهاست مخصوصا حضور چند نفر از دوستان رسانه در بین کاندیداها که اگر رای بیاورند بسیار خوب و اگر هم رای نیاورند باعث حضور عده ای در این انتخابات خواهند شد.
کوتاه بودن زمان تبلیغات یک عامل محدود کننده است
محرری با اشاره به مدت زمان تبلیغات برای کاندیدای شورای شهر، افزود: کوتاه بودن زمان برای تبلیغ یک عامل محدود کننده است. به نظر می رسد اگر زمان تبلیغات را دو هفته در نظر بگیرند که هفته اول تبلیغات صرفا به صورت مجازی باشد و هفته دوم تبلیغات فضای میدانی باشد اوضا بهتر خواهدشد.
وی خاطرنشان کرد: تعدد کاندیداها عامل محدود کننده نیست و به عنوان یک فرصت است که می تواند قدرت انتخاب را بیشتر کند و مشارکت بیشتر مردم را به دنبال داشته باشد.
عضو لیست شورای هماهنگی اصولگرایان قم بیان داشت: همزمانی انتخابات شورای شهر با انتخابات ریاست جمهوری چالش نیست البته شاید آن را تحت الشعاع قرار دهد ولی از آن طرف مخصوصا در شهر های کوچک باعث جذب مردم و افزایش مشارکت درانتخابات می شود و انگیزه های مردم و دلیل علاقه افراد به همشهری ها خود حضور پای صندوق های رای را بیشتر خواهد کرد.
هر فردی بر اساس منابع و اختیارات باید کار انجام دهد/نباید تعهد مازاد بر شهرداری ایجاد کرد
وی عنوان داشت: برخی دوستان به گونه ای صحبت می کنند که گویی ما منابع نامحدودی  با اختیارات نامحدود داریم و هر مشکلی را می توانیم به راحتی حل کنیم. از بیرون که به مجموعه نگاه کنید این گونه تصور می شود.
 محرری اضافه کرد: در هرحال هر کسی در هر مسئولیتی که قرار می گیرد متناسب با اختیارات و منابعی که به او داده شده است باید تصمیم بگیرد. ما نمی توانیم در این دوره چهار ساله کلی تعهد مازاد برتوان شهرداری  ایجاد کنیم و بعد از چهار سال بگوئیم ما این کار را کردیم و رفتیم.
یکی از افتخارات شورای فعلی مدیریت هزینه ها متناسب با منابع است
وی ابراز داشت:  اتفاقا یکی از افتخارات ما در این دوره این است که هزینه ها متناسب با منابع مدیریت شده است. در این دوره بسیاری از لوایح بودجه شهرداری مدیریت شده است.
این کاندیدای انتخابات شورای شهر با اشاره به مسائل فرهنگی ، گفت: در خصوص ماموریت های فرهنگی در شهر باید گفت میزان ماموریت های شهرداری با دیگر دستگاه ها که متولی فرهنگ در شهر هستند چقدر است؟ چرا در این خصوص از دستگاه های دیگر مطالبه نمی شود؟
وی عنوان داشت: در شرایطی که رشد هزینه نسبت به درامد ها هر روز بیشتر شده است مدیریت منابع رخ داده است. ما افتخار می کنیم در پایان این شورا تعهد و بدهکاری های نسبت به قبل بیشتر نشده که کمتر هم شده است.
محرری با اشاره به اینکه در ترکیب شورا از تخصص گرایی دفاع می کنم، افزود: در دوره پنجم حداقل پنج نفر از افراد مدیر بودند و یا در شهرداری مستقیم کار کرده اند یا مدیر دستگاه اجرایی بوده اند.
وی اضافه کرد: شهرداری قم از شهردار های برند کشور است. کسی که 12سال در اصفهان شهردار بوده است و کارنامه خوبی دارد.
این کاندیدای انتخابات شورا با اشاره به اینکه نمی توانیم بگوئیم فقط ضعف مدیریت داریم و مشکلات زیاد است، گفت: به بیشتر این مشکلات وارد شده ایم اما منابع برخی از آنها در دست کسی دیگری بود.
تملک دلیل اصلی کمبود پارکینگ در هسته ای مرکزی شهر است
وی اضافه کرد: در هسته مرکزی شهر مشکل پارکینگ داریم که دلیل آن تملک و بالا بودن هزینه ملک است. هر سال بودجه قابل توجهی برای تملک در نظر گرفته می شود اما 50 درصد بیشتر نمی توانیم تملک کنیم چرا که  برخی در بافت مرکزی حاضر نیست منزل خود را حتی  بالاتر از قیمت کارشناسی به فروس برساند.
منوریل در مطالعات و جانمایی ایراد دارد
محرری با اشاره به منوریل در قم گفت: در خصوص منوریل هم باید گفت منوریل در مطالعه و جانمایی ایراد دارد. بنده هم نمی توانم در خصوص گذشته ها تصمیم گیری کنم. در آن زمان دولت وقت اعلام کرده است که حمایت می کند و مسئولین استان تصمیم گرفته اند اینگونه اجرا کنند.
منوریل باید از پردیسان شروع می شد
وی اضافه کرد: شروع پروژه منوریل باید از پردیسان بود نه از فرهنگیان. چه انگیزه ای برای مردم فرهنگیان وجود دارد که از فرهنگیان تا حرم را با منوریل بیاییند. اگر از پردیسان شروع شده بود قطعا انگیزه بیشتر بود. از طرفی دولت هم تغییر کرد هیچ انگیزه ای برای ادامه و پایان وجود نداشت.
این عضو فعلی شورا بیان داشت: در شورای فعلی هم در خصوص منوریل تصمیم گیری شد؛ تصمیم سختی هم بود ؛ با اینکه اعتقاد به آن نداریم و اگر هم راه اندازی شود صرفه اقتصادی ندارد؛ اعلام کردیم 4.7کیلومتر از پایانه شمالی تا میدان مطهری راه اندازی شود. البته نمایندگان محترم گفتند شما تصویب کنید ما بودجه آن را از دولت می گیریم . که ما تصویب کردیم که منابع آن را هم نتوانستند بگیرند.
وی در ادامه تصریح کرد: بحثتی که اعلام می کنند تصمیم گیری ها و سیاست گذاری ها در شورای شهر تحت تاثیر منافع اصحاب قدرت و سیاست است باید گفت  این بحث ها شعاری است و این گونه نیست. البته کاربرد این نوع سخنان برای انتخابات است.
محرری با اشاره به اینکه شهرداری دارای برنامه پنج سال اول و دوم دارد، گفت: شهرداری دارای بودجه راهبردی است. بخش قابل توجهی از بودجه که در لایحه می آید برای برنامه های راهبردی و مطالعات است.
تمام پروژه ها مسیر قانونی خود را طی می کنند
وی اضافه کرد: تمام پروژه ها باید مسیر قانونی خود را طی کند. پروژه ها باید در شورای عالی شهرداری و در شورای عالی ترافیک و... تصویب شود. این گونه نیست که مجموعه ها دخالت کنند و بگویید فلان پروژه انجام شود و یا انجام نشود.
این کاندیدای انتخابات شورای شهر افزود: کسانی که لیست را معرفی می کنند و مردم به آنها به عنوان معتمدو بزرگان و تشکل های سیاسی و اجتماعی نگاه می کنند منفعتی ندارند که بخواهند در آن دخالت کنند. آیا این ها سازنده هستند یا کارخانه دارند و یا سرمایه در پروژه ها دارند که بخواهند در آن دخالت کنند. هیچ کدام از تشکل ها این چنین منافعی ندارند که بخواهند دخالت کنند.
باید اولویت اعضای شورای شهر دفاع از منافع مردم باشد
وی بیان داشت: باید اولویت اعضای شورای شهر دفاع از منافع مردم باشد. منافع مردم و شهرداری در تقابل یکدیگر نیست . منافع شهرداری هم منافع مردم است. ولی رویکرد باید رویکرد  منطقی در موضع گیری نسبت به تصمیمات شورا و شهرداری باشد.
محرری در ادامه با اشاره به مشکلات پردیسان، عنوان کرد:احداث پردیسان مگر در اختیار شهرداری بوده است. شهرداری چه چیزی را تحویل گرفته است. شورای شهر در آن زمان با این پروژه های نیمه تمام ، نداشتن زیرساخت ها  زیر بار تحویل گرفتن شهرداری پردیسان نمی رفت.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در آن زمان شورای شهر و شهرداری منطقه پردیسان را قبول نمی کرد قول و وعده هایی داد اما هنوز این وعده ها پابرجاست. شهرداری مازاد بر وظایف خود برای این منطقه تلاش کرده است. به عنوان مثال  بزرگراه آیت الله بروجردی اگر توسط شهرداری احداث نمی شد چه بحران در پردیسان داشتیم.
مشکلات پردیسان در حال برطرف شدن است
این کاندیدای انتخابات شورا با اشاره به اینکه شورای شهر بر روی مشکلات و مناطق شهر اشراف کامل داشته است، گفت: هر کسی در حوزه خدمات خود به مناطق برای بازدید و سرکشی حاضر شده است. پردیسان مشکلات زیادی داشته است و بخشی حل شده و بخشی هم حل نشده و به تدریج حل خواهد شد.
وی تاکید کرد: شورای شهر تابع تصمیمات شهردار نیست. دلیل نمی شود که از یک لیست واحد باشیم و اختلاف سلیقه نباشد. اختلاف سلیقه کاملا وجود دارد با توجه به اینکه ما همه از یک لیست واحد هستم.
قانون اجازه برگزاری جلسات در مناطق را نمی دهد
محرری ادامه داد: این گونه نیست که بتوانیم جلسات را در مناطق برگزار کنیم چرا که قانون اجازه نمی دهد. حتی کمیسیون ها هم باید در ساختمان شورا برگزار شود. شورای یاری کار بسیار خوب است .
وی در پاسخ به این سوال که عملکرد شورا را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: هر دوره ای را باید با دوره خود دید و با همان زمان مقایسه کرد.
این کاندیدا با اشاره به اینکه لیست دوره پنجم برای زمان خود بسیار مناسب بوده است ، گفت: لیست دوره ششم که بسته شده است ترکیبی از تخصص ها و مدارک است و می توانیم بگوئیم از لیست رقبا هم بالاتر است.
وی اضافه کرد:  در لیست جدید هشت نفر فرد جدید وارد شده اند و گردش نخبگانی رخ داده است و ترکیب لیست بر اساس کمیسیون ها چیده شده است.
کاندیدای در حد وزیر را باید از بین ثبت نام کنندگان انتخاب کرد
محرری با اشاره به اینکه برای انتخاب کاندیدهایی که در حد وزیرباشند نمی تواند از شهرهای دیگر کاندید بیاوریم، گفت: باید از بین این 400 نفر که ثبت نام کرده اند برای لیست فرد انتخاب کنیم. از بین کسانی که ثبت نام کرده بودند فراخوان داده شد بیش از صد نفر آمدند و یک کمیته هفت نفره متناسب با نیاز کمیسیون ها این لیست را انتخاب کردند.
,
, کاهش مشارکت به دلیل عملکرد دولت فعلی است,
,
,
,
, کوتاه بودن زمان تبلیغات یک عامل محدود کننده است,
,
,
,
, هر فردی بر اساس منابع و اختیارات باید کار انجام دهد/نباید تعهد مازاد بر شهرداری ایجاد کرد,
,
,
, یکی از افتخارات شورای فعلی مدیریت هزینه ها متناسب با منابع است,
,
,
,
,
,
,
, تملک دلیل اصلی کمبود پارکینگ در هسته ای مرکزی شهر است,
,
, منوریل در مطالعات و جانمایی ایراد دارد,
,
, منوریل باید از پردیسان شروع می شد,
,
,
,
,
, تمام پروژه ها مسیر قانونی خود را طی می کنند,
,
,
, باید اولویت اعضای شورای شهر دفاع از منافع مردم باشد,
,
,
,
, مشکلات پردیسان در حال برطرف شدن است,
,
,
, قانون اجازه برگزاری جلسات در مناطق را نمی دهد,
,
,
,
,
, کاندیدای در حد وزیر را باید از بین ثبت نام کنندگان انتخاب کرد,
,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه