اخبار داغ

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

طرح و برنامه ممکن است خوب باشد اما در عمل باید آن را اثبات کرد/ آیت الله رئیسی راهکارهای خوبی را مطرح کرده در عمل هم نسبت به آنها اقدام داشته است

طرح و برنامه ممکن است خوب باشد اما در عمل باید آن را اثبات کرد/ آیت الله رئیسی راهکارهای خوبی را مطرح کرده در عمل هم نسبت به آنها اقدام داشته است
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه طرح و برنامه ممکن است خوب باشد اما کسی به آن عمل نکرده که بدانیم نتیجه آن چه خواهد شد، گفت: در مجموع آیت الله رئیسی راهکار و دیدگاه های خوبی را مطرح کرده در عمل هم نسبت به آنها اقدام داشته است؛ اگر می‌گوید که موانع تولید را می‌توان برطرف کرد در عمل این کار را انجام داده و اگر می گوید که با فساد می توان مبارزه کرد در عمل این کار را انجام داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا ترقی در گفت و گو با صاحب نیوز گفت: به طور طبیعی مردم نسبت به مشکلات خود و چالش‌های کشور آگاهی دارند و در نظرسنجی ها نشان داده‌اند عمده مشکلات آنها در حوزه اقتصاد، معیشت، بیکاری، تورم، کاهش ارزش پول ملی، بورس، مسائل فرهنگی کشور و در نهایت حل و فصل مسائل بین المللی و تعامل با جهان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: طبیعتاً روش‌های قبلی برای حل مشکلات جواب نداده و عملکرد دولت مستقر و حامیان آن ناکارآمدی آنها را در حل مشکلات به اثبات رسانده، بنابراین کارنامه آنها نشان دهنده آن است که از توانایی های لازم جهت حل مشکلات موجود برخوردار نیستند لذا نیاز است تغییری در روش حکمرانی کشور و طرح و برنامه جدید با نگاه تازه در کشور اتفاق بیفتد تا با غلبه بر مشکلات شاهد حل آنها باشیم.

,

وی اظهارکرد: برای این که این نگاه جدی بتواند امید را برای مردم ایجاد کند، نامزدها برنامه‌های خود را در مناظرات ارائه داده‌اند که برخی از راهکارها تا به حال در عمل تجربه نشده است.

,

ترقی تاکید کرد: طرح و برنامه ممکن است خوب باشد اما کسی به آن عمل نکرده که بدانیم نتیجه آن چه خواهد شد و تجربه عملی آن در کشور وجود ندارد. لذا برنامه های نو ارائه شده ولی به دلیل اینکه مردم در عمل تجربه نکردند، نمی‌توانند به آنها اعتماد کنند.

,

نماینده سابق مردم مشهد و کلات در مجلس افزود:در مجموع آیت الله رئیسی راهکار و دیدگاه های خوبی را مطرح کرده در عمل هم نسبت به آنها اقدام داشته است؛ اگر می‌گوید که موانع تولید را می‌توان برطرف کرد در عمل این کار را انجام داده، اگر می گوید که با فساد می توان مبارزه کرد در عمل این کار را انجام داد، اگر می گوید که باید دولت را کارآمد کرد با کارآمد سازی سیستم قضایی کشور در جهت تحول نشان داده که می‌تواند این کار را انجام بدهد.

,

این فعال سیاسی درپایان اشاره کرد: بنابراین ما باید به دنبال کسی باشیم که علاوه بر داشتن شعارهای نو و منطبق با دیدگاه رهبری در عمل نیز آنها را آزمایش کرده و در آن آزمایش نیز موفق ظاهر شده باشد،در این صورت مردم به آن اعتماد کرده و رای خود را نصیب ایشان خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه