اخبار داغ

برای تحقق ایران قوی؛

پویش بیش از ۶هزار نفری نفتی‌ها در حمایت از آیت الله رئیسی

پویش بیش از ۶هزار نفری نفتی‌ها در حمایت از آیت الله رئیسی
۶۴۲۴ نفر از کارکنان صنعت نفت برای تحقق ایران قوی که بسترساز تحقق منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است به پویش دعوت ۱۴۰۰ پیوستند و از آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ۶۴۲۴ نفر از کارکنان صنعت نفت برای تحقق ایران قوی که بسترساز تحقق منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است به پویش دعوت ۱۴۰۰ پیوستند و از آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
اصلان بزاز سخنگوی پویش دعوت ۱۴۰۰ اظهار داشت: خانواده بزرگ صنعت نفت که در این سال‌ها با ناملایمتی‌ها، ناکارآمدی و بی‌تدبیری برخی مدیران بی‌کفایت مواجه بودند، خسته و رنجور از آن چه متحمل شدند این بار دقیق‌تر و حساس‌تر از گذشته با سه هدف دعوت، حمایت و مطالبه گری وارد میدان شدند و با تولید بیش از ۵۰ تیزر انتخاباتی و انتشار چندین بیانیه به فعالیت خود قوت بخشیدند.
,
 
,
وی افزود: کارکنان صنعت نفت که با توکل و ایمانی استوار و اخلاص و معرفتی سرشار، در فراز و فرود دوران، کوشیده‌اند تا نام ایران با شرافت و اقتدار عجین باشد، اینک در انتظار به ثمر نشستن نهالستانی هستند که در سایه سار این پویش، در سراسر ایران جوانه زده و سر بر آسمان آزادگی می‌ساید.
,
 
,
بزار تصریح کرد: بی‌شک این پویش در آغاز راه است؛ پویش حمایت کارکنان صنعت نفت از آیت‌الله رییسی صدای مطالبه‌گری و عدالت خواهی صنعت نفتی‌هاست و تاکنون نیز توانسته خواسته‌های کارکنان رسمی و ارکان ثالث را شناسایی و در معرض دید افکار عمومی قرار دهد.
,
 
,
وی ادامه داد: صنعت نفتِ توسعه یافته و پیش رو نیازمند مشارکت حداکثری اعضای این خانواده است و تمام کارکنان می‌توانند با پیوستن به پویش دعوت ۱۴۰۰ به آدرس www.davatname۱۴.ir  تحول را از صنعت نفت آغاز کنند.
,
 
,
انتهای پیام
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه