اخبار داغ

رئیس حوزه علمیه شهرستان شیروان مطرح کرد

رای نادرست، خدمت به دشمن است/ فرد پشت میزنشین نمی‌تواند رئیس جمهور مفیدی باشد

رای نادرست، خدمت به دشمن است/ فرد پشت میزنشین نمی‌تواند رئیس جمهور مفیدی باشد
حجت الاسلام مهدی تقوی با بیان اینکه مردم بدانند و آگاه باشند که با انتخاب نادرست، در واقع خدمتگذار دشمن بوده اند،گفت: هر نفر می تواند نقش به سزایی در ساختن مسیر راه کشورش داشته باشد، یک انتخاب نادرست باعث و بانی تضعیف انقلاب ورهبری، ایجاد تنش در جامعه، انزوای کشور درسطح جهان و سلب اقتدار حکومت در جامعه خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مهدی تقوی، رئیس حوزه علمیه شهرستان شیروان در گفتگو با خبرنگار عصراترک، با اشاره به اینکه هر انسانی از بدو تولد انتخاب هایی را در مسیر زندگی اش دارد، اظهار داشت: برای هر انتخابی باید عوامل گوناگون مدنظر قرار داشته باشد، تا بتواند انتخابی شایسته انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی با اشاره به اینکه مردم درآستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری قرار دارند، گفت: انتخاب اصلح در انتخابات، باعث تقویت نظام ولایت و انقلاب می شود.

,

حجت الاسلام تقوی استکبارستیزی را یکی از شاخصه های رئیس جمهور اصلح عنوان کرد و گفت: همچنین تداوم در انقلابی گری باید در راس اهداف کاندیدای مورد نظر برای ریاست جمهوری باشد و اهداف اسلام را در سطح جهان دنبال کند تا بتواند عزت ملی، آبروی اجتماعی و جهانی ایران را حفظ و تهدیدها را از میان بردارد.

,

وی علاوه براین پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و اعتقاد به نظام ولایت فقیه  و مکتب اسلامی را نیز از دیگر مشخصات یک انتخاب شایسته عنوان کرد و گفت: رئیس جمهور باید مردم دار و مردم مدار باشد و خدمتگذاری را سرلوحه اعمالش قرار دهد.

,

رئیس حوزه علمیه شهرستان شیروان با بیان اینکه مردم بدانند و آگاه باشند که با انتخاب نادرست، در واقع خدمتگذار دشمن بوده اند، ادامه داد: هر نفر می تواند نقش به سزایی در ساختن مسیر راه کشورش داشته باشد، یک انتخاب نادرست باعث و بانی تضعیف انقلاب ورهبری، ایجاد تنش در جامعه، انزوای کشور درسطح جهان و سلب اقتدار حکومت در جامعه خواهد بود.

,

حجت الاسلام تقوی یک حاکم اصلح را در کلام خداوند، یک مدیر باسواد، با برنامه، توانمند، متخصص دانست و اضافه کرد: زمانی که فردی به صورت ناشایست سکان دار یک کشور می شود، قطعا باعث هدر رفتن نیروی کارآمد، امکانات، دستاورد های انقلاب و پایمال شدن خون شهدا و صرف آن در زمینه های غیر مرتبط خواهد شد.

,

 ریاست جمهور جوان، به معنای کم سن و سال بودن نیست

,  ریاست جمهور جوان، به معنای کم سن و سال بودن نیست,  ریاست جمهور جوان، به معنای کم سن و سال بودن نیست,

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر انتخاب نیروی جوان در عرصه انتخابات ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: فرد منتخب باید متخصص، کارآمد، انقلابی، پرشور باشد تا بتواند تحرک و پویایی را به جامعه منتقل کند.

,

این مقام مسئول  با اشاره به اینکه وقتی از واژه جوان برای انتخاب ریاست جمهوری استفاده می شود به معنای کم سن و سال بودن نیست، گفت:این فرد باید دارای تجربه، پویا، فعال و مطالبه گر باشد، زیرا داشتن علم و توانمندی به تنهایی کفایت ندارد، بلکه باید فردی که قدم در این راه می گذارد، خستگی ناپذیر و صبور باشد، تا در مقابل تحریم، ناملایمت ها و سختی ها توانایی ایستادن را داشته باشد.

,

حجت الاسلام مهدی تقوی یکی از نمادهای مردم سالاری دینی را امکان انتخاب مسئولان برای قانون گذاری و اجرای کامل و صحیح قوانین اعلام کرد و گفت: انتخاب رئیس جمهور به عنوان شخصی که نقش کم نظیری در اجرای قانون اساسی و پیشبرد امور کشور دارد، قطعا فرصت ویژه و طلایی برای ملت است، تا با انتخاب اصلح بر پایه تجربه های گذشته، تغییرات و تحولات مثبتی را بنا کنند و زمینه رفع مشکلات سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را در بین مردم فراهم کنند.

,

وی همچنین افزود: اگر مردم تحت تأثیر مشکلات اجتماعی و اقتصادی کنونی دچار تردید و ناامیدی برای شرکت در انتخابات شوند، آسیب ها و مضرات فردی و اجتماعی در انتظار مردم خواهد بود.

,

شرکت نکردن در انتخابات، به منزله محرومیت از نظر دادن در سرنوشت کشور

, شرکت نکردن در انتخابات، به منزله محرومیت از نظر دادن در سرنوشت کشور, شرکت نکردن در انتخابات، به منزله محرومیت از نظر دادن در سرنوشت کشور,

رئیس حوزه علمیه شهرستان شیروان گفت: فردی که در انتخابات شرکت نکند، خودش را از تعیین سرنوشت و تصمیم گیری محروم کرده و در آینده ای خیلی نزدیک با پشیمانی این افراد روبرو خواهیم بود.

,

وی علاوه بر این، نبود مشارکت حداکثری در انتخابات را مایه امید دشمنان به تأثیر گذاری تحریم ها و توطئه ها در به زانو درآوردن ملت ایران خواند و گفت: اگر این اتفاق رخ دهد، حملات و فشارها افزایش پیدا خواهد کرد زیرا تصمیم ملت برای شرکت حداکثری در انتخابات به حضور کاندیداهای توانمند و متعهد بستگی دارد.

,

این مقام مسئول به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با ویژگی های فرد اصلح اشاره کرد و گفت: از دیدگاه رهبر معظم انقلاب فرد اصلح باید توانایی مدیریت جمعیت ایران و اجرای کشور را داشته باشد، علاوه بر این باید باایمان باشد زیرا فرد بی ایمان کشور و منافع آن را به بیگانگان می فروشند.

,

حجت الاسلام متقی خاطرنشان کرد: مردم باید فردی را به عنوان رئیس جمهور آینده کشور انتخاب کنند که عدالت خواه و ضد فساد باشد تا بتواند دغدغه تمامی اقشار جامعه به خصوص قشر ضعیف را داشته باشد تا همه گروه ها بتوانند از امکانات موجود در کشور بهره مند شوند.

,

وی اظهار داشت: همچنین به تعبیر مقام معظم رهبری یک فرد با عملکردهای اتوکشیده و پشت میزنشین نمی تواند در کشوری که مسائل اساسی زیادی دارد، مفید باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه